GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 22 lutego 2022

2862. Green Pharmacy Hair Care Chamomile & Linseed Oil szampon oczyszczający do włosów farbowanych i po balejażu

 Witajcie!

Dziś czas na włosków mycie.

Będę mówić o Green Pharmacy Hair Care Chamomile & Linseed Oil szampon oczyszczający do włosów farbowanych i po balejażu.

Słowo od producenta: "Szampon Green Pharmacy Hair Care Chamomile & Linseed Oil skutecznie oczyszcza skórę głowy, dokładnie myje włosy i przywraca im naturalne piękno.

Właściwości:

  • myje włosy i oczyszcza skórę głowy
  • dodaje blasku i objętości
  • nadaje włosom delikatny zapach
  • wydłuża trwałość koloru włosów

Sposób użycia:
Nanieś odpowiednią ilość szamponu na mokre włosy. Spień i dokładnie spłucz. W razie potrzeby powtórz."

Produkt w okazałości:







Od producenta:







Skład:



Otworek:


Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt możecie kupić w Internecie i drogeriach stacjonarnych za ok. 8 zł. Bardzo podobny w działaniu specyfik: Klik! i cud odżywka do tego: Klik!
Zapach: przyjemny, rumiankowo-kwiatowy.
Konsystencja: szamponowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, czarne, z białym tłem z akcentem kwiatowym i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 350 ml. 
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy używania.

Działanie: zacne. Zacznę od tego, że Green Pharmacy to moja ulubiona marka, jeśli chodzi o szampony do włosów. Przetestowałam kilkanaście razy wersje: rumiankową, nagietkową, pokrzywową i każda z nich na moich kapryśnych kłakach sprawdziła mi się znakomicie. Także nie dziwota, że i powyższy gagatek do włosów farbowanych, okazał się być bardzo przyjemnym myjadłem. Czemu? Ano temu, że jest naprawdę w porządku. Przede wszystkim, świetnie myje włosy z kurzu i brudu dnia codziennego. Wystarczy jedno użycie - u mnie niezmiernie metoda pojemniczkowa - i jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, włosy są od razu czyste, świeże, sypkie. Tu jednak od razu zaznaczę, że zawsze w trakcie mycia czupryny, używam też dodatkowo jakiejś odżywki/maski, aby nie mieć potem problemów z rozczesaniem fryzury. Jeśli bowiem będziemy stosować li i wyłącznie tylko sam szampon, to niestety mocno się skołtunimy i skłaczemy, a na naszej łepetynie powstanie artystyczne gniazdo...  Mimo tego drobnego niuansu, uważam, że jest to produkt naprawdę warty uwagi, bo ma ładny zapach, jest tani, wydajny i nie szczypie w oczy. I co najważniejsze, nie podrażnia mojej wrażliwej skóry głowy. Polecam.
Ocena: 4/5

Miałyście?


Kathy Leonia

35 komentarzy:

  1. Na pewno wypróbuję! Ogólnie to mam ciężko dobrać fajny szampon do moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie, że tak dobrze się u Ciebie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  3. Now I use shampoo for gray hair.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja akurat nie farbuję włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Es importante que deje el pelo suave, fácil de peinar y un aroma a limpio. Gracias.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  6. I love this brand for shampoos.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za szamponami ziołowymi, bardzo plączą włosy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię niektóre produkty Green Pharmacy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie miałam szamponu z tej marki, a pamiętam że kiedyś bardzo je lubiłam i ciągle kupowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej marki, po ten szampon akurat nie sięgnę, ale chętnie przyjrzę się innym produktom. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tak, że jak widzę ziołowy czy coś w tym stylu szampon to mnie zaczyna głowa swędzieć xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Sounds like a great shampoo. Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kojarzę szampony z Green Pharmacy. Akurta tego konkretnego nie stosowałam. Zazwyczaj były ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś, dawno temu miałam przygodę z green Pharmacy. Nie polubiliśmy się i nie ciągnie mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam nic tej marki

    OdpowiedzUsuń
  16. ¡Hola!
    Pues el producto se ve bien, sólo es cuestión de probar y ver que tal, pues yo ya solo uso shampoo para bebé.
    ¡Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  17. This is a great product! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś szampon z Green Pharmacy i miło go wspominam. Faktycznie nie podrażniał wrażliwej skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię firmę, ale tego akurat nie miałam, bo nie mam farbowanych kłaczków. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam jeszcze szamponu z tej marki 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie kojarzę tego szamponu, ale mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Great review! Thanks so much. I haven't heard of this brand. Good to know.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gracia s por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam tego szamponu, ale skoro jest ok, to może też sobie kiedyś kupię taki na wypróbowanie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo interesujące, zauważam. Zastanawiam się nad zmianą szamponu.
    Dzięki za rekomendację.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru