GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 2 grudnia 2021

2815. Bell Hypoallergenic Long Lasting Drop Makeup kryjący podkład do twarzy

 Witajcie!

Dziś czas na buzi ujednolicenie.

Będę mówić o Bell Hypoallergenic Long Lasting Drop Makeup kryjący podkład do twarzy.

Słowo od producenta: "Bell Hypoallergenic Long Lasting Drop Make-up to kryjący podkład do twarzy. Produkt charakteryzuje się niezwykłą trwałością, zapewnia idealne krycie przez cały dzień, bez konieczności nanoszenia poprawek. Podkład ma lekką formułę, która optycznie wygładza drobne zmarszczki i linie. Kosmetyk dostosowany jest do każdego typu cery, także wrażliwej - nie podrażnia jej ani nie wysusza. Oprócz fantastycznego makijażu, podkład ma również właściwości dobroczynnie wypływające na wygląd skóry - woda morska oraz ekstrakt z pestek dyni doskonale pielęgnują twarz odżywiając ją, łagodząc podrażnienia i kojąc. Produkt jest przebadany dermatologicznie. Rekomenduje się nałożenie podkładu na cztery strategiczne punkty twarzy: środek czoła, policzki, środek nosa i podbródek. Rozprowadź równomiernie podkład po twarzy za pomocą palców, gąbeczki lub pędzla. Dla przedłużenia trwałości podkładu poleca się użycie bazy pod makijaż."

Produkt w okazałości:







Mój odcień:



Od producenta i skład:



Otworek:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępność: specyfik dorwałam w paczce kosmetyków na Allegro. Normalnie można go ucapić w drogerii za ok. 30 zł. 
Zapach: delikatny.
Konsystencja: podkładowa.
Opakowanie i pojemność: pojemniczek plastikowy utrzymany w tonacji czarnej z białymi i żółtymi napisami od producenta. Pojemność: 30 g.
Wydajność: bardzo dobra. Produkt spokojnie wystarczy na rok malowania się.
Działanie: dobre. Zacznę od tego, że podkładów marki Bell w swoim kosmetycznym żywocie miałam bodajże ze dwa. I były one chyba bardzo przeciętne, bo nawet dobrze nie pamiętam teraz ich dokładnej nazwy, ani efektów działania. Dlatego też nie korciło mnie za bardzo, aby ponownie sięgać po fluidy tejże marki, natomiast cóż, jak to się mówi: różnie bywa. Jak bowiem wiecie, od czasu do czasu poluję na tzw. zestawy używanych mazideł na Allegro. I w takiej oto paczce kosmetyków znalazłam powyższego gagatka od Bell. Stwierdziłam, że w sumie jak już go mam, to przetestuje. Muszę Wam rzec, że to były naprawdę miłe testy. Podkład okazał się całkiem sympatycznym specyfikiem, o odcieniu idealnym dla mojej bladej karnacji. Produkt dzięki kropelkowemu aplikatorowi łatwo i szybko się dozował, nie wylewając się w nadmiarze. Sama aplikacji również przebiegała bez problemu. Ot nakładałam fluid na buzię, następnie wtłaczałam go pędzlem lub lekko wilgotną gąbeczką. Mazidło ładnie się wtapiało w skórę, nie robiło smug ani plam w trakcie dnia. Co do efektu owej obiecywanej przez producenta long-lastingowości, to cóż, tu akurat średnio to wyszło. Na mojej tłustej cerze podkład prezentował się lekko i świeżo przez ok. 4-5 godzin; po upływie tego czasu zaczynałam się mocno świecić i widać było, że mazidło zaczyna tzw. ciastkowanie. Warto wspomnieć, że produkt mnie nie podrażnił ani nie uczulił. Nie wiem więc czy do niego wrócę ponownie, bo wolę zdecydowanie bardziej trwałe fluidy. Niemniej jednak, jeśli szukacie czegoś wydajnego i nie zależy Wam na długotrwałości tapety, to będziecie zadowolone. Polecam zatem wypróbować, jeśli ktoś poczuł się zainteresowany!
 Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

52 komentarze:

  1. Nie znam tego kosmetyku, na ten moment jestem wierna korektorowi art Scenic 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. I have used it and i like it because it's so light and natural.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie kropelkowe podkłady:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny podkład. Miłego dnia 🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość nietypowe opakowanie jak na Bell.

    OdpowiedzUsuń
  6. This sounds good, Kathy! Have a great day, stay safe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam- ale zapowiada się ciekawie chociaż ostanio bardzo rzadko używam podkładów :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. O coś ciekawego na większe wyjścia :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro efekt bardzo dobry, to ja chętnie przetestuje na sobie ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam go, aczkolwiek mam swój ulubiony, którego nie zmienię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie go wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. It looks like smooth texture, go flawless with it.

    OdpowiedzUsuń
  13. i takie produkty to ja lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciężki mi znaleźć dobry podkład, więc będę miała ten na uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for your amazing review
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Może też sobie taki sprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh very good product darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecę siostrze. Ona lubi tego typu kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miała, ale ja nie używam takich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  20. Hola! parece un buen producto, no lo he probado. Besos

    OdpowiedzUsuń
  21. Boa tarde. Acho que não temos esse produto aqui no Brasil.

    OdpowiedzUsuń
  22. ja juz dawno podkładów do twarzy nie używałam, rraz na jakiś czas używam kremu bb i to tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ogólnie ocenę mu dałas wysoką, więc nie było źle. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam.
    Opakowaniem przypomina mi, klej do przedłużania rzęs :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks for the recommendation . I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  26. Z kosmetykami Bell jakoś ostatnio mi nie po drodze, więc raczej się nie skszę

    OdpowiedzUsuń
  27. O, zupełnie go nie znałam wcześniej. Ja używam od lat sprawdzonych podkładów

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziwaczną ma konsystencje. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja właśnie szukam jakiegoś nowego podkładu. Muszę go wypróbiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jednak jestem fanką kremów BB, z resztą biorąc pod uwagę problemy skórne, podkłady są dla mnie za ciężkie. Ciekawy produkt, lubię kosmetyki z Bell

    OdpowiedzUsuń
  31. sound natural cosmetic.... good.

    Have a wonderful weekend

    OdpowiedzUsuń
  32. One year is a long time for use. Good...
    Have a nice weekend, my dear friend Kathy.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  33. Oh very interesting product!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedyś był na niego niezły boom, ale nie miałam okazji go poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj dawno, dawno nie miałam kosmetyków od Bell Hypoallergenic :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniale, że trafił w Twój gust. Mnie skład zniechęca, ale wiadomo, że każdy ma swoje kryteria. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Incredibly useful product. I enjoyed reading your review ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cześć!
    Wiesz, że? Jeśli używałam tego produktu i bardzo mi się podobał.
    Teraz, gdy sobie przypominam, potrzebuję uzupełnienia. Dzięki za recenzję!
    Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  39. Niezły ten produkt z tego co czytam . Pierwszy raz o nim czytam

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię pracować z takimi formułami :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dość nietypowe opakowanie, jak na podkład.

    OdpowiedzUsuń
  42. Hello!! it looks nice.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru