GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 4 stycznia 2022

2833. NYX Professional Makeup Glitter Goals' pomadka w płynie

 Witajcie!

Dziś czas na makijaż ust.

Będę mówić o NYX Professional Glitter Goals' pomadka w płynie.

Słowo od producenta: "Zabawa efektem jeszcze nigdy nie była tak prosta, jak teraz. Poznaj naszą nową pomadkę w płynie Glitter Goals Liquid Lipstick, którą znajdziesz w dziewięciu odcieniach, a każdy z nich z łatwością zmienia swój wygląd.

Jak to możliwe, że ta matowa pomadka sunie po ustach, otulając je metalicznym kolorem, a następnie pozostawia na nich zniewalające, brokatowe wykończenie? Oto magiczna sztuczka: rozprowadź ulubiony odcień i pozwól mu wyschnąć. Następnie delikatnie zagryź usta, by uwolnić mieniący się finisz. Tak! To takie proste! Niech każdy dzień rozbłyśnie! 

Matowo-metaliczna formuła 

Po ściśnięciu ust odkryjesz brokatowy efekt 

Niewiarygodnie łatwy sposób, by wykonać brokatowy makijaż ust."

Produkt w opakowaniu:




Od producenta:



Skład:



Mój odcień:



W okazałości:







Aplikator:



Na dłoni:



Na ustach:


Szczegóły:

Cena i dostępność: pomadkę znalazłam w kalendarzu adwentowym NYX z 2019 r. Normalna jej cena to ok. 20 zł.
Zapach: przyjemny, słodki.
 Konsystencja: pomadkowa.
Opakowanie i pojemność: plastikowy, przezroczysty pojemnik z aplikatorem jak błyszczyk z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 3 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na rok używania.
 Działanie: kiepskie. Zacznę od tego, że - jak już dobrze wiecie - kocham i ubóstwiam zastygające pomadki matowe. Czasem bierze mnie co prawda chętka na wypróbowanie jakiś innych wariantów szminek, ale zawsze, iście z podkulonym ogonem, wracam do tych matowych gagatków. Powyższy produkt z linii brokatowej Glitter Goals' trafił do mnie kompletnie przez przypadek, mianowicie był jednym z wielu składowych kosmetycznego kalendarza adwentowego NYX. Tu na wstępie od razu powiem, że ja sama na pewno bym się nie zdecydowała na zakup tegoż mazidła... Czemu? Ano temu, że primo, ten śliwkowy kolor jest kompletnie nie w moim guście, a secundo, kto to u licha widział pomadkę matową z brokatem?! Toż to jedna formuła wyklucza drugą... Nie byłam więc zdziwiona, gdy po aplikacji szminki na usta, praktycznie po kilku chwilach miałam ochotę zrobić sobie demakijaż tegoż malunku... I tu nie chodzi tylko o kwestię niezbyt estetycznej prezencji, ale o fakt, że specyfik jest tak niemiłosiernie wysuszający, że mam wrażenie, jakbym się nasmarowała piachem Sahary. Moje wargi momentalnie były jakby wyssane z wody, posklejane i takie "ciągnące się". Dawno już nie czułam takiego dyskomfortu z produktu pomadkowego... Co z tego, że szminka ma solidny, kryjący pigment, precyzyjny aplikator i przystępną cenę, skoro nie da się jej użytkować dłużej niż 5 minut? Ja takim gagatkom mówię zdecydowane NIE i polecam omijać szerokim łukiem. No chyba, że lubujecie się w tzw. spiekocie ust.
 Ocena: 2/5

Miałyście?

Kathy Leonia

PS. Utworzyłam na FB grupę dla osób, które wygrały z zaburzeniami odżywiania. Jeśli macie ochotę podzielić się swoją historią, to zapraszam: Klik!

25 komentarzy:

  1. zdecydowanie nie mój kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Happy new year, thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice cosmetics, thanks for sharing! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. I just don't wear it anymore. Sorry it didn't work out.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wyglądałabym dobrze w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dla mnie. Nawet kolor nie trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  7. Od początku wiedziałam, że styl nie mój ale z chęcią przeczytałam recenzję zastanawiając się jak wypadnie taki mato-brokat :P. No, widzę, że nie bardzo, więc tym bardziej kusić mnie nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale kolor ładny 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor nie jest brzydki, ale niestety, nie wyglądałby dobrze na mojej buzi. Za to chętnie założyłabym np. bluzkę w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie lubię jak cos klei i zasysa.

    OdpowiedzUsuń
  11. ola eu sou fan de baton e e a cor que gosto e ponho é o vermelho adoro mas tambem gostei desta cor bjs saude

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor nie w moim typie, myślę że nie polubiłabym tej pomadki 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor totalnie nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor średni, a i w działaniu marnie. Faktycznie dziwne połączenie matowej pomadki z brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow jaki kolor :) Szkoda, że pomadka tak słabo się sprawdza i wysusza usta. Nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks for the warning. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurde, jaki kolor! O dziwo na ustach nie wygląda aż tak mocno. Jak czytałam początek wpisu to pomyślałam sobie - a może wypróbuje! Jednak już wiem, że nie. Nie wytrzymałabym efektu przesuszenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ej o dziwo kolor wyglada fajnie na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ¡Hola!
    Creo que no es un producto para mí. Lo dejó pasar, aunque debo decir que el color es muy lindo.
    ¡Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że pomadka się nie sprawdziła, lepiej unikać ją, jak ognia.

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor mi się podoba ale jakoś nie do końca jestem przekonana.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru