GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 7 marca 2022

2869. Kalendarz adwentowy Loreal - zawartość

 Witajcie!

Dziś pora na już ostatni kalendarz adwentowy, jaki ucapiłam i to dość niedawno.

Oto jak wyglądał w opakowaniu:





Wszystkie mazidła po wyjęciu:





I teraz w poszczególe.

Produkty do pielęgnacji twarzy:



Serum do włosów:
Podobne: Klik!



Cienie do powiek:



Gagatki do makijażu buzi:
Podobne: Klik!




Pomadki do ust:



Tusze do rzęs:
Podobne: Klik!



Żel koloryzujący do brwi:
Podobny: Klik!



Eyelinery do oczu:



Konturówki do ust:


Czy jestem zadowolona z zakupu powyższego cudaka?

Nawet nie macie pojęcia jak!

Jeśli dobrze policzyłam, zestawienie cenowe wszystkich znalezionych w kalendarzu produktów w cenach regularnych wynosi ponad 1000 zł (!) , a sam kalendarz upolowałam za ok. 140 zł już z wysyłką. Tu od razu dodam, że kupiłam go na wyprzedaży na Allegro, jako produkt powystawowy, a tak niska cena wynikała ze zniszczonego opakowania. Na całe szczęście żaden z kosmetyków się nie pokruszył podczas transportu, także moja radość z zakupu jest tym bardziej ogromna. I teraz najlepsze: jeśli podzielimy kwotę 140 zł na 24, to otrzymamy 5,8 zł za produkt!

Też jesteście w szoku?
Bo ja z radości normalnie chodzę po ścianach, że taka oto perełka wpadła w moje łapki!

Tak więc podsumowując: kalendarz adwentowy z Loreal to najlepszy z dostępnych na rynku gagatek dla osób kochających makijaż. Znajdziemy tu mnóstwo produktów do ust, oczu i twarzy. Myślę, że jeśli zależy nam na porządnej jakości mazideł kolorowych, to na pewno będziemy z niego zadowoleni.

A Wy ile kalendarzy adwentowych kupiliście w tym roku?

Kathy Leonia

35 komentarzy:

  1. It's really complete, I like this brand a lot.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo satysfakcjonująca zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuántos productos! Seguro que sacas un buen provecho!!
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kathy, congratulations on the International Women's Day 8th March!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię L'Oreal. Sporo z tego, co znalazłaś w kalendarzu, mam lub miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa! Aż mi się oczka zaświeciły na ten widok. Jeszcze ta cena...
    Ja miałam kalendarz z kawą Cup&You. 24 rodzaje kaw od czekoladowej po brownie, irish, marcepanową albo chałwową.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawartość świetna- też bym się cieszyła :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie kalendarze nie są dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Looks like a winner. I'm happy for you. Great haul!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale Ci się trafiła okazja. Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mbie to widzę tu sporo interesujących kosmetyków ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszyłabym się z takiej zawartości kalendarza

    OdpowiedzUsuń
  13. What a fantastic bargain, well done! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę tutaj dużo wartych uwagi kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo fajnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great purchase!!!All the products looks great

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozważałam jego zakup, bardzo fajna zawartość:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że jesteś zadowolona z zawartości, widzę kilka produktów, które chętnie bym wypróbowała. Za taką cenę z pewnością warto było się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna inwestycja tym bardziej, że kosmetyki tej marki są ogólnie drogie 😀

    OdpowiedzUsuń
  20. Przez moment stwierdziłam, że chyba czas sie cofnał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zastanawiałam się czy Twój ostatni post jest z grudnia, szukam daty, a tu taka niespodzianka :D ja nie kupuję kalendarzy adwentowych, jakoś mnie nie kręcą. 1000 zł za 140 to bardzo dobry deal :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna zawartość tego kalendarza!

    OdpowiedzUsuń
  23. Que belos produtos!
    Este calendário me parece ótimo!

    Boa semana!

    OdpowiedzUsuń
  24. lindo calendario. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie cenowo wyszło to super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hola! no esta nada mal el contenido del calendario, tiene productos interesantes. Besos

    OdpowiedzUsuń
  27. Kalendarz Cup&You z kawami dorwalam w Empiku :)
    Z tego co wiem jest też taki sam z herbatami. Sa takie z 16 okienkami i 24 ale wiadomo lepsze są te z 24 a jakże 😁 Kosztują jakoś między 80 a 90zl. Moj był chyba po 79 jeśli dobrze pamiętam

    OdpowiedzUsuń
  28. ¡Hola!
    Nunca he comprado un calendario de adviento, pero este se ve genial!
    Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ha, w takim razie czekam na następne święta Bożego Narodzenia i będę patrzeć czy kupiłaś kawki 😁

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru