GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 10 marca 2022

2872. Lily Lolo Mineral Shimmer rozświetlacz mineralny

 Witajcie!

Dziś czas na błysk i blask.

Będę mówić o Lily Lolo Mineral Shimmer rozświetlacz mineralny.

Słowo od producenta: "Lily Lolo - Mineral Shimmer rozświetlacz mineralny.

Rozświetlacz mineralny - odcień star dust 

Pojemność: 
6g

Lily Lolo - Mineral Shimmer 
- rozświetlacz do twarzy i ciała o jedwabistym, świetlistym wykończeniu. Zawarta w nim mika optycznie wygładza skórę, przez co blask rozświetlacza staje się jeszcze bardziej wyrazisty. Produkt o sypkiej formule, odpowiedni dla wegan.


Cechy produktu: 
  • świetliste wykończenie,
  • sypka formuła,
  • gładka, jedwabista konsystencja.
Produkt zawiera: 
  • mikę - poprzez zdolność odbijania światła optycznie wygładza cerę.
Rodzaje skór oraz defekty kosmetyczne, dla których ten produkt może być pomocny:
  • każdy rodzaj skóry.
Sposób aplikacji: Zaaplikuj rozświetlacz przy pomocy pędzla na strategiczne miejsca na twarzy takie jak: szczyty kości policzkowych, łuk kupidyna, grzbiet nosa, czy też skóra pod łukiem brwiowym. Możesz także rozświetlić nim ramiona i dekolt.

Przed pierwszym użyciem wykonaj próbę uczuleniową. Zajrzyj do naszego wpisu o próbie uczuleniowej, aby dowiedzieć się więcej.

Data ważności: 
24 miesiące od otwarcia."

Produkt w okazałości:





Od producenta:



Po otwarciu wieczka:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiłam w Internetach za ok. 20 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: sypka.
Opakowanie i pojemność: przezroczyste, plastikowe puzderko z czarną zakrętką i takimiż napisami od producenta. Pojemność miniaturki: 0,75 g.
Wydajnośćbardzo dobra. Takie opakowanie starczy na ponad pół roku używania.
Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że tenże cudak to mój pierwszy od bardzo dawna mineralny rozświetlacz. Kilka lat temu stosowałam mazidła z Annabelle Minerals, ale - szczerze? - już nie pamiętam ich działania. Dlatego też stwierdziłam, że czas najwyższy przetestować coś nowego. I to była bardzo dobra decyzja, bowiem zakochałam się od pierwszego użycia w specyfiku z Lily Lolo. Ten piękny, cudowny, aksamitny iście blask oczarował mnie totalnie i kompletnie. Warto na samym wstępnie wspomnieć, że produkt mimo swej sypkości, jest taki jakby miękki podczas nakładania. Wierzcie lub nie, ale podczas aplikacji mam wrażenie, jakbym otulała się jedwabiem. Dzięki temu użytkowanie produktu stanowi ogromną przyjemność, bowiem nie dość, że mamy sympatyczne odczucia podczas wykonywania samego make up, to jeszcze cieszy nas efekt, jaki mazidło daje. Pigment kosmetyku jest niezwykle mocny i tak wyraźny, że wystarczy dosłownie odrobinka, aby nasze kości policzkowe, łuk Kupidyna czy okolice pod brwiami zyskały inny wymiar rozświetlenia. Mazidło jest niezwykle trwałe - niestraszne mu załamania pogodowe ani ważący się pod nim podkład. Myślę, że to specjał godny polecenia, zwłaszcza w małej pojemności. Jego trwałość, wydajność, uniwersalność są naprawdę niezwykłe.
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

47 komentarzy:

  1. I had some loose eyeshadows from this brand.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam. U mnie rozswietlacze niektóre nawet nie otworzone są. Kocham je oglądać, kupować, ale z nakładaniem to już gorzej 🙈

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam rozświetlaczy, ponieważ mam tłustą skórę i ona sama ciągle się świeci.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow it's nice for your skin. especially in cheeks. I like a highlighter than give us a strong and pink effect. Thanks for good review Dear

    have a nice day ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Здравствуйте, Кэти! Спасибо за рекомендацию этого продукта!

    OdpowiedzUsuń
  6. This looks nice! Have a great day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you, Kathy! I've published a new post about Lucy in my cats' blog.

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się efekt, jaki daje ten rozświetlacz i chętnie bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś zdecydowanie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny produkt. Chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Great product and great post.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi sie ten efekt, chyba kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice product.
    Have a good day, my dear Kathy.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię kosmetyki tej marki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Very cool. I will have to look for it.

    OdpowiedzUsuń
  16. Passando para desejar uma feliz semana bjs

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam, ale na Twojej dłoni wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki błysk i dobrze, że jest taki trwały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Looks very good, great effect.

    OdpowiedzUsuń
  20. No właanie, na ręku w ogóle nie wygląda jak sypki produkt.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hola! es un iluminador precioso. Besos

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapewne pięknie rozświetla skórę, dobrze że znalazłaś taki dobry kosmetyk, niech ci służy 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio nie używam rozświetlaczy, ale ten wydaje się bardzo ciekawy 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobrze, że jesteś zadowolona z tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam, ale myślę że polubiłabym się z nim- podoba mi się jego odcień :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Tego nie miałam, ale lubię bardzo ich rozświetlacz z paletki do konturowania z bronzerem, zużyłam cały :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie używałam rozświetlacza, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cena całkiem korzystna. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

  29. Cześć!
    Co za piękny rozświetlacz używam jednego, ale raz na pięćset xdddd dzięki za udostępnienie go.

    OdpowiedzUsuń
  30. This highlighter is super pretty darling

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaciekawił mnie ten produkt :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie używam , ale chyba warto spróbować. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  33. Super wygląda, chętnie bym przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze nigdy nie używałam rozświetlacza mineralnego, może musiałabym spróbować

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam uwielbiam go, uniwersalna i piękna moja błyskotka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak sie sklada, ze sama nie uzywam rozswietlacza, ale chetnie polece go siostrze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Interesting product!
    Thaks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładnie wygląda na skórze. Jednak w moim przypadku - wszelkie mineralne kosmetyki - wysuszają.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru