GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 25 stycznia 2022

2846. CooSkin Silicone Facial Vibration Cleanser Q8 silikonowa szczoteczka do oczyszczania twarzy

 Witajcie!

Dziś czas na buzi oczyszczanie.

Będę mówić o CooSkin Silicone Facial Vibration Cleanser Q8 silikonowa szczoteczka do oczyszczania twarzy.

Słowo od producenta: "Material: 100% organic food grade silicone 

Features: 
Deeply clean, effectively remove makeup residue 
USB charging, no need change battery 
Waterproof, can use in bathroom 
Cute and elegant shape, more ergonomico 
No need change brush 
Restore skin shiny and flexibility 

Package include: 
1 x Face Washing Machine
  • USB rechargeable Ultrasonic Facial Cleansing Massager
  • Perfect for ESSENTIAL OILS after your shower when you order TODAY CREAM or SERUM to enhance effectiveness
  • Material: 100% organic food grade silicone. Waterproof
  • Cleansing face Massages, activating skin elasticity and absorption of nutrition from your beauty cream."

Produkt w opakowaniu:







W okazałości:


















Szczegóły:

Cena i dostępność produkt kupiłam na Rosegal.com za ok. 5$ w promocji. Normalna jego cena to 40$.

Zapach: elektryczny.
Konsystencja: stała.
Opakowanie i pojemność: zgrabne, gustowne cudo z elementami różowej obudowy.
Wydajność: bardzo dobra. Taki sprzęt to inwestycja na lata.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że tego typu mała szczoteczka do buzi marzyła mi się już od dawna. Mam co prawda cały czas wersję większą, z Remingtona, ale niestety jej żywot powoli dobiega końca (mam ją już ponad 6 lat!). Tak więc pora najwyższa była na wymianę sprzętu oczyszczającego. I tu z pomocą przyszła mi strona rosegal.com, a dokładnie ogromne wyprzedaże, jakie były na jesieni. Dzięki temu zamiast 40$ udało mi się upolować produkt marki CooSkin za niecałe 5$. Jak natomiast z działaniem tegoż gagatka? Ano co tu dużo mówić, jest po prostu genialne! J
ak tylko bowiem użyłam go pierwszy raz, tak się zakochałam. Ów niepozorny sprzęt skutecznie oczyszcza, odświeża i ujędrnia moją skórę wtedy, gdy tego potrzebuję. Specjalnie zaprojektowane silikonowe wypustki różnej wielkości dają mi nie tylko kojący masaż relaksujący po ciężkim dniu, ale także dokładne oczyszczenie z resztek makijażu. Szczoteczkę używam najczęściej wieczorem co drugi dzień. Dzięki takiej systematyce w stosowaniu urządzenia, zauważyłam zmniejszenie widoczności porów oraz ewidentne odświeżenie skóry. Moja buzia prezentuje się gładko i świeżo od rana do wieczora. I to wszystko bez podrażnień, uczuleń, Wspomnę, że szczoteczka jest niezwykle poręczna, uniwersalna i wydajna; jako ciekawostkę dodam, że ładowałam ją ostatni raz w okolicach listopada i do tej pory działa bez zarzutu. Polecam.
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

PS. Podobną szczoteczką znajdziecie tu: Klik!

26 komentarzy:

  1. It remembers me to foreo.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  2. This looks like a great product. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie używałam takich szczoteczek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że warto się skusić na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. It sounds very interesting ¡

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie posiadam tego typu szczoteczek do twarzy. Zresztą znając siebie wiem, że rzuciłbym w kąt i zapomniała. Już nie wspominam o systematycznym używaniu 🙈

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś stosowałam tego typu szczoteczkę (innej firmy). Fakt - cera była wygładzona, jednak przy zbyt częstym stosowaniu nabawiłam się stanów zapalnych. To było kiedyś, dziś już wiem, że przy tak wrażliwej i problematycznej cerze tego typu produkty są niewskazane, a na pewno jeśli już to raz na jakiś czas. Fajnie, że u Ciebie się sprawdza ;) Jej design też niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tradycyjnie używam płatki od wielu lat i chyba to się nie zmieni. Miłego dnia 🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  9. Tiene super buena pinta, me ha encantado
    Bsss

    OdpowiedzUsuń
  10. Wizualnie prezentuje się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam :)
    Myślałam że więcej masz takich szczoteczek- tak mi się wydawało, że sporo recenzji o tych produktach, u ciebie widziałam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. o proszę jaka wysoka ocena, ideał:)

    OdpowiedzUsuń
  13. They are great. Thanks for the recommendation. I send a kiss.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna ta szczoteczka, ciekawa jestem, czy nadaje się do cery naczyniowej 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Super i wcale nie trzeba kupować Foreo za 400 zł, czy ile ona tam kosztuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ¡Hola!
    Siempre he querido usar esto, pero mi piel no me lo permite, jajaja.
    Gracias por la recomendación!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydałaby mi się taka szczoteczka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cute review and useful item. Thank you so much!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru