GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 11 stycznia 2022

2838. Inglot AMC Pure Pigment Eyeshadow sypki pigment do powiek

 Witajcie!

Dziś czas na trochę świecidełka.

Będę mówić o  Inglot AMC Pure Pigment Eyeshadow  sypki pigment do powiek.

Słowo od producenta: "Intensywne pigmenty do powiek Inglot, AMC, Pure Pigment Eye Shadow są dostępne w wielu kolorach. Posiadają stabilne barwniki i luminooptyczne pigmenty, dzięki którym dostosowują się do źródła światła. Możliwe aplikacje: na sucho i na mokro."

Produkt w okazałości:





Od producenta:



Po otwarciu wieczka:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępność: specyfik ten można dostać w Internecie za ok. 20 zł.
Zapachbez zapachu jakiegoś specyficznego.
Konsystencja: cieniowa, sypka.
Opakowanie i pojemność: szklany, przezroczysty pojemnik z elementami otwierany jak puzderko z bielą i czernią napisów od producentów. Pojemność: 2 g.
Wydajność: bardzo dobra. Specyfik spokojnie starczy na kilka lat użytkowania.
Działanie: zacne. Zacznę do tego, że od czasu do czasu lubię sięgnąć po produkty, których zwyczajnie nie stosuję na co dzień. I to właśnie dotyczy mazideł sypkich. Mój stosunek do nich to taka relacja obojętna, gdyż ani mnie one grzeją ani ziębią. Takie mniej więcej nastawienie miałam do chwili, gdy w me łapki wpadł pigment do powiek od Inglota. Gdy tylko bowiem pierwszy raz użyłam niniejszego gagatka to zakochałam się w nim od razu. Specyfik ów to drobniutko zmielone, skrzące się cacko, które jest niezwykle miękkie w swojej konsystencji. Wystarczy dosłownie ociupina, aby na powiece wyczarować cudowną taflę koloru. Produkt naniesiony na bazę lub na korektor, trzyma się cały dzień i to bez osypywania się czy ciastkowania. Spokojnie sprawdzi się solo, ale także jako delikatny akcent rozświetlający zewnętrzny czy wewnętrzny kącik oka. Warto dodać, że mazidło jest uniwersalne, gdyż spokojnie można je wykorzystać jako np.: brokat do ciała (na ramiona, czy dekolt) lub do manicure paznokci (jako pyłek do wcierania w warstwę dyspersyjną lakieru). W każdej w tych dodatkowych ról, pigment spisze się rewelacyjnie! Jestem nim totalnie oczarowana i zdecydowanie polecam. To cudownej jakości wydajny specjał, który z pewnością będzie Wam służył przez długi czas. 
 Ocena: 5/5 

Miałyście?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Inglot's pigments have a good quality.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być fajny :) Muszę sama wypróbować i sprawdzić kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że nie miałam jeszcze takiego pigmentu. Całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hola!! es un pigmento muy bonito, tengo ganas de probarlos. Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszy mnie fakt, że produkt naniesiony na bazę lub na korektor, trzyma się cały dzień i to bez osypywania się czy ciastkowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. uaaa pierwsze widzę, ale piękniusie!

    OdpowiedzUsuń
  7. nao conheço mas parece ser bem bjs saude

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że jestes z niego zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego akurat nie miałam, ale używam cieni od Inglota, i jestem z nich zadowolona :)
    Przydałby mi się taki pigmencik- szczególnie rano, gdy się spieszę, i nie mam zbyt wiele czasu na makijaż ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Produkt wydaje sie bardzo ciekawy. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkt mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. It looks natural and a color that would go with most wardrobe, too. Great review!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor. Inglot ma świetne te pigmenty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gracias por la recomendación. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  15. Od jakiegoś czasu zastanawiałam się, czy nie zakupić takiego pigmentu. To bardzo ciekawy zamiennik standardowych cieni. Tym bardziej, że trzyma się jest wytrzymały. Super kolor!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze nic a nic od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze wiedzieć, od Inglota używam tylko lakierów i zawsze zastanawiałam się, jaka jest jakość innych produktów tej marki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie probowalam ale bardzo jestem ciekawa tego produktu wiec pochodze za nim. Cena bardzo dobra

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru