GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 9 lutego 2022

2855. Paznokcie na dziś, cz. 108

 Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z moją wizją Walentynkowe manicure.

Oto jak się prezentuje:









Użyte produkty:



od lewej: Neess odtłuszczacz do paznokci; Limegirl baza pod lakier hybrydowy; Victoria Vynn lakier hybrydowy nr 163 Glory Berry; Niuqi lakier hybrydowy Nude 1; Indigo Nails lakier hybrydowy kolekcja Natalii Siwiec Crazy in Love; Indigo Nails lakier hybrydowy Glitter Silver Cha Cha; Limegirl top coat na lakier hybrydowy.
dodatkowo: patyczek do robienia kropek

Jak powyższe pazurki powstały?

Ano najpierw zmatowiłam płytkę paznokcia odtłuszczaczem z Neess, po czym nałożyłam bazę z Limegirl i utwardziłam ją 60 sekund w lampie UV.

Kolejnym krokiem było to, że na wybrane dwa paznokcie nałożyłam dwie warstwy wiśniowego lakieru z Victoria Vynn (każda warstwa osobno utwardzona w lampie). Na trzy szpony poszedł nudziak od Niuqi (każda warstwa koloru osobna utwardzona w lampie UV). Jeden pazur został natomiast pokryty sreberkiem od Indigo Nails.

Jako dodatki ozdobne zostało na jednym paznokciu namalowane serduszko (czerwony lakier Indigo Nails), obrysowane dla kontrastu wspomnianym wcześniej sreberkiem z tej samej firmy. Małe kropeczki na przemian czerwone i srebrne dopełniły całości dzieła. Wszystkie zdobienia malowałam drewnianym patyczkiem, który po całym procederze się zmęczył i nie chciał się pokazać na zdjęciu.

Wszystko następnie pokryłam top coat i utwardziłam w lampie UV 60 sekund.

Myślę, że efekt końcowy wyszedł przyjemnie, a całość zdobienia dalej mi się trzyma (8 dzień).

A Wy co dziś macie na paznokciach?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Fajne, w sam raz na Walentynki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. So pretty! My nails are very short. I like to keep them short since I work with books. I have my favorite dark gray and 'ton of bricks' from Sally Hansen's hard as nails Xtreme wear on every other fingernail. I priced manicures nearby and they are getting super expensive.

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem ładnie wyglądają paznokcie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello!! I love the desing, your nails look beautiful.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie pomalowane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Ja podziwiam ludzi, którzy potrafią różne rzeczy sobie zrobić na paznokciach. Ja nie mam takiego talentu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze przyznać, żę naprawdę śliczne masz pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  8. In love with your design ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice!!!
    Have a good weekend!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, jakie ładne paznokietki, super. Ja niestety na razie bez żadnego koloru i zdobienia. Ale przyjdzie moment, że to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne paznokcie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. beautiful nail art dear Kathy...i like the pattern that looks so cheerfull.

    have a nice day ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Nice manicure, I send you a kiss.

    OdpowiedzUsuń
  14. Great mail art dear!!!Nice day

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie! No tak Walentynki tuż tuż ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ¡Hola!te han quedado muy lindas!
    Yo en estos momentos solo las traigo con una capa de brillos plateados.
    ¡Un beso!

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie nie ma nic. Dawno nie byłam u mojej kosmetyczki na paznokciach, a przydałoby się. Twoje pazurki są bajeczne :) i że sama tak potrafisz sobie zrobić to Cię podziwiam.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru