GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 22 grudnia 2021

2826. Kalendarz adwentowy Asos - zawartość

 Witajcie!

Dziś weźmiemy pod lupę zawartość kalendarza adwentowego z Asos.

Musze rzec na wstępie, że zakup tego gagatka dosłownie graniczył z cudem, gdyż wyprzedawał się ze strony z prędkością światła i doprawdy nie wiem, jakim sposobem mi się udało go upolować. To ewidentnie musiało być przeznaczenie!

W sumie nic dziwnego, że ów kalendarz był tak popularny, bo jego zawartość jest naprawdę godna podziwu i polecenia, zważywszy na to, jak luksusowe marki (m.in.: Estee Lauder, Mac, Clinique, Dr Paw, Origins, The Ordinary, Iconic, Urban Decay itp.) możemy tu znaleźć.

Tak więc nie przedłużając, zapraszam na przegląd zawartości.

Małe przypomnienie jak kalendarz wyglądał w okazałości:





Po otwarciu wieczka:







A teraz czas na zawartość.

Kosmetyki kolorowe do makijażu:



Produkty do paznokci:



Dodatki:



Krem do ciała:



Mazidła do włosów:



Akcesoria do czesania:



Pielęgnacja twarzy:



Maseczki:


Czy jestem zadowolona z zakupu powyższego cudaka?

Ależ oczywiście, że tak!

Całościowe zestawienie cenowe wszystkich znalezionych w zestawie produktów, wynosi ok. 1500 zł, natomiast sam kalendarz wyniósł mnie ok. 270 zł już z wysyłką. Także ponad 1200 zł mam w kieszeni, gdybym chciała kupić mazidła osobno.

Do tych 24 specyfików należy jeszcze doliczyć apaszkę oraz torbę zakupową, jakie były również dołączone do całości zakupu.

Tak więc podsumowując: kalendarz adwentowy z Asos to naprawdę godny polecenia produkt, który ucieszy każdą maniaczkę dobrej jakościowo pielęgnacji skóry, włosów czy paznokci. Mniej tu znajdziemy kosmetyków kolorowych, ale mi to zupełnie nie przeszkadza.

A Wy ile kalendarzy adwentowych kupiliście w tym roku?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Insteresting, A box has everything, including the accessories. Love it.

    OdpowiedzUsuń
  2. All the things are really interesting.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla fanek kosmetyków, wspaniały kalendarz. Mnie by się akurat nie przydał, ale super, że udało ci się go upolować 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, this box filled with goodies is great! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super kalendarz. My w tym roku mamy tylko słodkie kalendarze adwentowe dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh!
    I love christmas kalendars
    kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. myślałam,że Asos to głównie ciuchy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. So many great products
    Thanks for share!

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesting products. But...
    The holiday season isn't about gifts, it's about presence. The most important thing we can offer to others is our attention, our true friendship and our unconditional love, so that we can radiate light and warmth to those around us.
    I wish your Christmas to be bright with joy, light with love, full of harmony and full of peace.
    kisses my dear friend Kathy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow- zawartość cudna i zacna :-) JA w tym roku jeden- kosmetyczny z Douglasa :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezły labirynt, o kalendarzu adwentowym dowiaduję się tutaj. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. It's a great purchase dear.Enjoy it!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja swój kalendarz już prawie zjadłam ;) No i chyba dobrze, bo już dziś 22.12. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę taki kalendarz. Ciekawostka niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I'm impressed by the quality products in the box! Enjoy them!
    Wishing you Joy and Happiness!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh wow AMazing beauty box darling
    thanks for share with us
    xx

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka rzeczy bym bardzo chętnie przytuliła :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja znów nie miałam ani jednego 😂 fajna zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello!! this is amazing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Calendário maravilhoso e especial. Obrigado pela dica.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa zawartość kalendarza.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ani jednego kalendarza nie kupiłam w tym roku :)
    Zawartość Twoje robi wrażenie- podobnie jak opakowanie, które jest bardzo ładne :)
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń

  23. Thanks for the recommendation. I wish you and your family a merry Christmas,

    OdpowiedzUsuń
  24. Hola Kathy, me alegro de que tu calendario valiera la pena, espero disfrutes los productos, saludos!

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zawartość, na pewno się wszystko przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawartość rewelacyjna! Szkoda, że nie pomyślałam o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajna zawartość i sporo zaoszczędzonych pieniędzy! :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru