GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 2 lutego 2022

2851. Perypetie ciążowe, cz. 2 zaparcia

 Witajcie!
 
Dziś czas na kolejną pogawędkę z serii perypetii ciążowych.
Tu była wcześniejsza opowiastka: Klik!
 
Teraz z kolei zajmiemy się kwestią niejako powiązaną z omawianymi poprzednio jedzeniowymi zagadnieniami, a mianowicie problemami trawiennymi.

Nie wiem jak u Was, ale ja nigdy nie miałam kłopotów z perystaltyką jelit.
Zawsze, najczęściej co rano, po wypiciu kawki z mlekiem, latałam sobie na małe posiedzenie do toalety, aby w ciszy i spokoju podumać nad sensem życia. Nierzadko takich wędrówek do wc były dwa lub nawet trzy w ciągu doby, w zależności od tego co w międzyczasie wypiłam i zjadłam.

W każdym razie nie narzekałam na swoją przemianę materii, czując się lekko i świeżo "tam w kiszkach", jeśli wiecie, co mam na myśli.

Tymczasem, od kiedy jestem w ciąży, praca moich jelit i ich siły przerobowe uległy takiej zmianie, że czasem się zastanawiam, czy to te same wnętrzności, co były wcześniej.
 
Otóż teraz zupełnie normalne dla mnie jest chodzenie na dłuższe posiedzenia do toalety co trzy, a nawet cztery dni... i to jeszcze przy użyciu tzw. domowych wspomagaczy. Jabłka, jogurty, suszone śliwki, otręby, kapusta kiszona, serki wiejskie są moimi orężami w walce z upartymi kiszkami, które bez tego najchętniej w ogóle by nie pracowały.

Nie muszę mówić, że przez takie zmniejszenie wydajności trawiennej, nie czuję się najlepiej.
Jestem ociężała, przepełniona i napompowana od środka.

Podzieliłam się oczywiście swoimi niepokojami z moją panią ginekolog, ale ta uspokoiła mnie od razu twierdząc, że w ciąży to zupełnie normalne, abym się nie martwiła niepotrzebne.
Tak po prostu jest i już...
 
Pozostaje mi wiec uzbroić się w cierpliwość, licząc, że po urodzeniu dzidzi sytuacja kiszkowa wróci do normy...

obrazek stąd: Klik!


A Wy mamusie miałyście kłopoty z trawieniem?
 
Kathy Leonia


 


31 komentarzy:

  1. It used to happens me when I was young.
    I hope you get better soon!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff si que tuve esos problemas en el embarazo, ahora no, la verdad es que siempre he sido muy regular. Espero te mejores!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję,że wróci szybciej do normy wszystko,niż po porodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. La verdad que sí es un problema y más si tienes que tomar hierro.
    Espero que te recuperes pronto.
    Un saludo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciąża jest okropna. Po pierwszym razie mąż musiał mnie namawiać 12 lat na drugą. I znów zostało mi mnóstwo nieprzyjemnych wspomnień. Trzeci raz już mnie nikt nie namówi 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję. Ja nie miałam takich przebojów w żadnej z dwóch ciąż.

    OdpowiedzUsuń
  7. I hope you get better soon ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykro mi kochana, że musisz zmagać się z takimi niedogodnościami i problemami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Unfortunately, our bodies change. And they keep changing after baby, too. Stay hydrated. Lemon water daily. Smaller meals through the day (plant based). And of course, exercise..I would suggest a lot of walking in comfortable shoes. Easier said than done. Stay safe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby wszystko wkrótce wróciło do normy ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Hope you feel better soon! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  12. Hope you feel better soon. Happy February dear.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki, żeby szybko minęło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, to przykre. Życzę Ci szybkiego powrotu do jelitowej normalności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że jelitowe sprawy wrócę u Ciebie wkrótce do normy. Dużo zdrowia dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oby sytuacja się poprawiła jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie byłam nigdy w ciąży, ale zobaczymy jak to będzie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesting post, thanks for sharing dear
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. El cuerpo cambia con el embarazo, pero la buena noticia es que se pasa. Ánimo, seguro que te pones bien.
    Bss

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam nigdy takich problemów, bo nigdy też nie byłam w ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  21. O proszę, co ciąża to inne dolegliwości

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello!! So interesting, thanks for sharing it.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak patrzę na ten rysunek, który zamieściłaś i zastanawiam się, czy wiesz, że jest to najgorsza z możliwych pozycji w toalecie? Plecy powinny byc wyprostowane, a stopy najlepiej postawić na stołeczku, żeby były wyżej. Takie ustawienie ułatwia wypróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  24. a może skorzystać z pomocy dietetyczki?

    OdpowiedzUsuń
  25. Try with flaxseed and yogurt. Good luck and get well.

    OdpowiedzUsuń
  26. ¡Hola!
    Espero que todo vuelva a la normalidad después del parto✨.

    OdpowiedzUsuń
  27. hope, everything goes well with you...

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiedziałam, że w ciąży są takie problemy!
    Oby te objawy szybko minęły :)

    OdpowiedzUsuń
  29. W jednej z ciąż miałam takie problemy. Współczuje wszystkim którzy na co dzień się z tym borykają.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru