GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 10 lutego 2022

2856. Bell HYPOAllegrenic Lift Complex Makeup SPF 15 hipoalergiczny podkład liftingująco-regenerujący

 Witajcie!

Dziś czas na buzi ujednolicenie.

Będę mówić o Bell HYPOAllegrenic Lift Complex Makeup SPF 15 hipoalergiczny podkład liftingująco-regenerujący.

Słowo od producenta: "Innowacyjny podkład upiększający zapewniający nawilżenie i nadający skórze zdrowy wygląd. Lekka formuła nie podkreśla zmarszczek ani przesuszeń skóry. Można stopniować poziom krycia zależnie od swoich potrzeb. Długotrwała formuła ostała wzbogacona o filtr SPF 15, który chroni skórę twarzy przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.


Produkt wegański. Odpowiedni dla osób o cerze wrażliwej oraz skłonnej do podrażnień. Produkt przebadany pod kontrolą lekarza dermatologa."

Produkt w okazałości:





Od producenta:



Aplikator:



Na dłoni:



Na buzi:


Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt znalazłam w Internetach za ok. 15 zł. Normalna cena to 32 zł.

Zapach: delikatny, lekko kwiatowy.
Konsystencja: fluidowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, w tonacji biało-brzoskwiniowej z białymi napisami od producenta. Pojemność: 30 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad pół roku używania.

Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że to moja pierwsza od dawna ponowna styczność z podkładem marki Bell. Wcześniej jakoś fluidowe gagatki z tej marki niezbyt mnie korciły, gdyż nie miały odpowiednio jasnych odcieni kolorystycznych. Tym razem jednak było inaczej i kolor 02 o wdzięcznej nazwie Yellow Alabaster okazał się być strzałem w dziesiątkę! Ten delikatnie żółty, kremowy ton idealnie się wtapia w moją skórę, tworząc z nią jedność. Wystarczy jedna cienka warstwa specyfiku, aby moja buzia wyglądała świeżo i zdrowo przez ok. 7-8 godzin. Po upływie tego czasu zaczynam się nieco świecić, ale jest to na tyle naturalny blask - nie jakiś oleisty, tłusty - że mi jakoś bardzo nie przeszkadza. Dodam, że produkt rozprowadzam gąbeczką, dzięki czemu mam wszystko dobrze przyklepane i rozłożone na każdą partię skóry. To daje mi pewność, że nie będę miała potem jakiś nierównych placków, tylko całą jednolitą, ugruntowaną powierzchnię. Uważam, że powyższe mazidło jest godne zaufania, gdyż robi wszystko to, co od niego oczekuję. I teraz najciekawsze, mianowicie, czy zgodnie z obietnicami producenta ów podkład mnie zliftingował i zregenerował? Raczej nie bardzo, bo aż takim genialnym panaceum to nie jest. Niemniej jednak jego koloryt, wydajność, brak podrażnienia i zapychania sprawiają, że jeszcze nie raz do niego wrócę. Polecam.
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

42 komentarze:

  1. Z Bell naprawdę pokochałam lip tinty. Podkłady i pudry faktycznie były za ciemne

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie że jesteś z niego zadowolona i chcesz do niego wrócić. Tym bardziej, że cena jest rzeczywiście bardzo przystępna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tego podkładu, teraz to w ogóle bardzo rzadko używam fluidów.. W pracy i tak cały czas w maseczce, w domu nie potrzebuję. Od święta teraz szaleję z kolorówką haha, już nie mogę się doczekać jak po kwarantannie się pomaluję, ale nie wiem gdzie, chyba w góry :D Chociaż z perspektywy czasu widzę, że przez tę epidemię i rzadkie malowanie twarzy, cera bardzo się poprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że jednak się sprawdził ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. It fits you really well and your skin looks so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  6. It seems a good product.
    Have a nice day, my dear friend Kathy.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  7. Looks very promising. But I haven't tried it. Thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio nie używam fluidów i te moje leżą i się starzeją. Ogólnie kiedyś bardzo lubiłam kosmetyki od Bell, także może kiedyś sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tego produktu, ale chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zliftingował, bo u Ciebie nie ma nic do liftingowania ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Mało, który podkład ma taką nieprzezroczystą buteleczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for the recommendation. I send a kiss.

    OdpowiedzUsuń
  13. Efektowny. Miło Cię widzieć z rana. Miłego dzionka 🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  14. Me gusta, algo he usado de la marca y está genial. En concreto este producto pinta muy bien y te queda fantástico.

    Buen finde!

    OdpowiedzUsuń
  15. Looks good. Have a great day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  16. great and very natural result!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Very interesting product, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello!! This looks good, thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  19. I like this cosmetics, thank you very much for the review)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh very interesting product!

    OdpowiedzUsuń
  21. Może też dam szansę temu podkładowi, skoro jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I've never tried Bell cosmetics.

    Sounds promising!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie wygląda na skórze 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie wierzę w jakieś liftingujące cuda, choć czasami kosmetyki coś tam robią ale wiadomo że cudów nie ma. Pięknie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ciekawa, zapisze sobie ten produkt i wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ¡Hola!
    ¡Me alegro que haya sido un producto bueno para ti!
    ¡Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  27. Tym razem nie dla mnie ponieważ nie używam podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Produkt akurat u mnie się nie sprawdził . Świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  29. great...
    you are happy with product....

    OdpowiedzUsuń
  30. Wieki całe nie miałam podkładu z Bell. Dobrze wiedzieć, że daje radę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny kosmetyk, co prawda nie używam podkładów, ale na twojej buzi wygląda super😊 Życzę zdrowia i spokojnego dnia🥰

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem blada z natury, ale ten odcień wydaje mi się zbyt jasny nawet jak na mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  33. Achei interessante, gostaria de usar!

    Boa semana!

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam, nie znałem tego produktu, ale wygląda świetnie, dzięki za udostępnienie

    OdpowiedzUsuń
  35. Looks smooth and nice. Good with SPF. Have a great week.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru