GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 8 lutego 2022

2854. Egyptian Magic All Purpose Skin Cream uniwersalny krem do ciała

 Witajcie!

Dziś czas na skóry upiększenie.

Będę mówić o Egyptian Magic All Purpose Skin Cream uniwersalny krem do ciała.

Słowo od producenta: "Wiek: wszystkie grupy wiekowe

Konsystencja: krem
Typ skóry: skóra normalna
Właściwości: regenerujący, pielęgnujący
Cecha produktu: Clean Beauty
Typ produktu: Pojemnik
Przeznaczenie: Ciało, Włosy, Twarz

Egyptian Magic to w pełni naturalny krem do skóry wykonany z sześciu najsilniejszych naturalnych składników nawilżających i leczniczych. Od ponad 20 lat mieszamy te składniki przy użyciu naszego unikalnego, opatentowanego procesu opartego na formule, która powstała tysiące lat temu w krainie faraonów. Rezultatem jest luksusowy krem o właściwościach nawilżających i odżywczych, legendarny wśród celebrytów, przemysłu mody, a nawet lekarzy i szpitali. Dzięki temu, Egipska Magia stała się jednym z najbardziej popularnych i powszechnie akceptowanych kremów do pielęgnacji skóry na świecie, a także uwielbiana przez takie sławy jak Kate Hudson, Eva Mendes, Cameron Diaz i January Jones."

Produkt w okazałości:





Od producenta:





Konsystencja:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w kalendarzu adwentowym ASOS. Normalnie jego cena to ok. 200 zł za pełen wymiar (118 ml).  Taniej i w mniejszej pojemności możecie go znaleźć tu: Klik!
Zapach: nieokreślony.
Konsystencja: tłusta, zbita.
Opakowanie i pojemność: opakowanie jak odkręcane puzderko, minimalistyczne, w tonacji białej, z czerwonymi napisami od producenta. Pojemność mojej miniaturki: 7,5 ml.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na kilka tygodni używania.

Działanie: zacne. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z tym wychwalanym pod niebiosa egipskim mazidłem pielęgnacyjnym. O gagatku zrobiło się głośno już kilka lat temu, gdy to z prędkością błyskawicy stał się pielęgnacyjnym nr 1 wśród zagranicznych celebrytek, jako idealne panaceum na wszystkie problemy skórne. Nie ukrywam, że ja również byłam bardzo napalona na tego cudaka i przez długi czas szukałam zniżek i promocji nań. Niestety, nigdy mi się to nie udało i dopiero kompletny przypadek sprawił, że kremik wpadł w moje ręce. Nie muszę więc Wam mówić, jak bardzo byłam ucieszona, gdy w spontanicznie zakupionym kalendarzu adwentowym z Asos znalazłam mój specjał. Nie czekając ani chwili dłużej, od razu przystąpiłam do testów. Co więc sądzę o tym produkcie? Ano faktycznie, jest on naprawdę godny polecenia! Ta tłusta, treściwa formuła jest tak odżywcza i tak regenerująca, że wystarczy dosłownie malutka ilość, aby wybrane partie skóry odzyskały straconą witalność i zdrowy wygląd. Mazidło jest istnym otulającym balsamem dla suchej skóry łokci, stóp, ust, twarzy. Trzeba jednakże pamiętać, by po aplikacji chwilę odczekać, aby specyfik - z racji na swoją dość tłustą formułę - mógł się na spokojnie wchłonąć i nie pobrudził nam ubrań.  Jako ciekawostkę dodam, że kremik używałam także jako odżywki do włosów - tutaj również spisał się fenomenalnie, pozostawiając moje kosmyki miękkie, lśniące i lejące. Myślę, że egipski cudak jest naprawdę warty każdej złotówki. Jego działanie, wydajność i uniwersalność są godne podziwu. Jedyne do czego bym się mogła przyczepić to wysoka cena regularna, ale nie dajmy się zwariować: od czasu do czasu bowiem można sobie pozwolić na coś z pielęgnacji z nieco wyższej półki cenowej. 
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

32 komentarze:

  1. Egyptian cream it's a classic and it's really versatile!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super produkt ale jednak cena taka dobie. Moze jak bedziee na promocji to się kiedyś skusze

    OdpowiedzUsuń
  3. Cena zbyt wygórowana, jak na tak niewielką ilość kremu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie to, ale skutecznie odstrasza cena. Jak się mi gdzieś trafi okazyjnie to kupię

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy i wielofunkcyjny kosmetyk 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Pojemność kremu nie jest adekwatna do ceny, nawet przy jego satysfakcjonujący działaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. To ten krem, na którym wzorowała się marka Eveline? Bo z tego co widzę, działanie ma bardzo podobne a Eveline jest dużo, dużo tańszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. No me dan confianza los productos que sirven para todo la verdad.

    OdpowiedzUsuń
  9. Una crema interessante!Ciao

    OdpowiedzUsuń
  10. myślę,że byłby fajny na moje suche skórki przy paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie znam ów gagatka :) Trochę cena mnie zabiła xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o tym kremie, fajnie, że działa!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio kupiłam inny "egipski" krem, ale jeszcze nie został rozpakowany

    OdpowiedzUsuń
  14. Cos podobnego mialam kiedys z Avonu i bylam zadowolona. Zaciekawilas mnie tym produktem!

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkt wygląda fajnie, ale chyba muszę czekać na promocję :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Za tłuste by mi nie pasowalo, wole wziąc więcej preparatu i wsmarowywać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Działanie dobre - nie słyszałam wcześniej o tym kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautifully Captured There - Excellent Use Of Color - Stay Creative

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  19. Great and versatile product

    OdpowiedzUsuń
  20. Great and versatile product

    OdpowiedzUsuń
  21. Cena nie dla mnie. Coś niby egipskiego widziałam ostatnio w Rossmanie - jakiś krem do wszystkiego, ale już nie pamiętam dokładnie nazwy. Normalna cena trochę powyżej 20 zł.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks for the recommendation!
    Take care :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam wersję z EVELINE jak mówią podobno to jest to samo ale dużo tańsze. Mi strasznie śmierdziało gazem 🤣

    OdpowiedzUsuń
  25. Ze względu na cenę odpuszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. wow sounds great....i'm interested in egypt cream....i want to know the result for my healthy skin...thanks for the review dear. Have a nice day ^^

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru