GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 28 lutego 2022

2865. Przesyłka z Revers Cosmetics!

 Witajcie!

Dziś post radości pełen.

Oto co do mnie dotarło do testów z Revers Cosmetics:



I w szczególe.





Nie ukrywam, że taka paczka spowodowała ogromny uciech na mojej twarzy i sprawiła, że cały dzień stał się lepszy!

Na pierwszy test idzie puder ryżowy - moja tłusta cera z chęcią się nim otuli - oraz mydełko do brwi.

Na koniec będzie malowanie paznokci lakierem oraz tuszowanie rzęs.

Dziękuję jeszcze raz Revers Cosmetics za zacną przesyłkę!

A Wy co ostatnio fajnego dostaliście?

Kathy Leonia

32 komentarze:

  1. taka paczuszka może wywołać uśmiech na twarzy, do mnie docierają książki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Un paquete muy completo y fantásticos que a mí también me haría muy feliz el día.
    Gracias por compartir.
    Un saludo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tuch produktów jeszcze nie mialam, ale marke znam i bardzo lubię ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. No conozco la marca, pero seguro que le sacas buen provecho. No es de extrañar que al abrir el paquete te alegraras.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kosmetyki, które się otrzymuje sprawiają, że dzień jest od razu lepszy 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa wyników testów z tuszem do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  7. Same fajne produkty, miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely packaging. Hope it goes well.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kosmetyki <3 Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  10. Prodotti davvero curiosi. Grazie e buon mese nuovo.
    sinforosa

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa przesyłka - miłych testów 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. It looks good, great packaging.

    OdpowiedzUsuń
  13. Owocnego testowania nowych kosmetycznych zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem najbardziej ciekawa mydełka do brwi ;) lubię wszystko co do brwi

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawił mnie ten tusz 😁

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwa ostatnie produkty ciekawią mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Great cosmetics, have a great week, stay safe! Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  18. Menina, não sabia que existia sabonete para sobrancelhas!
    Os produtos me parecem excelentes!

    😄😘

    OdpowiedzUsuń
  19. El esmalte de uñas es súper bonito
    Bsss

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozumiem Twój uciech, też bym go miała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks for the recommendation. I send a kiss.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kathy, today my cats have a nice holiday! I am sorry I can't give them cosmetics.

    OdpowiedzUsuń
  23. nice products dear, enjoy it!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny zestaw, taki świeży... wiosenny, chyba dzięki jasnym opakowaniom. Owocnego testowania:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru