GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 14 grudnia 2021

2821. bareMinerals Marvelous Moxie Lipstick mineralna pomadka do ust

 Witajcie!

Dziś czas na usteczka.

Będę mówić o bareMinerals Marvelous Moxie Lipstick mineralna pomadka do ust.

Słowo od producenta: "bareMinerals prezentuje swoja gamę pomadek do ust Marvelous Moxie. Minerały zawarte w pomadce wypełniają usta, a ultra nawilżający kompleks z olejkiem z Abisynii i kwasami omega odżywia je i pielęgnuje. Przeciwutleniający kompleks na bazie witamin A, C i E chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych."

Produkt w okazałości:





Mój odcień:



Od producenta:



Po wykręceniu:



Na dłoni:



Na ustach:


Szczegóły:

Cena i dostępność: pomadkę ową znalazłam w paczce kosmetyków na Allegro. Normalna jej cena to 90 zł.
  Zapach: lekko słodki.
 Konsystencja: pomadkowa.
 Opakowanie i pojemność: opakowanie eleganckie, plastikowe, czarne, z białą nazwą marki. Pojemność: 3,5 g.

Wydajnośćbardzo dobra. Takie opakowanie starczy na kilka miesięcy używania.
Działanie: zacne. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z marką bareMinerals. I myślę, że nie ostatnia, gdyż ta pomadka, rozbudziła apetyt na więcej mazideł z tejże firmy! Czemu? Ano choćby przez to, jak elegancko i gustownie wygląda opakowanie mazidła. To naprawdę solidny kawał dobrej jakości plastiku, zamykający się na tzw. zatrzask. Dzięki temu mamy pewność, że szminka wrzucona głęboko do czeluści damskiej torebki pozostanie w zamknięciu i nie otworzy się jakoś przypadkowo (np. podczas biegu na MPK). Oprócz eleganckiego designu, warto przyjrzeć się także formule mazidła. To miło kremowa, satynowa konsystencja, która niczym jedwab otula usta głębią koloru. Już jedna aplikacja produktu wystarczy, aby wargi prezentowały się ładnie, kusząco i całuśnie. Dodam, że specyfik jest typową nawilżająca pomadką, która nie wysusza naszych ust, przez co jest bardzo komfortowa w noszeniu. Wiadomo także, że tego typu szminki nie są trwałe i trzymają się na miejscu tylko do pierwszego jedzenia/picia. Nie jestem tym jakoś bardzo rozczarowana, bo co stoi na przeszkodzie, aby w ciągu dnia dyskretnie poprawić sobie makijaż ust? Warto wspomnieć, że produkt nie podrażnił, ani nie uczulił mnie. Uważam, że powyższa pomadka jest godna polecenia i gwarantuję, że będzie Wam służyła długi czas. Jedyne co do czego można się przyczepić to wysoka cena regularna i kiepska dostępność w stacjonarnych drogeriach, ale od czego są Internety! Polecam.

Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. I love that kind of tones, as I am medium/dark, they fit me like nudes.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  2. wnioskuję że całkiem fajny produkt o eleganckim wyglądzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda na ustach, ale cena naprawdę zaporowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. To dla mnie zupełnie nowa marka. Cena sugeruje faktycznie dobrą jakość. Fajnie, że się u Ciebie sprawdziła!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena jak dla mnie zbyt wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena jest rzeczywiście wysoka. Raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolorek na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej marce. Podoba mi się kolor.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nie miałam, ale gdzieś czytałam o marce. Ja raczej się nie skuszę na ten kolor wole bardziej odważne i cena dość spora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Es muy lindo el color y el brillo que da a los labios se ven humectados.
    Gracias por la sugerencia.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna pomadka:) To chyba jedyny kosmetyk, bez którego nie mogę się obejść 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta nazwa Marvellous jakoś mi się tak kojarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cena jednak nie na moją kieszeń :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wrażenie, że kolor na ręce i na ustach dosyć się różni.

    OdpowiedzUsuń
  15. Boa tarde. Obrigado pela visita e carinho. Parabéns pelo seu trabalho maravilhoso. Ótimo produto, obrigado pela dica.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kolor. Bardzo dużo mam tych pomadek ostatnio nawet liczyłam i podobny, a nawet ten sam kolor też się u mnie znalazł
    POzdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zupełnie inaczej wygląda na ręku i na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie byłabym w stanie tyle wydać na pomadkę

    OdpowiedzUsuń
  19. The shade is super pretty
    Good review

    OdpowiedzUsuń

  20. Thank you for the recommendation. It's a nice color. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  21. O marce słyszałam, ale zupełnie nie wiedziałam, że mają także pomadki. Ładnie prezentuje się na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  22. Hola! no conozco la marca, pero me gusta mucho el tono del labial, es precioso. Besos

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie prezentuje się na ustach, nie tak intensywnie jak na dłoni:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny ma kolor. Aczkolwiek cena rzeczywiście mogłaby być niższa. Jakoś mi szkoda wydawać dużo kasy na produkty do ust.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru