GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 1 lutego 2022

2850. Essence Make Me Brow żel do brwi

 Witajcie!

Dziś czas na brewki.

Będę mówić o Essence Make Me Brow żel do brwi.

Słowo od producenta: "Essence Make Me Brow

Przejmij kontrolę nad niesfornymi brwiami. Żel do brwi Essence Make Me Brow rysuje i podkreśla kształt brwi, nadaje im zadbany wygląd i jednocześnie wygładza włoski. Dzięki trwałym składnikom utrzymuje się od rana do wieczora.

Właściwości:

  • wypełnia brwi i nadaje im naturalny kolor
  • podkreśla brwi i definiuje ich kształt
  • nadaje brwiom zadbany wygląd
  • długo się utrzymuje
  • nie rozmazuje się

Skład:

  • produkt wegański – nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego

Sposób aplikacji:
Za pomocą szczoteczki uczesz brwi i wymodeluj, nadając im pożądany kształt."

Produkt w okazałości:





Od producenta:






Aplikator:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiłam na Allegro w paczce z kosmetykami. Normalna jego cena to ok. 12 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: żelowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe jak tusz do rzęs w tonacji brązowej z białymi napisami od producenta. Pojemność: 3,8 ml.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na pół roku malowania się.

Działanie: kiepskie. Zacznę od tego, że nie mam jakiś większych wymogów, jeśli chodzi o mazidła do brwi. Nie potrzebuję specjalnego ułożenia włosków do góry, czy nadania im fikuśnego kształtu. Najbardziej zależy mi na podkreśleniu naturalnego koloru brwi oraz na wyczesaniu całości. Jak więc zatem spisał się gagatek od Essence? Ano poniżej średniej. Mazidło, mimo precyzyjnej i bardzo podręcznej szczoteczki aplikacyjnej, było praktycznie niewidoczne na włoskach. Nieważne, ile bym warstw produktu nie nałożyła, moje brwi nie raczyły się zakolorować. Efekt końcowy stosowania żelu bym taki, że musiałam wspomagać się kredką, aby moja oprawa oczu miała nieco bardziej wyraźniejsze zabarwienie. Nie wiem więc, czy to była wina formuły specyfiku czy wybrania zbyt jasnego odcienia... Tak czy inaczej, pomijając niuans kolorystyczny, żel sam w sobie nie był trwały i po godzinie czy dwóch, znikał całkowicie z powierzchni brewek. Jestem więc tym produktem mocno rozczarowana i z pewnością nie sięgnę po niego ponownie. Szkoda wielka, bo taniość, łatwa dostępność i pozytywne opinie z Internetu o żelu z Essence zapowiadały coś wartego uwagi, a nie takiego bubla. Zdecydowanie już bardziej wolę cudaka z Catrice za podobne pieniądze.
Ocena: 2/5

Miałyście?

Kathy Leonia

PS. Fajne produkty do stylizacji brwi znajdziecie tu: Klik!

24 komentarze:

  1. I have just started one from Catrice and it seems to be fine.

    OdpowiedzUsuń
  2. I have a similar one from Kiko and I love it.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam produktów do brwi i w tym przypadku bardzo się z tego cieszę

    OdpowiedzUsuń
  4. I have similar! :) I like it this product.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosuję tego typu kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja i tak nie używam takich żeli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo a mnie się on sprawdza, ja używam ciemnych kolorów, ale moja mama wersję jasną - ma naturalnie białe brwi. I super jęk koloruje, wygląda naturalnie i trzyma się okolo 10h. Moze Twoje włoski nie złapały?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie stosuję żeli do brwi, więc i tak bym się nie skusiła na powyższy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  9. I've always had pretty good luck with this brand. Thanks for the review.

    OdpowiedzUsuń
  10. I have never tried a product like this! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  11. non uso questi prodotti ciao,

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja akurat niczego do brwi nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam ani nie planowałam używać, a teraz tym bardziej nie sięgnę po ów konkretny kosmetyk, skoro jakość pozostawia wiele do życzenia. Dzięki za ostrzeżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ciemne brwi, więc kolor nie był problemem. Ale ich ułożenie już tak. Też nie lubię, jak po godzinie produkt znika

    OdpowiedzUsuń
  15. Nunca he utilizado un producto para las cejas, he adquirido alguna cosa de esta marca y tampoco me han dado muy buen resultado. Un saludo.

    OdpowiedzUsuń
  16. O myślałam ze okaże się lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A może wypróbuj jeszcze ciemniejszy odcień?

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam żadnego żelu do brwi z tej firmy. Jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ¡Hola!
    La verdad es que prefiero mil veces sobra, siento que me quedan más naturales que cuando uso uno en gel o líquido.
    ¡Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh, it's a shame you don't like it. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  21. Czyli zostaję przy kredce do brwi:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru