GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 31 stycznia 2022

2849. Przygotuj się na Walentynki z Ceneo.pl!

 Witajcie!

Już za dwa tygodnie nastąpi wysyp czerwonych serduszek, zakochanych par obściskujących się na ulicach i spontanicznych zaręczyn.
Walentynki, Święto Miłości tuż za rogiem!

Kto zatem jeszcze nie zdążył jeszcze z podarkiem dla ukochanej osoby, ma na to ostatnią szansę.

Tu z pomocą i radą służy niezastąpiona - jak zawsze - wyszukiwarka korzystnych ofert na Ceneo.pl, gdzie możemy znaleźć różne, słodkie, miłosne upominki z różnego rodzaju kategorii. Do wyboru, do koloru. 

Oto moje propozycje:

1. prezenty dla niej


Tu tak naprawdę liczy się nie tyle sexi prezencja danego artykułu, ale przede wszystkim wygoda naszej wybranki serca. Nie wszystkie panie lubią bowiem mocno wycięte stringi czy figi, tak więc przed dokonaniem zakupu należy dyskretnie wybadać gusta bieliźniane drugiej strony. Ja na przykład należę do grona kobiet, które lubią jak im ciepło w dupkę, tak więc na pewno bym ucieszyła z jakieś praktycznej pary majtek lub peniuaru, najlepiej takich z delikatnym elementem koronki lub wstążeczki. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie dość, że czujemy się bardziej kobieco, to jeszcze dbamy o zdrowie tych najważniejszych części naszego ciała:




Nie wiem jak Wy, ale ja jestem totalną sroczką, jeśli chodzi o błyskotki i świecidełka ozdobne. Kolczyki, naszyjniki, pierścionki mogę mieć w ilościach hurtowych i nigdy mi ich dość! Podobne zamiłowanie ma większość moich koleżanek, które nie wyobrażają sobie wyjścia z domu bez odpowiednich dodatków. Pamiętajmy bowiem, że nawet najzwyklejszy outfit typu bluzka i dżinsy połączone z gustownymi kolczykami, cięższym naszyjnikiem czy oryginalnym pierścionkiem lub zegarkiem, nabierają innego wymiaru stylizacyjnego i stają się kluczem do eleganckiego looku:




Która z nas nie ma w domu przynajmniej choć jednej mięciutkiej, czerwonej poduszki w kształcie wielkiego serca? Chyba nie ma takiej osoby, której by się nie zrobiło cieplej w środku na widok takiego upominku! Personalizowane jaśki z osobistą dedykacją, nieśmiałym wyznaniem miłości czy inicjałami partnerów są obecnie ogromnym hitem, jeśli chodzi o prezenty walentynkowe:




a) elektronika i kosmetyki

Kwestia upominków Walentynkowych dla panów, jest o wiele prostsza niźli w przypadku płci żeńskiej. Kobiety są bardziej kapryśne i wybredne, jeśli chodzi o podarunki na różne okazje; ot wystarczy jeden nierozważny ruch (np. za duży rozmiar bielizny, czy nieodpowiedni zapach wody perfumowanej) i już mogą poczuć się urażone. W przypadku panów takiego problemu nie ma. Ja swojemu mężowi zawsze serwuje prezent tzw. praktyczny, który na pewno mu się przyda i który będzie użytkowany, a nie rzucony w kąt. Takimi giftami przydatnymi będą przede wszystkim sprzęty elektroniczne, takie jak: golarki, szczoteczki do zębów, słuchawki czy nośniki USB. Od czasu do czasu nie zaszkodzi też obdarować swego ukochanego jakąś ładnie pachnącą wodą toaletową:





Taka kartka będzie stanowiła idealny dodatek do głównego prezentu Walentynkowego. Ot dajemy naszemu mężczyźnie np. perfumy oraz dołączone do nich urocze wyznanie miłosne, wydrukowane, bądź napisane ręcznie. Nie dość, że sprawimy mu radość samym upominkiem, to jeszcze na deser będzie miał czarno na białym pamiątkę z naszą deklaracją uczuciową:



A Wy macie już przygotowany prezent dla swojej drugiej połówki?

Kathy Leonia


33 komentarze:

  1. There're a lot of interesting things, I loved Jewellery!

    OdpowiedzUsuń
  2. thank you for the list Kathy..

    i want underwear as gift from my man that have a good and soft material :)

    Have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  3. My w sumie walentynek nie obchodzimy, zazwyczaj szliśmy do kina, albo jechaliśmy na wycieczkę, w tym roku pewnie obejrzymy coś w tv :) Pamiętam jak świętowaliśmy pierwsze walentynki, to wybrałam do oglądania Króla Lwa, a jeszcze wtedy chłopak przyniósł mi zrobione przez niego zaprogramowane serduszko, które po włączeniu miga :) Takie prezenty własnoręcznie robione to ja lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. My jakoś specjalnie nie obchodzimy Walentynek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przykładamy uwqgi do Walentynek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przykładam dużej uwagi do Walentynek, ale zawsze jakiś drobiazg się kupi. Najczęściej praktyczny, bo nie przepadam za komercyjnymi pluszakami, serduszkami etc... ;) ciekawe pomysły, szczególnie patrząc na szczoteczki soniczne, przypomniałam sobie, że czas najwyższy zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. akurat tego dnia nie obchodzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. In Russia we also celebrate St.Valentine's Day.

    OdpowiedzUsuń
  9. There are a lot of things :) loved pillows...

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely ideas. Usually, we have a steak or lobster at home. Since we never know if there might be a blizzard. We have gone out before during some of these snows and have had to spend a good portion of the night digging out the car in the freezing cold. After a while we decided..STAY HOME. And generally, we cook together. And drink together.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lots of great ideas for presents! Thanks! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  12. Biżuteria zawsze jest dobrym pomysłem na prezent :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lecę sobie chyba jakieś galoty na tę okazję zakupić :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely items! Thank you very much for cool post)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie świętuję tego dnia, ale miłego dnia zyczę wszystkim, którzy świętują. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne pomysły, zwłaszcza z początku listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poduszka z misiem jest taka słodka :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też, ja też jestem skoczka. I właśnie wczoraj, z okazji walentynek zamówiłam sobie biżuterię;) poduszki również bardzo na tak;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sroczka!* Słownik mi zmienił, hsh była też smoczka ;))

      Usuń
  19. Muy buenas ideas, me han gustado mucho
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  20. ja kompletnie nie wiem co kupić w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super prezentacja i pomysły

    OdpowiedzUsuń
  22. Hola Kathy excelente post para inspirarnos para nuestras compras de san valentin! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie jestem zwolenniczką Walentynek- dla mnie, to niestety czysta komercja, uczucia powinno się okazywać na co dzień, a nie 14.02.
    Dlatego nie świętuje Walentynek (wolę Tłusty Czwartek)
    Ale pomysły na prezenty bardzo fajne- można się zainspirować na inną okazję ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello!! Interesting post, thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uy cuantas cosas te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  26. What beautiful accessories. I won't celebrate, I have surgery tomorrow, so I don't think I'll be on the 14th at all hahaha

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks for the recommendations💗.
    Take care :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru