GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 10 stycznia 2022

2837. Kalendarz adwentowy NYX - zawartość

 Witajcie!

Dziś przybywam do Was z zawartością kalendarza adwentowego z NYX.

Tak wiem, miałam już nie kupować drugiego egzemplarza, ale z racji na świetną cenę na Notino.pl, musiałam się skusić!

Oto więc moje pudełeczko:







A to wszystkie mazidła, jakie się w pudełeczku znalazły:





I w poszczególe.

Cienie do powiek:



Produkty pielęgnacyjne do ust:



Puder:



Bazy pod makijaż:



Baza pod cienie do powiek:



Pomadki matowe w sztyfcie:



Błyszczyki do ust:



Pomadki matowe w płynie:


Czy jestem zadowolona z zakupu powyższego cudaka?

Ależ oczywiście, że tak!

Nie wiem ile dokładnie wynosi zestawienie cenowe wszystkich znalezionych w zestawie produktów, ale  sam kalendarz wyniósł mnie ok. 165 zł już z wysyłką. Jeśli więc podzielimy ową sumę na 24, to otrzymamy 6,8 zł za produkt!

Tak więc podsumowując: kalendarz adwentowy z NYX Professional Makep to fajny gagatek dla osób kochających makijaż. Znajdziemy tu sporo produktów do ust, oczu i twarzy. Myślę, że zdecydowanie opłacało się go kupić w takiej cenie.

A Wy ile kalendarzy adwentowych kupiliście w tym roku?

Kathy Leonia

28 komentarzy:

  1. Kathy, you have a very good advent calendar! WOW!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie prezentuję się ta zawartość. Rzeczywiście cena atrakcyjna. Przyznam, że też patrzyłam na kalendarze z NYXA, ale już wiem, że większości z tych kolorów chociażby cieni do oczu nie użyłabym ;/ tak czy siak czekam na testy i recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna zawartość. Warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ten kalendarz totalnie nie kusił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie świetna sprawa dla osób lubiących się malować, cenowo wychodzi bardzo korzystnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I loved the eyeshadows and the lipsticks!

    OdpowiedzUsuń
  7. Yummy products, gorgeous colours! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  8. So cool! Lovely items. Like Christmas all over again. Great way to start the year!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna zawartość tego kalendarza! Mega się opłaca 😄

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawartość faktycznie zacna- ja w zeszłym roku miałam tylko jeden kosmetyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poza kalendarzem z czekoladkami nie kupowałam żadnych. Miałam to zmienić w 2021 roku, ale nie wyszło. W 2022 planuję jednak kupić jakieś ciekawe kalendarze adwentowe np. z lego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem fajnie prezentuje się zawartość tego kalendarza :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. muito boa escolha sao lindas essas sombras bjs feliz semana saude

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie wykończyłam ten puder, też miałam miniaturkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te cienie do powiek ładnie wygladaja :) W sumie to wszystkie kosmetyki prezetuja sie ciekawie :D Fajny ten kalendarz :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja co roku kupuje tylko kalendarz z czekoladkami :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam żadnego kalendarza, choć kusił prawie każdy... Bo mam od groma kosmetyków i rozsądek wygrał.

    Ale ten był jednym z bardziej kuszących. Naprawdę opłacał się ten zakup!

    Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa zawartość. :)
    Ja żadnego, ja tylko lubię na nie patrzeć. ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie w tym kalendarzu zniechęciła ilość produktów do ust. Raczej mało tego zużywam i nie było sensu zbiera produkty, które będą leżały. Kupiłam w tamtym roku trzy kalendarze. Dwa z biżuteria i jeden kosmetyki do włosów only bio.

    OdpowiedzUsuń
  20. It's great!!!I'm wishing to see your make up looks with all these products

    OdpowiedzUsuń
  21. These eyeshadows are so beautiful.
    Thanks for following me. I stay here.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru