GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 27 grudnia 2021

2828. Gładkie i zadbane dłonie z Notino.pl!

 Witajcie!

Dziś czas na pogawędkę pielęgnacyjną.

Nie wiem jak Wy, ale dla mnie okres jesienny i zimowy są czasem intensywnej walki o regenerację skóry rąk. Mam bowiem tendencję do okropnego przesuszania się skóry dłoni, przez co muszę się kremować kilka razy dziennie...

Wiadomo jednak, że sam nawilżający krem do rąk nie wystarczy, aby zapewnić naskórkowi odpowiednie odżywienie i odnowienie.

Dlatego też przychodzę do Was z moimi top mazidłami odnośnie pielęgnacji dłoni:


1. Farmona Tutti Frutti Blackberry & Raspberry peeling regenerujący do rąk
3. Holika Holika Baby Silky Hand rękawice pielęgnacyjne
4. Eveline Cosmetics Royal Snail krem do rąk o intensywnym działaniu z dozownikiem
5. Nuxe Rêve de Miel krem do rąk i paznokci do skóry suchej
2. Artdeco Papaya & Cedarwood olejowy peeling do rąk i paznokci

Moja zimowa pielęgnacja dłoni zawsze zaczyna się od dokładnego umycia rąk, aby pozbyć się bakterii i zanieczyszczeń z całego dnia. Do tego służy mi cudnie pachnący owocowy peeling z Farmony, którego delikatna acz skuteczna formuła sprawnie usuwa brud i kurz, nie wysuszając przy tym dłoni.

Następnie - w zależności od tego ile mam czasu wieczorem - przechodzę albo do szybkiego nakremowania dłoni jakimś intensywnie nawilżającym kremem (np. Nuxe lub Eveline Cosmetics) lub zapodaję rękawice pielęgnacyjne od Holika Holika. Taki zabieg robiony regularnie raz w tygodnie na min. 30 min daje mi niesamowitą regenerację i odżywienie skóry rąk.

Stosując wszystkie wymienione wyżej kroki pielęgnacyjne, mam pewność, że moje dłonie czy to w lato czy w zimę będą zawsze wyglądały na zdrowe i zadbane oraz nawilżone!

A Wy jak dbacie o dłonie zimą?

Kathy Leonia

26 komentarzy:

  1. Nice products, I should use hand-care more often! Have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Merry Christmas, Kathy! My kitties and I also celebrate Christmas on 25th December.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam krem do rąk dla suchych i zniszczonych dłoni i jak na razie sprawdza się znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja obowiązkowo smaruję dłonie kremem i chodzę 2 razy na miesiąc na manikiur i piling dłoni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę właśnie kupić sobie jakiś dobry krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  6. zimą również mam ten problem, nakładam często krem oraz stosuję peelingi nawilżające :)

    OdpowiedzUsuń
  7. These look lovely, I haven't tried these. I still have my Aragon oil lotion (OGX) and that helps a lot these days on my hands and legs.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zużywam tony kremów do rąk. Lubię też te peelingi w komplecie z maską, wiesz, takie jednorazowe, np Perfecty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe kosmetyki kosmetyki do rąk, ja swoje często kremuję i od czsu do czasu robię peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałoby mi się takie spa dla dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Tutti Frutti pamiętam, że miałam krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Feliz Navidad y próspero año nuevo wapisima!!!
    Bsss

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem do rak to podstawa . Ciekawe kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiaj przechodziłem obok Notino. Ja nakładam rękawiczki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O, znam peeling Farmony, ale do ciała. Nie wiedziałam, że zrobili taki do rąk. U mnie to wygląda tak, że smaruję dłonie codziennie wieczorem kremem do rąk i używam też do przesuszonych miejsc małego balsamu z woskiem pszczelim, który ładnie działa. Nawilża skórę i chroni.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi!
    I have to be applying cream almost all the time because they dry out horrible.
    The bad thing is that I can't choose any cream more than what the doctor prescribes me.
    Happy holidays! 🎄✨

    OdpowiedzUsuń
  17. Привет, Кэти! Спасибо за рекомендации по уходу за руками! Я постоянно пользуюсь зимой увлажняющими и питательными кремами для рук.

    OdpowiedzUsuń
  18. Thank you very much for great review)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej zaciekawiła mnie ta maska z Holika Holika :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niestety nie dbam o dłonie wcale, na szczęście rzadko mam z nimi problemy :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru