GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 14 lutego 2022

2857. Na Walentynki!

Witajcie!

Dziś Walentynki.
Święto rozhukanej, zakochanej młodzieży, studentów i co po niektórych, romantycznych wciąż dorosłych.

Z racji na mój ciążowy stan, nasze Walentynki przebiegną w domowym zaciszu, przy jakimś ambitnym horrorze klasy C i pysznej pizzy.

A do picia będziemy mieli sok malinowy w kieliszku, coby wyglądał elegancko i stylowo:



Wszystkiego dobrego na ten czas oraz morza miłości na co dzień jak i na święto!

A Wy obchodzicie Walentynki?

Kathy Leonia

PS. Z rzeczy materialnych, na Walentynki dostałam jedne z moich ukochanych perfum, czyli słodkie i kuszące Giorgio Armani Si. Jeśli ich jeszcze nie znacie, to polecam obczaić: Klik!

32 komentarze:

  1. Some years I do, some others I forgot, jajjaja!
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  2. Happy valentine dear...and enjoy with your little family at home to make a beautiful moment. Have a nice day ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Congratulations, Kathy! Happy St. Valentine's Day! Raspberry juice is GREAT!

    OdpowiedzUsuń
  4. Walentynki powinno się mieć przez cały rok, więc nie to dzień jak każdy inny.

    OdpowiedzUsuń
  5. I super. Mnie mąż zabiera dzisiaj do teatru. Sama w to nie wierzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego z okazji walentynek, dużo miłości, nie tylko do najbliższych, ale i do świata oraz przede wszystkim siebie samej ❤
    Ja nie obchodzę walentynek 😅

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dostałam kwiaty, wino i czekoladki, niestety mąż ma drugą zmianę, więc to tyle jeśli chodzi o walentynkowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo miłości!! <3 My może jakiś film wieczorem obejrzymy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Happy Valentine's Day! The perfume sounds perfect! Got my favorite dark chocolates! I'm working tonight.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie tak samo spędziliśmy sobotni (czyli u nas walentynkowy) wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas w zasadzie dzień jak co dzień, z tymże z drobnymi upominkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Walentynki powinno się obchodzić przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Armani Si uwielbiam! A co do walentynek to jak na razie to nie mam z kim obchodzić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Feliz San Valentín friend!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla Ciebie również wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. My idziemy na randkę w weekend z okazji walentynek <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Walentynek jakoś specjalnie nie obchodzimy. Mimo to dostałam dzisiaj misia i czekoladki od męża.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś specjalnie nie obchodzimy walentynek, ale dzieci lubią to święto, więc sobie razem celebrujemy ten dzień. Dla dzieci każda okazja jest dobra do świętowania :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Seguro que está delicioso y el color es muy vistoso.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  20. I send you a kiss and I wish you a nice Valentine's Day.

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesante San Valentin, yo no lo celebro aun no tengo con quien, pero me gusta este dia, por cierto se me antojo la pizza, saludos:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja niestety jeszcze jestem w "domowym areszcie* z mężem i córką, ale w sobotę nadrobimy 😍‼️‼️

    OdpowiedzUsuń
  23. Si solemos celebrarlo.. casi siempre ajajaj, este año no ha tocado.

    OdpowiedzUsuń
  24. The raspberry juice certainly looks elegant!

    Happy Valentine's Day!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nawet sok w takich pucharkach wygląda wyjątkowo!
    U mnie też było przyjemnie, choć bez wielkiego WOW, ale może takie spokojne świętowanie w domowym zaciszu jest dobrą opcją?!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. ¡Hola!
    Espero la hayas pasado muy bien💗.
    Te mando un beso!

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak też oryginalnie i nastrojowo, a co? Ja co prawda nie obchodzę walentynek, ale nikomu nie będę mówić co ma robić.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru