GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 29 grudnia 2021

2830. Paznokcie na dziś, cz. 107

 Witajcie!

Dziś czas na pazury.

Pokażę Wam moje zdobienie, jakie gościło u mnie w ostatnim czasie:









Użyte produkty:



od lewej: Neess odtłuszczacz do paznokci; Limegirl baza pod lakier hybrydowy; Niuqi lakier hybrydowy Nude 1; Limegirl lakier hybrydowy nr 005; Indigo Nails lakier hybrydowy kolekcja Natalii Siwiec Crazy in Love; Limegirl top coat na lakier hybrydowy.
dodatkowo: Affect Charmy Pigment Loose Eyeshadow cień sypki N-0145


Jak powyższe pazurki powstały?

Ano najpierw zmatowiłam płytkę paznokcia odtłuszczaczem z Neess, po czym nałożyłam bazę z Limegirl i utwardziłam ją 60 sekund w lampie UV.

Kolejnym krokiem było to, że na wybrane dwa paznokcie nałożyłam dwie warstwy bladoróżowego lakieru z Niuqi (każda warstwa osobno utwardzona w lampie). Na tenże kolor jako dodatek świecący wleciał holo cień sypki od Affect (nałożony palcem, ale bardziej polecam gąbeczkę, bo wcieranie palcem skończyło się tym, że się cała ufajdałam...)
Na inne dwa szpony poszła klasyczna czerwień od Indigo Nails i jeden pazur został pokryty różowym gagatkiem od Limegirl (utwardzony w lampie UV 60 sekund).

Wszystko następnie pokryłam top coat i utwardziłam w lampie UV 60 sekund.

Myślę, że efekt końcowy wyszedł przyjemnie, a całość zdobienia trzymała mi się ok. dwa tygodnie.

A Wy co dziś macie na paznokciach?

Kathy Leonia

33 komentarze:

  1. Your nails look good, mine look bad! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. What lovely color! How are you, Kathy! Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak zwykle na ciemno. U mnie lukrecja (ciemny, prawie czarny fiolet), z brokatowymi paseczkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. muito bonito este post desejo um 2022 muito feliz tudo de bom bjs saude

    OdpowiedzUsuń
  5. ja przed świętami zrobiłam lekki beż i jeden palec w złotym brokacie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi, many thanks for your visit.Is your language Check?
    Well, my nails are joungle nails. But I apreciate your job and they look absolutly brilliant but that is not fir my ones.
    I work in the garden!
    I wish you a Happy New Year!
    Nice to find from you and I'm now folliwing.
    Bye

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohhhh
    Very nice nails!!!
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolorek, a u mnie natomiast króluje butelkowa zieleń.

    OdpowiedzUsuń
  9. Olá, dei uma olhada geral no seu blog, é de muita utilidade e de bom gosto, parabéns!
    Um Feliz Ano Novo pra você!
    Abraços daqui do Brasil!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely, I've just been using my quick nail polish from Maybelline, and it tends to hole up during the week.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne paznokcie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Un bonito maquillaje de uñas, es algo que yo no domino.Besicos

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne. Ja zaraz będe zmywac swoją wersje świąteczną, a jutro zrobie wersję sylwestrową. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie króluje czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nic nie mam a z paznokci podoba mi się czerwony ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi Kathy!
    Wow Nice decoration, and the effect is very nice!
    Love the colors!
    Wishing you a happy and healthy 2022!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne pazurki. Ja ostatnio maluję na jasno , bo nie widać tak bardzo ubytków. Przy pracach domowych tylko kilka dni są ok. Pozdrawiam serdecznie 🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie pomalowane paznokcie. U mnie z kolei nic nie ma na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Thank you for the company in this year that is now finishing.
    I wish your new year who is about to begin arrives with great health and courage, because that way we already will have the enough to do the rest, namely peace, happiness, love and wisdom. An enlightened and blessed year.
    Happy New Year, my dear friend Kathy.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello!! your nails look so pretty!!

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kolory, masz talent do malowania paznokci 😊

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru