GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 3 lutego 2022

2852. NYX Profesional Makeup Metallic Eyeliner metaliczna kredka do oczu

 Witajcie!

Dziś czas na oczek pomalowanie.

Będę mówić o NYX Profesional Makeup Metallic Eyeliner metaliczna kredka do oczu.

Słowo od producenta: "Kredki do oczu NYX Professional Makeup Metallic Eyeliner podkreślą i dodadzą wyrazu każdemu makijażowi, zapewniając kuszące spojrzenie.

Właściwości:

  • stworzy atrakcyjny, dramatyczny wygląd
  • głęboki i intensywny kolor

Sposób użycia:
Narysuj delikatnym pociągnięciem kreskę na powiece. Pozostaw do wyschnięcia."

Produkt w okazałości:





Mój odcień:



Od producenta:



Po otwarciu skuwki:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam w kalendarzu adwentowym NYX. Normalnie jego cena to ok. 40 zł za pełen wymiar. Ciekawe promocje cenowe na gagatka: Klik!
Zapach: kredkowy.
Konsystencja: typowa dla kredek makijażowych.
Opakowanie i pojemność: opakowanie jak kredka, minimalistyczne, w tonacji kremowej, z czarną zakrętką i takimiż napisami od producenta. Pojemność: 1,3 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok używania.

Działanie: zacne. Zacznę od tego, że metaliczne kredki do oczu to coś, co służy mi do wykończenia makijażu dolnej powieki. Zamiast bowiem babrać się z jakimś fikuśnym cieniowaniem tychże okolic, biorę sobie w dłoń takową kredeczkę, malują zgrabną kreskę pod linią rzęs i gotowe. Szybko, łatwo i przyjemnie. Dlatego też tak bardzo zaciekawił mnie powyższy metaliczny specyfik z NYX, bo po prostu wiedziałam, że sobie nim krzywdy nie zrobię, a jego używanie to będzie czysta przyjemność. I tak faktycznie było! Produkt skradł moje serduszko od pierwszego maźnięcia, tworząc na oku świetnie napigmentowaną, cudownie połyskującą kreskę, którą - w zależności od preferencji - można delikatnie rozetrzeć, tworząc tzw. dymny look. Co do trwałości malunku, jest on naprawdę godny podziwu, gdyż spokojnie trzyma się na miejscu ok. 8-10 godz. Niestraszne mu mrozy, wiatry, deszcze czy śniegi. Warto dodać, że kredka mnie nie podrażniła, ani nie uczuliła, a jej używanie to czysta przyjemność. Jestem tymże gagatkiem totalnie oczarowana i gdyby nie wysoka cena regularna, to na pewno bym się skusiła po więcej odcieni. Także, jeśli macie jakiś większy zastrzyk gotówki, to polecam serdecznie zainteresować się owym produktem. Na pewno nie pożałujecie zakupu, a moc koloru będzie z Wami na długi czas!
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

60 komentarzy:

  1. Nyx has a lot of pencils in pretty colours!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tiene un color bonito este delineador, me gusta. Gracias por tu visita a mi blog.!!Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwykle nie używam kredek, ale Twoja recenzja jest naprawdę przekonująca ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę jakąś fajną kredkę kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze praktycznie żadnego kosmetyku od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam tylko czarną od zawsze , może warto coś zmienić ? Miłego dnia 🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic z NYX, ale to dlatego, że jedyny kosmetyk kolorowy, który regularnie zużywam to szminki 🙃

    OdpowiedzUsuń
  8. Klik dobry:)
    Przybywam z rewizytą. Nie maluję się, więc nie podyskutuję na ten temat, ale pozdrawiam wszystkich pięknie pomalowanych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja akurat nie używam takich kredek do oczu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio kupowałam sobie kredkę do oczu marki Loreal.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice product.
    Have a good day dear Kathy.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam, bo rzadko się maluję kredką. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ta kredka!!! Może się skuszę 😊?!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. I used to love eyeliner, but I can't wear it anymore. Lovely review!

    OdpowiedzUsuń
  15. Całe wieki nie używałam kredki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używam kredek do oczu, ale ta całkiem fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe wykończenie, ale akurat ten kolor jest słabo widoczny na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie używam kredek do oczu. W ogóle rzadko się maluję haha

    OdpowiedzUsuń
  19. This looks great! Have a great day, hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakis za słaby odcień dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. ładny kolor, choć delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się metaliczne wykończenie :) Ps. Odnoszę wrażenie, że mam te same tulipany xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda bardzo sympatycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jeszcze niczego z tej marki, ale takie kolory kredek bardzo lubię. Chętnie kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moc koloru - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubie ta firme, moze zaopatrze sie w taki Eyeliner na specjalne okazje ,np . zblizajacy sie karnawal :)

    OdpowiedzUsuń
  28. This colour is so fabulous!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przepadam za metalicznym efektem 😀

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię kredki do oczu. Ładny kolot tej która prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie używam kredek do oczu, więc tym razem spasuję, ale cieszę się, że Tobie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  32. I am a bit wary of metallic colours but this one is so mild, and the colour is not glaring or too outstanding. Should be a good one to try for the night.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie nie zachwyciła . Za to świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe. Może warto wypróbować. Zobaczę i poczytam jaki ma skład :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Very interesting product
    I will use it
    Thanks for sharing
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawa kredka, może kiedyś się na taką skuszę, ale póki co do podkreślenia dolnej powieki używam cieni do powiek 😊

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam!
    Jestem fanką eyelinerów. Odnotowuję, dzięki za recenzję!
    Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  38. ¡Hola! Gracias por la información, parece un buen lápiz de ojos, tomo nota.
    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  39. Właśnie szukałam nowej kredki, więc się skuszę i kupię tą, którą tutaj polecasz. Wygląda na taką, której szukałam :D Aczkolwiek muszę powiedzieć, że brakowała mi tutaj zdjęcia gdzie można by było zobaczyć jak wygląda taka kreska już namalowana :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam nadzieję, że teraz będziesz czuła się tylko lepiej i problemy ustaną :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Swego czasu lubiłam taki efekt, a teraz poszukuję dobrej brązowej kredki i nie mogę trafić

    OdpowiedzUsuń
  42. Tengo varios de la marca, pero ninguno metálico...

    OdpowiedzUsuń
  43. Po kredki rzadko sięgam, bo jakoś chyba nie umiem się z nimi obchodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Tej nie mam- zazwyczaj używam brązowej, lub czarne kredki.
    Akurat czarną mam z Nyxa, i jestem z niej bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja miałam te zwykłe kredki i były takie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  46. É ótimo achar um produto realmente bom, não é?
    Obrigada pela dica!

    Beijos! 😘🌺

    OdpowiedzUsuń
  47. Hello!! I really like this one, the color is great, I love it.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru