GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 16 grudnia 2021

2823. Miya myBBCream lekki krem BB SFP 30

 Witajcie!

Dziś czas na skóry upiększenie.

Będę mówić o Miya myBBCream lekki krem BB SFP 30. 

Słowo od producenta: "Cera jasna: odcień idealny do jasnych karnacji. Wykończenie: naturalne, delikatnie kryjące. Dopasowuje się do odcienia skóry.

Lekki, wielofunkcyjny krem koloryzujący wzbogacony w naturalne składniki aktywneDziała ekspresowo i wszechstronnie, na wiele sposobów  jako lekki podkład, krem pielęgnujący i ochrona przed słońcem.

  • Wyrównuje koloryt, ujednolica, nadaje skórze zdrowy odcień.
  • Delikatnie matuje skórę.
  • Zmniejsza widoczność porów, przebarwień niedoskonałości, cieni pod oczami.
  • Pozostawia skórę promienną i pełną blasku.
  • Nawilża, upiększa, wygładza.
  • Chroni przed promieniami UVA/UVB (filtry nieprzenikające)

Pigmenty mineralne nadają skórze piękny odcień. Olej z nasion pomidora, regeneruje i zwiększa elastyczność. Ekstrakt z rozmarynu, olejek ze słodkich migdałów odżywiają i wygładzają skórę, kwas hialuronowy utrzymuje odpowiedni poziom jej nawilżenia.

94% składników pochodzenia naturalnego.
0% zbędnych dodatków.

Formuła na bazie składników pochodzenia naturalnego, bez zbędnych dodatków obciążających skórę. Przebadany dermatologicznie. Odpowiedni do każdego typu skóry, także wrażliwej. Nie zapycha porów. Wegański."

Produkt w okazałości:







Od producenta:






Skład:

Aqua*, Polyglyceryl-4 Laurate/Succinate*, Propanediol Dicaprylate**, Glycerin*, Solanum Lycopersicum Seed Oil*, Cetearyl Alcohol*, Isoamyl Laurate**, C13-15 Alkane*, Octyldodecanol**, Propanediol*, Cetyl Esters*, Sorbitan Laurate**, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Ethylhexyl Triazone, Prunus Amygdalus Dulcis Oil*, Diethyloamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Sodium Stearoyl Glutamate**, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract*, Microcrystalline Cellulose**, Cellulose Gum**, Sodium Hyaluronate**, Jojoba Esters**, Trihydroxystearin**, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Phytate**, Alcohol**, Xanthan Gum**, Parfum, Alumina*, Silica*, Citric Acid*, CI 77891**, CI 77492**, CI 77491**, CI 77499**.

*składnik pochodzenia naturalnego
**składnik certyfikowany


Otworek:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na Allegro za ok. 20 zł. Normalna cena to ok. 45 zł.
Zapach: delikatny, przyjemny.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie jak tubka plastikowe, bladoróżowe z bielą napisów od producenta. Pojemność: 40 ml. 
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na jakieś pół roku.
Działanie: kiepskie. Zacznę od tego, że to nie pierwsza moja styczność z kremami BB. Przez ostatni czas całkiem sporo tego typu gagatków przewinęło się w mojej kolekcji. Jedne były lepsze, inne niekoniecznie, ale nawet te drugie dało się zużyć do końca, gdyż mieszałam je po prostu ze zwykłym podkładem i taką oto miksturę nakładałam na buzię. Jak było w przypadku kremu od Miya? Ano niestety niezbyt kolorowo... Mazidło w pojedynkę, nałożone cienką warstwą na skórę pokrytą li pielęgnacją, prezentowało się ładnie i estetycznie, ale tylko na chwilkę. Po upływie mniej więcej godziny od aplikacji, całość zaczynała się ważyć, ciemnieć i ciastkować, wyglądając po prostu wręcz obleśnie. Po kilku próbach eksperymentowania ze sposobem nakładania kremu (palcami, pędzlem, silikonową gąbką, puszkiem do pudru) a także zmianą pielęgnacji (zamiast standardowego serum z olejkiem, lekka esencja nawilżająca) stwierdziłam, że coś tu ewidentnie nie gra. Spróbowałam zatem zmieszać wyrób Miya z moim podkładem Esste Lauder, licząc, że będzie inaczej, ale cóż... nie było. Efekt ciastka i rolowania się wystąpił po ok. dwóch godzinach od wykonania makijażu buzi. I to był już koniec moich eksperymentów z powyższym mazidłem, gdyż zwyczajnie w świecie straciłam do niego cierpliwość.  Produkt oddałam więc w świat w tzw. dobre ręce; niech się ktoś inny teraz z nim użera. Ja na pewno nie wrócę do tego gagatka, bo tylko mi napsuł nerwów. Całe szczęście, że nie kupiłam go w cenie regularnej, bo dopiero bym sobie pluła w brodę... 
 Ocena: 2/5

Miałyście?

Kathy Leonia

46 komentarzy:

  1. Szkoda, że okazał się takim bublem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry you were disappointed with this one. Have a great day, take acre, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam i dla mnie był super, ale generalnie bardziej jako krem, efektu bb nie widziałam:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spora różnica cenowa pomiędzy ceną regularna a promocyjna, szkoda że w działaniu szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  5. kuszą mnie ich produkty ale dziękuje za recenzję, bo bym się naciełą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. What a pity! thanks for advise

    OdpowiedzUsuń
  7. What a pitty! I had a remover oil from this brand and I didn´t like it too.

    OdpowiedzUsuń
  8. I haven't tried this brand. But I do like BB cream.

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem nie wart uwagi. Pozdrawiam przedświątecznie 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  10. sound promising brand...
    good review

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że okazał się taki kiepski .

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam się nad nim, ale po przeczytaniu Twojej opinii raczej sobie go odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a takie ładne opakowanie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widzę sensu mieszania dobrego podkładu z bublem, żeby zużyć bubel. Wolę używać solo dobrego podkładu a bubel wyrzucić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurde, dostałam go w prezencie na urodziny. ;p No nic, zuzyję na pięty, czy cuś. ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kremy BB, ale w tym nie mogłam dobrać koloru, więc odpuściłam

    OdpowiedzUsuń
  17. Жалко, что этот крем тебе не понравился.

    OdpowiedzUsuń
  18. How sad that it's a bad product :(
    I'm not a big fan of bb creams, but I'll have this option ruled out.
    🎄✨

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam nigdy takiego kremu i nie planuję po niego sięgać, zwłaszcza że jego jakość pozostawia wiele do życzenia :)

    OdpowiedzUsuń

  20. Oh what a shame, that I disappointed you. Thanks for the warning,

    OdpowiedzUsuń
  21. Too bad it didn't turn out well.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello!! too bad it wasn't that good.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  23. If the product is bad, why are you posting it?
    Have a nice weekend, my dear friend Kathy.
    And HAPPY CHRISTMAS.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam i widzę, że nic nie tracę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Boa tarde. Obrigado pela visita e carinho. Parabéns pelo seu trabalho maravilhoso. Desde já desejo um feliz natal com muita paz e saúde.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja miałam kiedyś krem do twarzy z tej firmy i nie przekonał mnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię kremy BB, szkoda, że ten wypadł tak słabo.

    OdpowiedzUsuń
  28. Juz o nim kiedyś czytałam i też nie była to pozytywna opinia. Daruję sobie.

    OdpowiedzUsuń
  29. What a pity! thanks for advise

    OdpowiedzUsuń
  30. Not sure of bb cream with spf but so sorry about your experience this time.. Have a nice day dear Kathy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ma ładne opakowanie, ale nie używam takich kremów, więc bym nie kupiła. Niemniej jednak dobrze, że ostrzegasz 😃

    OdpowiedzUsuń
  32. Na pewno nie kupię po Twoim ostrzeżeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Na szczęście nie miałam 😀

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatnio bardzo mnie kusi ta marka, bo jeszcze nie miałyśmy okazji się poznać. Może niekoniecznie krem BB, bo to nie moja bajka, ale chętnie wypróbuję ich kosmetyki w końcu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam!
    Uwielbiam kremy BB, może spróbuję.
    dzięki za szczere informacje.
    Powitanie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Już gdzieś słyszałam podobne opinie o tym kremie :/

    OdpowiedzUsuń
  37. szukam właśnie kremu bb i wiem, że tego nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  38. Nem sempre um cosmético é o que parece...

    🌲😘
    BOAS FESTAS!

    OdpowiedzUsuń
  39. Kathy, thanks for the warning ;)
    Merry Christmas!
    Best Wishes.

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo jestem ciekawa jak działają kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakoś nie przepadam za kremami BB. Szkoda, że tak słabo wypadł.

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie używam kremów w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru