GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 15 grudnia 2021

2822. Propozycje prezentów świątecznych, cz. 1 - dla Niej!

 Witajcie!

Dziś czas na tzw. prezentownik.

Zaprezentuję Wam najciekawsze propozycje prezentowe, jakimi możemy obradować swoich bliskich w te nadchodzące święta.

Podzielę te wpisy na dwie części, najpierw będą podarki dla niej:

1) upominkowe zestawy kosmetyczne:

a) Korika Korean Beauy Ritual Skincare Advent Calendar 12 Days of Skin Pampering:




b) SpiriTime Limited Edition zestaw upominkowy (do rąk i ciała):



2) zestawy perfum dla kobiet:

a) Marc Jacobs Daisy Dream zestaw upominkowy dla kobiet:


b) Calvin Klein Calvin Klein Euphoria zestaw upominkowy dla kobiet:



c) Clinique Aromatics Set zestaw upominkowy (do ciała) dla kobiet:


3) urządzenia elektryczne:

a) Bellissima Sensitive Beauty 5412 Active Scrub elektroniczny pilnik do stóp do zrogowaciałej skóry:



b) Remington Straight Brush CB7400 szczotka termiczna do włosów:



c) Concept IL3000 IPL Perfect Skin urządzenie IPL do depilacji światłem do ciała, twarzy, okolic bikini i pach:


A Wam co najbardziej wpadło w oko?

Kathy Leonia

26 komentarzy:

  1. Ideas are always welcome! Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie te pomysły wydaja sie być super

    OdpowiedzUsuń
  3. Lots of wonderful products today! Take care, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne propozycje. Perfumy to zawsze dobry pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. Seems great products:) thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiam się nad wymianą depilatora, więc gdyby Mikołaj przyniósł mi go w prezencie, byłabym zadowolona. Nawet bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ostatnie prezenty kupiłam w listopadzie, więc mam wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe propozycje . Ja na szczęście już mam wszystkie prezenty

    OdpowiedzUsuń
  9. Always up for Daisy Jacobs and Clinque too!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hola!! son unas ideas muy buenas, gracias por las recomendaciones. Besos

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hola guapa, muy buena selección de regalos. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello!! nice post, and great options.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam!
    Uwielbiam Daisy Dreams, to jedna z moich ulubionych. Próbowałem też Calvina Kleina, ale bardziej podoba mi się ten pierwszy. Bardzo dobre pomysły na prezenty, zamierzam przejrzeć moją listę prezentów.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedno lepsze od drugiego, same znane marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiałam się nad zakupem tej szczotki termicznej do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja już mam za sobą kupowanie i pakowanie, jestem na etapie wysyłania i roznoszenia tym, z którymi sie nie spotkam w Wigilię.

    OdpowiedzUsuń
  18. Thank you for the tips. There are good products. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  19. Super propozycje, przypomniałaś mi że miałam kupić nowy depilator 😅

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne propozycje, dobre kosmetyki i przedmioty do pielęgnacji to chyba zawsze prezent mile widziany:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Depilacja światłem? O kurka ciekawe :D Chyba zestaw nr 2 najbardziej by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru