GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 28 grudnia 2021

2829. JFenzi Day & Night Light Women Intense woda perfumowana

 Witajcie!

Dziś czas na otulenie się zapachem.

Będę mówić o JFenzi Day & Night Light Women Intense woda perfumowana.

Słowo od producenta: "JFenzi Day & Night Light Women Intense - zapach zbliżony do Dolce & Gabbana Light Blue 

Zapach, który warto mieć w swojej torebce, gdyż nawet smutny, deszczowy dzień nabiera przy nim barw. Soczystość jabłka i lekkość sycylijskiej cytryny dodają energii do działania, świeżość ukryta w bambusie współgra z letnim porankiem, dając orzeźwienie na cały dzień. Jaśmin i biała róża w nucie serca to kwintesencja kobiecości, a głębię zapachu podkreśla mocny, lecz ciepły charakter drzewa cedrowego, bogactwo ambry i zmysłowa woń piżma. 

Linia głowy: sycylijska cytryna, jabłko
Linia serca: jaśmin, bambus, biała róża
Linia podstawy: cedr, piżmo, ambra."

Produkt w okazałości:





Otworek:


 Szczegóły:

Cena i dostępność: powyższy produkt znalazłam na wyszukiwarce Ceneo za ok. 20 zł. Normalna cena to ok. 30 zł w Internetach.
Zapach: cytrusowy, drzewny.
Konsystencja: perfumowa.
Opakowanie i pojemność: szklana butelka, estetycznie wyglądająca, utrzymana w tonacji jasnego błękitu ze srebrem napisów od producenta. Pojemność: 100 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na ponad rok używania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że kocham odkrywać różne smaczki perfumeryjne. Zapachy bowiem to moje hobby, pasja, uzależnienie, coś bez czego nie potrafię egzystować. Oprócz oryginalnych, drogich produktów, lubuję się także w tzw. odpowiednikach lub naśladowcach. Gdy tylko uda mi się wśród nich znaleźć jakich dobrej jakości produkt, od razu kupuję kilka różnych egzemplarzy na wypróbowanie. Tak było właśnie w przypadku woni Day & Night Woman Intense od JFenzi. Ta niepozorna z wyglądu buteleczka skrywa zapach tak piękny i cudowny, że nie sposób przejść obok niego obojętnie! To połączenie soczystości jabłka i cytryny, zmieszanych ze świeżością cedru i słodkością jaśminu oraz róży. Produkt jest inspiracją kultowego Dolce i Gabana Light Blue i to do tego stopnia, że nie sposób je odróżnić od siebie. Zrobiłam razu pewnego mały eksperyment i prysnęłam na jeden rękaw bluzki Dolce, a na drugi JFenzi. Dacie wiarę, że oba rękawy pachniały identycznie i to w równej intensywności przez prawie dwa dni? Jestem powyższym specyfikiem totalnie oczarowana i zafascynowana. Myślę, że perfumy JFenzi są świetną opcją dla osób, których nie stać na oryginalne perfumy, kosztujące w drogeriach ok. 300-400 zł. Mając więc do wyboru wydanie takiej sumy pieniędzy na sam zapach, nie dziwię, się, że coraz częściej ludzie sięgają po tańsze odpowiedniki... Ja osobiście od zawsze wychodzę z założenia, że jeśli nie widać różnicy, to po co przepłacać?
 Ocena: 5/5


Miałyście?

Kathy Leonia

27 komentarzy:

  1. I think it smells well! Thank you, Kathy! Stay healthy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesting perfume! I'd like to try it)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam marke Fenzi. Mają piękne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  4. This sounds good. I haven't tried it, but I have tried others and they were all really good. Stay safe, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. ja osobiście wolę oryginały:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie poznam oryginalny zapach, nie kojarzę go.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice review, but I haven't come across this one.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obiecałam sobie, że nie sięgnę po żadne nowe zapachy dopóki nie wykończę tych, które mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To coś dla mnie, bo Light Blue mi się bardzo podobało. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boa tarde. Obrigado pela visita e carinho. Desejo um ano de 2022 com muita paz e saúde.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hola! no la conozco, pero seguro que huele muy bien. Besos

    OdpowiedzUsuń
  12. byleby tego nie pić nawet na zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Light Blue bardzo lubię, ale chyba bardziej na lato. Teraz lubię takie bardziej otulające zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sądzę, że mógłby mi się spodobać ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I'm not sure my comment I left got to you, either. But I did find your comment..under SPAM. This happened to somebody else too. Thanks for the wonderful review. I would love to try this product.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawa jestem zapachu! Lubię takie żywię Świerże pobudzające zapachy! A zdania mamy podobne! Ja również jak mam szanse to wybieram tańsze wersję to samo z PURE XS tu w niemczech kupuje za 80euro teraz zamiennik kupiłam za 20 ZLOTYCH w zapachu nie wyczuwam różnicy, w trwałości też nie....jedynie w buteleczce brak oplatającego węża 😅

    OdpowiedzUsuń
  17. Chybaby mi pasowała. Pozdrawiam serdecznie 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam, ale zainteresował mnie ten zapach :)
    Z całym szacunkiem, ale patrząc na pierwsze zdjęcie, pomyślałam że to jakiś płyn do demakijażu :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Super że tak bardzo polubiłaś ten zapach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice Products and wonderfull pictures! Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmmm, ciekawa propozycja. Kompozycja zapachowa chyba by mi się spodobała - wnioskuję z opisu. A może i zakupię, w sumie naprawdę tani. Tym bardziej, że trwałością nie różnił się od oryginału. Fajnie!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru