GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 6 stycznia 2022

2838. Bell HYPOAllegrenic Eye Brow Set zestaw do stylizacji brwi

 Witajcie!

Dziś czas na brewek przystrojenie.

Będę mówić o Bell HYPOAllegrenic Eye Brow Set zestaw do stylizacji brwi.

Słowo od producenta: "Zestaw do stylizacji brwi. Za jego pomocą można stworzyć zarówno naturalny jak i wyraźny look. Dostępny w 3 wersjach kolorystycznych."

Produkt w okazałości:





Od producenta:



Skład:



Po otwarciu wieczka:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiłam na Allegro w paczce z kosmetykami. Normalna jego cena to ok. 20 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: twarda.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe z woskiem do brwi, dwoma cieniami koloryzującymi i aplikatorem do nakładania mazideł. Pojemność: 5 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok malowania się.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że bardzo lubię testować nowe mazidła do brwi, gdyż mam na punkcie nich niezłego bzika. W końcu to oprawa naszego spojrzenia, zatem trzeba o nią odpowiednio zadbać. Set do brwi z Bell wpadł w moje oczy przez przypadek - ot kolejne spontaniczne zakupy na Allegro - ale został już ewidentnie celowo. Czemu? Ano temu, że jest to naprawdę dobrej jakości produkt, który spełnia wszystko to, co od niego oczekuje. Przede wszystkim, cienie zawarte w zestawie są naprawdę mocno napigmentowane, o solidnym kryciu. Wystarczy jedno pociągnięcie, aby brewkom nadać pożądany odcień i kształt. Dołączony do setu wosk scala ładnie całość i utrzymuje zarys włosków w ryzach. Makijaż brwi tak wykonany trzyma się cały dzień i to bez osypywania się czy ścierania. Uważam więc, że specyfik z Bell jest naprawdę warty zakupu; jego wydajność, działanie i niska cena są wyborne. Jedynie mogę się przyczepić do zbyt grubego pędzelka, jaki został dołączony do zestawu. Moim skromnym zdaniem, powinien być on bardziej ścięty i cieńszy, aby ewentualne dorysowanie brakujących włosków było precyzyjne. Ale może niektórym taki krój aplikatora bardziej odpowiada? W każdym razie i tak polecam!
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

48 komentarzy:

  1. Nie używam tego typu produktów. Na szczęście mam ładne naturalne brwi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tomorrow in Russia we celebrate Christmas. Merry Christmas, Kathy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje brwi chyba nie wymagają stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. I don't use any product for brows, I don't know how use this. Have a nice day dear

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem nie dla mnie, gdyż nie stylizuję swoich brwi.

    OdpowiedzUsuń
  6. look good product...

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  7. I haven't used anything like this. Thanks for the review. Good to know.

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesting, I like that it is hypoallergenic. The colours are muted and natural, I like make up that is not too outstanding. Good review

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próbowałam jeszcze zestawu do brwi z Bell, ja ogólnie kocham moje brwi, więc jestem bardzo wymagająca i pomady - bo zazwyczaj tego używam, muszą być dobrze napigmentowane i nie z połyskiem. Brwi według mnie, beznadziejnie wyglądają  gdy cienie/pomady mają perłową warstwę. Fajne są też spiralki do wykończenia, ja akurat lubię te koloryzujące, transparentne mnie nie kupiły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam trochę inny i z innej firmy, ale jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś jestem przyzwyczajona do kredki do brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam ;) U mnie najlepiej sprawdza się kredka Maybelline Satin Brow z pudrową końcówką ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. W ogóle się nie znam na brwiach. ;) Czasem jakąs odżywką je potraktuję i tyle.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam kolorówki z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmetyku nie miałam, w sumie mało używam, ale chętnie czasem poczytam o nowościach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie uzywam cieni do brwi, korzystam z kredki. Moze kiedys sprobuje, choc z moimi zdolnosciami to raczej sie nie uda, haha!
    Pozdrawiam serdecznie! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki zestaw do stylizacji brwi jest przydatny :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię ich produkty do brwi, jakiś set też kiedyś miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o proszę jaka nieduża a dobra inwestycja:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Może też się kiedyś na to skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks for the recommendation I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  22. I prefer cream format.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  23. do brwi to akurat nic nie używam, jedynie usuwam nadmiar;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Looks really good
    Thanks for share!

    OdpowiedzUsuń
  25. Myśle ze przetestuje ten produkt, bo szukam czegoś odpowiedniego do moich brwi 🥰

    OdpowiedzUsuń
  26. Myśle ze przetestuje ten produkt, bo szukam czegoś odpowiedniego do moich brwi 🥰

    OdpowiedzUsuń
  27. ¡Hola!
    Lo tendré en cuenta 🤩. Qué siempre estoy buscando alguno.
    ¡Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  28. Good product.
    Have a nice weekend.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam!
    Ciekawy produkt, ale prawda jest taka, że ​​nigdy ich nie używałem.
    Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo przyjemny zestawik- nie miałam go, jednak.
    Do stylizacji brwi, używam zestawów od Catrice, Rimmel'a, a ostatnio się polubiłam z cieniem do brwi, od Golden Rose :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello!! this looks good. Thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Thanks for sharing!
    Wishing you a happy and healthy 2022 ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawy zestaw, wypróbowałabym go gdyby moja pomada do brwi, którą obecnie używam, była już na wykończeniu 😊

    OdpowiedzUsuń
  34. Very interesting product, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja robię hennę pudrową, a takich kosmetyków używam dla poratowania, gdy jeszcze czas do wizyty u kosmetyczki, a brwi już trochę blade.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem totalnym beztalenciem jeśli chodzi o moje brwi, niech mnie ktoś pomaluje! :P

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwszy raz widzę ten set z Bell, bardzo fajny, wszystko w jednym.

    OdpowiedzUsuń
  38. Very amazing product
    thanks for sharing
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Cieszę się, że się spisał. Ja niestety jestem laikiem w temacie stylizacji brwi. Może dlatego, że nie mam takiej potrzeby. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oh very interesting product!

    OdpowiedzUsuń
  41. Oi menina! Como vai?
    Eu só uso lápis de sobrancelha,
    mas gostei da dica!
    😊😘

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam!
    Dobrego rozpoczęcia tygodnia!
    Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  43. Look so good, thank you for post dear!

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię malować brwi i właściwie ostatnio na tym poprzestaję, więc takie ciebie by mi się przydały😊

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru