GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 25 maja 2021

2700. Loreal Paris Infallible Les Macarons długotrwała, matowa, płynna szminka

 Witajcie!

Dziś czas na usteczek ozdobienie.

Będę mówić o Loreal Paris Infallible Les Macarons długotrwała, matowa, płynna szminka.

Słowo od producenta: "Szminka L’Oréal Paris Infallible Les Macarons pięknie podkreśli Twoje usta i perfekcyjnie uzupełni codzienny i wieczorny makijaż.

Właściwości:

  • efekt matowy
  • płynna konsystencja
  • intensywna pigmentacja
  • długo się utrzymuje

Sposób użycia:
Szminkę nanieś delikatnymi pociągnięciami na usta od środka w stronę kącików."

Produkt w okazałości:





Od producenta:



Mój odcień:



Aplikator:



Na dłoni:



Na ustach:



 Szczegóły:

Cena i dostępność: powyższe pomadki można znaleźć na Notino.pl za ok. 40 zł.
Zapach: przyjemny, słodki, lekko czekoladowy.
 Konsystencja: pomadkowa.
Opakowanie i pojemność: minimalistyczny czarny plastik z białymi napisami od producenta. Pojemność: 7,6 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na rok używania.
 Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że pomadki matowe, długotrwałe, to mój must have w codziennym makijażu. Nic tak bowiem nie dodaje pewności siebie jak zadbane, estetycznie wyglądające usta. Taki właśnie efekt gwarantują mi specjały z makaronowej serii Loreal Paris o przedłużonej trwałości, których specjalna formuła kolorystyczna niejako wnika w wargi, przez co produkt utrzymuje się naprawdę długi czas. I tu dodam od razu, że nie powoduje to u mnie żadnych ubocznych niuansów, czyt. przesuszenie czy suche skórki, gdyż odpowiednio zadbane usta (regularne stosowanie peelingów i pomadek ochronnych) są dalekie od takich skłonności. Dlatego też cudak z Loreal wygląda na ustach naprawdę przepięknie i świetnie sprawdzi się w makijażu do pracy, ale też na jakiś ważnych uroczystościach, typu wesele, randka czy Sylwester. Produkt jest niezwykle wytrzymały i nie są straszne dla niego ani warunki pogodowe, ani suto zastawiony stół. Możemy jeść i pić do woli, tańcząc przy tym w deszczu, a i tak nasze usta będą wyglądały cały czas nieskazitelnie i kusząco. Dodam, że już jedna aplikacja pomadki sprawi, aby powstał na wargach dobrze napigmentowany kolor, który zarazem wygląda niesamowicie jedwabiście i lekko. Dodam, że pomadka z Loreal nic mnie nie uczuliła, nie podrażniła. Myślę, że jest to dobra szminka dla osób, które lubią trwały makijaż i cenią dobrą jakość szminek matowych. Polecam!
 Ocena: 5/5

Kathy Leonia

Miałyście?

35 komentarzy:

  1. Nice colour :) thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  2. Płynne szminki niestety się u mnie nie sprawdzają Nie lubię ich po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pigmentacja jest kolorowa moc i wysoką ocena.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful colour. Loreal is always good! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że wiele kobiet skusi się na tę śminkę (szminkę) ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś :) miło wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam od nich z czekoladowej serii ;) trwałość genialna

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor pomadki jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love the color! thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wyrazisty i matowy kolor, a jak jest trwała, to już cud kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  11. It's a beautiful color my dear!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam ,ale chyba sobie sprawie -też lubię takie pomadki ,a o zapachu czekolady nie wspomnę 😊😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolor. Super wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami lubię użyć takich mocnych odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolor super, dobrze, że sie sprawdził ten produkt. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny kolor, lubię takie! Pozdrawiam kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow jaki pigment, chociaż dla mnie takie pomadki by wyglądały dobrze muszą mieć konturówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Unikam tej firmy jak ognia . Ale recenzje jak zawsze konkrety - SUPER

    OdpowiedzUsuń
  19. This colour is so fabulous!   

    OdpowiedzUsuń
  20. That's a great post ... nice shade.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetny odcień,chyba się na nią zdecyduję.Zachęca mnie odcień oraz zapach czekolady.Musi być moja :)
    Zapraszam również do siebie

    OdpowiedzUsuń
  22. Thank you very much for the wonderful review!

    OdpowiedzUsuń
  23. Although I'm not a fan of Oreal, I totally believe in your review and recommendation of the liquid lipstick.

    OdpowiedzUsuń
  24. NIe lubię malować się takimi gąbeczkami. Wolę tradycyjną formę pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie lubię płynnych szminek, ale muszę przyznać,
    że ta pięknie się prezentuje. Śliczny kolorek pomadki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks for the recommendation. Loreal is a great brand. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  27. I love how you open this post with "Today it's time to decorate your lips." So fun! Also, who can resist a lipstick that smells like chocolate?

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolor zupełnie nie mój, ale pigmentacja jest solidna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam jeszcze żadnej pomadki z tej serii, ale ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru