GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 1 marca 2022

2866. Nobea Valentine matowa szminka

 Witajcie!

Dziś czas na usteczek pomalowanie.

Będę mówić o Nobea Valentine matowa szminka.

Słowo od producenta: "Czy podoba Ci się trend matowych ust i szukasz szminki, która nada im stylowy kolor, a jednocześnie nie wysuszy ust? Wypróbuj intensywnie pigmentowanej szminki NOBEA Valentine z satynowym wykończeniem. Twoje usta będą wyglądać naturalnie i elegancko.

Właściwości:

  • utworzy film na ustach, który utrwala pigmenty
  • ma wysokie krycie i doskonały matowy efekt
  • nie rozmazuje się i zapewnia długotrwały efekt
  • nie lepi się i nie wysusz ust
  • szeroki wybór trendy odcieni

Skład:

  • zawiera wosk pszczeli i masło kakaowe - zmiękcza i odżywia usta
  • pigmenty i mikrocząsteczki - wypełni delikatne zmarszczki a usta będą gładsze

Jak stosować:
Zastosuj szminkę na wyschnięte usta. Pierwsza aplikacja jest wystarczająco intensywna, więc nie ma potrzeby stosowania drugiej warstwy. Pozostawić na chwilę do wyschnięcia."

Produkt w okazałości:







Od producenta:



Mój odcień:



Skład:



Aplikator:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępność: powyższe pomadki można znaleźć na Notino.pl za ok. 20 zł.
Zapach: przyjemny, słodki.
 Konsystencja: pomadkowa.
Opakowanie i pojemność: minimalistyczny, przezroczysty plastik z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 5 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na rok używania.
 Działanie: kiepskie. Zacznę od tego, że kocham pomadki matowe miłością wszelaką i dozgonną. Nie wyobrażam sobie codziennego makijażu ust bez takiego właśnie trwałego gagatka. Mimo, że mam już swój ulubiony egzemplarz z Loreal, to od czasu do czasu nachodzi mnie ochota na spróbowanie czegoś innego. I tak właśnie w me łapki wpadła szminka od Nobea. Zachwyciłam się jej nietuzinkowym odcieniem, takiego jakby stonowanego różu i stwierdziłam, że na pewno będzie to hit... Niestety powyższe mazidło nie okazało się hitem, a jedynie takim ot wielce średnim przeciętniakiem. Czemu? Ano temu, że mimo obietnic producenta o trwałości i braku rozmazywania się, specyfik zachowuje się jak typowa, zwykła pomadka i w ogóle nie zastyga. Możemy czekać godzinę, dwie, a jak tylko zjemy czy coś wypijemy, to zaraz naszego malunku na ustach nie ma. Oczywiście, nic nie stoi na przeszkodzie, aby powtórzyć aplikację, ale serio, czy kupując mazidło matowe mamy ochotę na takie zabawy? Ja na pewno nie. Także mimo ładnego odcienia, stosunkowo dobrej ceny, braku podrażnień i wysuszenia ust, nie skuszę się ponownie na produkty z Nobea. To trochę strata pieniędzy... bo równie dobrze mogłabym kupić sobie jakąś cud-pomadkę od Chińczyka za 5 zł i by wyszło na to samo.
 Ocena: 2/5

Miałyście?

Kathy Leonia


26 komentarzy:

  1. El color es muy bonito, pero ya veo que no te ha convencido su durabilidad. Gracais.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie nie kusi mnie by zakupić :D dzięki za recenzję

    OdpowiedzUsuń
  3. Too bad because the color is beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę nie mój kolor, szkoda ze okazała się aż tak słaba bo zapewnienia producenta były naprawdę super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie by nie przekonał:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hola! es un labial muy bonito, me gusta el color. Besos

    OdpowiedzUsuń
  7. Good info to know. I hope the next one you try is better.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor, lubię taki intensywne. Szkoda, że się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tej marki. Szkoda, że nie spełniła oczekiwań. Kolor ładny, aczkolwiek jak dla mnie za różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No es mi color, y por lo que cuentas..

    OdpowiedzUsuń
  11. What a pity, it was a cool color!

    OdpowiedzUsuń
  12. Grazie Katia!Buona serata.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale odcień ma piękny, trzeba przyznać. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam i raczej się nie skuszę, skoro jakoś w stosunku do ceny rozczarowuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie nie mój kolor, choć róż sam w sobie piękny :) Ja ostatnio testuję pomadkę Claresa Seductive - o ile mnie pamięć nie myli nr 14. Jest w sztyfcie, nie płynna. Jestem mile zaskoczona, bo jak na cenę (między 13 a 15zł) to spodziewałam się, że będzie taka sobie. Jakież było moje zaskoczenie, gdy okazało się, że jest dość trwała. Może nie utrzyma się cały dzień ale jak na nią i tak nie jest krótko na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. I'm sorry you didn't like me. Thanks for the warning. I send a kiss.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na szczęście nie miałam tego gagatka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo wyrazisty kolor, ale skoro szybko schodzi, to nie ma sensu nakładać

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam produktu i raczej nie poznam:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru