GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 20 grudnia 2021

2824. Nowości perfumeryjne na Notino.pl!

 Witajcie!

Dziś czas na powiew nowości zapachowej.

Zaprezentuję Wam mianowicie kilka interesujących smaczków perfumeryjnych, jakie możecie znaleźć na Notino.pl.

Oto i one:


1. Chloé Naturelle woda perfumowana dla kobiet
2. Carolina HerreraBad Boy Le Parfum woda perfumowana dla mężczyzn
4. Gucci Flora Gorgeous Gardenia woda perfumowana dla kobiet
5. Bottega Veneta Illusione Tonka Solaire woda perfumowana dla kobiet
3. Armani My Way Intense woda perfumowana dla kobiet

Moim zdecydowanym faworytem spośród grona powyższych cudaków jest woń Bottega Veneta.
To połączenie świeżości cytryny, egzotyki kwiatu pomarańczy oraz słodkości fasoli tonka onieśmiela i zniewala.
Zapach ów będzie idealny na zbliżające się dni świąteczne, gdy to dodatkowo potrzebujemy bliskości rodzinnej oraz otulenia samymi miłymi rzeczami.

Mojej mamie z kolei przypadła do gustu delikatna słodkość Chloe Naturelle. Czarna porzeczka wymieszana z kuszącą różą, przyprawiona tajemniczością mimozy i świeżością cedru.
Myślę, że już wiem, co kupię swojej Rodzicielce pod Choinkę!

Oczywisty wybór perfum mam także dla męża. Chyba nie muszę mówić, że w każdym facecie drzemie nuta tzw. Bad Boya, która w moim chłopie ujawnia się w spontanicznych szalonych wycieczkach po kraju, nieoczywistych upominkach na co dzień czy stanowczych, romantycznych przytuleniach w zimowe wieczory...
Do tych wszystkich czynności niejako wisienką na torcie będzie zapach cierpkości grejpfruta, ziołowości cannabisu i nonszalancji wetiwery. 

A Wam jakie perfumy spodobały się  najbardziej?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. Wszystkie bardzo zachęcająco się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie ostatnio kupiłam ulubione perfumy Lastorre.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful perfumes, I would like them all! Have a great week, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. All of them seems great:) thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  5. Notino has really good products!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegoś czasu kuszą mnie perfumy Armani My Way Intense i mam nadzieję, że uda mi się je zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie bardzo zachęcająco się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh, I'm with your mom on this one. I do like GRACE, but even with that there are breakdowns of fragrances, too.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta męska woda ma bardzo oryginalny flakonik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Błyskawica fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazwyczaj jak kupowałem prezent to właśnie perfumy. Mu Way to dobra marka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa zapachu Bottega Veneta właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Great options to make a gift this Christmas.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam żadnych z tych perfum, ale z chęcią bym każdy z tych zapachów powąchała 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello!! everything looks great!!

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie miałam okazji jeszcze powąchać żadnego z tych perfum..

    OdpowiedzUsuń
  17. Delicate sweetness for your mother, fruity fragrant is always nice. Have a great day.

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for the recommendation . I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydaje mi się że mamy podobny gust! Bottega Veneta posiada wszystko co lubię 😁

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zestawienie, sama przymierzam się do znalezienia idealnego zapachu. Jednak wcześniej koniecznie muszę powąchać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten zapach Bottega mógłby mi się spodobać, lubię owocowe nuty:)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru