GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 17 lutego 2022

2860. Rimmel Wonder'Luxe Volume Mascara tusz do rzęs pogrubiający

 Witajcie!

Dziś czas na rzęs podkreślenie.

Będę mówić o Rimmel Wonder'Luxe Volume Mascara tusz do rzęs pogrubiający.

Słowo od producenta: "Nowy tusz do rzęs Rimmel Wonder’Luxe Volume natychmiastowo nadaje rzęsom pełną objętość! Wzbogacony w aż 4 pielęgnujące olejki, nie tylko nadaje rzęsom niesamowitej objętości, ale też pielęgnuje, wygładza i pogrubia. 

To pierwszy na rynku tusz do rzęs wzbogacony o aż 4 luksusowe olejki pielęgnujące: olejek arganowy, olejek z maruli, marakui i camelli, które sprawiają że z każdym użyciem Twoje rzęsy stają się gładsze, odżywione i zdrowsze. Formuła jest zainspirowana działaniem tych olejków w produktach do pielęgnacji włosów. Olejek arganowy wzmacnia i odżywia, olejek z marakui zawiera cenne antyoksydanty, które zapobiegają łamaniu i rozdwajaniu, olejek z maruli przywraca blask a z camelli naprawia uszkodzenia.
Wonder’Luxe Volume natychmiast zwiększa objętość, pogrubia i wydłuża rzęsy od nasady aż po końce, jednocześnie chroni je przed uszkodzeniami."

Produkt w okazałości:







Od producenta:



Szczota:



Na oku dwie warstwy:


Szczegóły:

Cena i dostępność produkt kupiłam w jakimś zestawie kosmetyków na Allegro. Normalnie można go ucapić na Internetach za ok. 40 zł.
Zapach: tuszowy.
Konsystencja: czarna.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, błyszczące w tonacji rose-gold, z silikonową szczoteczką oraz z czernią napisów od producenta. Pojemność: 11 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Taki tusz starczy nam na kilka miesięcy używania.
Działanie: średnie. Zacznę od tego, że nie wymagam jakoś wiele od tuszu do rzęs. Najważniejsze dla mnie jest przede wszystkim wydłużenie rzęs oraz nadanie im czarnej barwy. To czy włoski będą podkręcone do dołu czy góry oraz czy ich objętość wzrośnie niebotyczną ilość razy jest kwestią raczej drugorzędną. Jak się zatem spisał produkt Rimmela? Cóż średnio fajnie. Jak sami widzicie na załączonym zdjęciu, specyfik posklejał rzęsy... przez co całość malunku nie wyglądała ani ładnie ani estetycznie. Szkoda doprawdy, bo liczyłam, że wyprofilowana, nieco skośna szczoteczka, zapewni mi szybkie rozczesanie włosków bez powstania takich nieprzyjemnych nóżek muszki. Zapewne, gdybym miała ochotę na dłuższą zabawę, mogłabym sobie miejsca sklejone rozczesać małym grzebyczkiem, co by wyglądały lepiej. Ale serio, czy komuś chce się w to bawić? Raczej nie bardzo. Dlatego też, mimo faktu, że sam tusz utrzymał się na miejscu cały dzień, nie osypywał się, nie kruszył to nie skradł mojego serduszka na tyle, bym zapomniała o tym zlepieniu się włosów. Produkt nie jest zatem wart mojej dalszej uwagi, a jego przepiękne opakowanie, dobra wydajność i trwałość są niewystarczające do wydania bardziej pozytywnej opinii. Tak więc ostrzegam przed zakupem, chyba że lubicie jak na Waszych rzęsach siedzą sobie stada muszek.
Ocena: 3/5

Miałyście?

Kathy Leonia

52 komentarze:

  1. This brand doesn't give me good results in lashes so I prefer others as L'oreal.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio kupiłam sobie tusz marki Loreal i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Es una pena que queden esos grumos en las pestañas, una marca que promete tanto, debería tener eso en cuenta.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  4. What a pity, I suggest you to try essence princess lashes mascara.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj, mocno skleja rzęsy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam inną wersję tego tuszu i była naprawdę dobra. Tu widzę, że jest kiepsko..

    OdpowiedzUsuń
  7. I use their fingernail polish..it's so so.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczoteczka wygląda naprawdę ciekawie. Szkoda, że tak skleja

    OdpowiedzUsuń
  9. I don´t use rimmel, but I like to see it in women.
    Have a good day.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj niestety chyba nie dla mnie, jakoś szczoteczka nie w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I'm sorry you didn't have a good experience with this Rimmel mascara. I hope you'll find one you'll like.

    OdpowiedzUsuń
  12. No tak, opakowanie nie jest najważniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  13. It's good, I like it!
    thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie byłam zadowolona z tego tuszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego tuszu akurat nie miałam, ale używałam innych tuszów do rzęs tej marki i jak dla mnie były przereklamowane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for your honest and detailed review.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że tusz się nei sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Brawo za rzetelną recenzję, nie wszyscy są tak szczerzy w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Reklamują tusze, że pięknie wyglądają rzęsy a potem rozczarowanie☹️

    OdpowiedzUsuń
  20. Używałam innej wersji tego tuszu i byłam zadowolona.
    Od tego będę się trzymała z daleka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Raczej nie skuszę się na zakup tego tuszu do rzęs.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tego nie posiadałam i raczej nie sięgnę, również mam dość duże wymagania ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks for the recommendation . I send a kiss.

    OdpowiedzUsuń
  24. ¡Hola!
    Yo no uso máscara de pestañas :( tengo la suerte de no necesitar de este producto.
    Pero gracias por el review!

    OdpowiedzUsuń
  25. Tragedia. Nie skuszę się na tę maskarę, choćby dawali ją za darmo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tuvo una buena promoción, no la he usado

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello! Too bad for this mascara! Thank you for your review

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś używałam sporo maskar z Rimmela❤

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja teraz jestem fanką tuszy do rzęs Wibo ale Rimmel kiedyś sporo kupowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Hello!! a really good and interesting post, thanks for sharing it.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  31. The Window Reflection On The Eye Is So Cool - Well Done - Happy Friday And Enjoy Your Weekend

    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie pamiętam, czy go używałam czy nie, a jeśli używałam i nie pamiętam, to znaczy, że był nijaki :p

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za rzetelną opinię, jak widać ładne opakowanie nie zawsze kryje w sobie wartościowy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Rzęsy Rimmela nigdy jakoś specjalnie się u mnie nie sprawdzały :/

    OdpowiedzUsuń
  35. Must be good as it has argan oil. Nice sharing.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawa szczoteczka, ale na rzęsach wygląda niezbyt ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam, efekt taki sobie, ale ogólnie trzeba próbować różnych produktów, żeby trafić coś dla siebie. U mnie chyba się sprawdzały tusze z serum.

    OdpowiedzUsuń
  38. sound excellent...

    have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda, ze nie do konca sie sprawdzil. Ja ostatnio dostalam od mamy tusz do rzes z Gosh . Jestem z niego mega zadowolona, jeszcze nigdy nie trafilam na tak idealny tusz do rzes, ktory spelnilby moje wszystkie oczekiwania!

    OdpowiedzUsuń
  40. a tę cenę to naprawdę słabizna, jest sporo o wiele tańszych i naprawdę ze świetnym efektem. Dobrze wiedzieć, na pewno go nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ty, ale super się prezentuje :) fajna obudowa. Kiedys już miałam coś z Rimmela i się sprawdzał. Marka Giordani Gold z Ori ma też fajne tusze do rzęs. Szkoda że ten Cie zawiódł.

    OdpowiedzUsuń
  42. Szkoda, że Ci się nie sprawdził, ale masz rację, posklejane rzęsy co coś absolutnie nieakceptowalnego!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

  43. Cześć!
    Dziękuję za udostępnienie tego produktu, prawda jest taka, że ​​bardzo dobrze rozumiem, dlaczego dajesz mu 3 punkty na 5, bo w ogóle nie zwiększa objętości rzęs, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  44. Cześć,
    Szkoda, że ​​nie lubisz tuszu do rzęs. Prawda jest taka, że ​​nie używam go codziennie, tylko przy specjalnych okazjach.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru