GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 26 maja 2021

2701. Bądź gotowa na lato z sculptshe.com!

 Witajcie!

Hello!

Dziś czas na idealną sylwetkę.

Today is time for a perfect figure.


Oto sculptshe.com, czyli sklep z modnymi ubraniami, elegancką, modelującą bielizną, najlepszymi pasami do kształtowania talii dla kobiet z całego świata.

Here is  
sculptshe.com, an online shop with fashion, slimming accessories for example: various kinds of elegant bodysuits, best shapewear bodysuits for women from over the world!




Znajdziemy tu pasy wyszczuplający, opaski do ćwiczeń talii czy wysmuklające sylwetkę body.
Do wyboru, do koloru, w różnych odcieniach kolorystycznych i wykończeniach.

Z  kolei panie o większych kształtach mogą tu znaleźć także specjalne pasy do ćwiczeń talii.
Dzięki szczupłej talii każda sukienka będzie wyglądała na naszej sylwetce zjawiskowo.

In
 
sculptshe.com we can find shapewear, waist trainer for everyday exercise or slimming bodysuit. You can find those items in different colors and for each size - from small to extra large. 
What is more, we can find here also waist trainer wholesale.
After using those kind of item, you can wear all sexi dresses, because your wait will look so slim and 
gorgeus!

sculptshe.com wiedzą, że bycie sexi to nie tylko dopasowana sexi bielizna, ale także aktywność fizyczna. Niestety przez pracę i obowiązki domowe, coraz więcej kobiet nie ma czasu na ćwiczenia... Wtedy z pomocą przychodzi specjalny pas do ćwiczeń. Dzięki temu niepozornego produktowi mamy większą kontrolę nad tym, co spożywamy w ciągu dnia. Pas został wykonany z neoprenu, materiału, który dopasowuje się do kształtu naszej sylwetki i stopniowo uciska nam żołądek, przez co nie czujemy głodu i jemy mniejsze porcje jedzenia. Noszenie takiego pasa natychmiast zmniejsza naszą talię aż o trzy rozmiary!

sculptshe.com knows that being sexi is not just sexi lingerie, but also physical activity. Nowadays all women are so busy; because of work and house duties, there is no time for going to a gym or jogging in the park. But luckily, a solution is simple - waist cincher belt. This belt is a unique product, all 
made of neoprene - it adapts to the shape of our body and compress our stomach. Thanks to this little trick, we eat smaller portions of food and we don't feel hungry so much often! This makes us feel better and comfortable in our bodies. What is more, we have more control over our daily menu, because we can eat healthier and we are not tempeted by sweets or fast food. And the best informaions is, that wearing such a belt reduces our waist by up to three sizes! A dream of a perfect body now can come to true!

Klik!


I to wszystko z prostymi zasadami płatności - można płacić przez kartę kredytową, PayPal, lub przelew - oraz możliwością dostawy na cały świat.

Isculptshe.com  everything is simple; you can easily make and order and make payment in many way (for example via bank transfer, PayPal or credit card).
What if more you can also  make an order from the world.

A Wam co się spodobało najbardziej?

What item do you like the most?

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. Pierwsza propozycja widoczna na zdjęciu bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza propozycja jest godna uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo nie słyszałam wcześniej o tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie. Muszę zajrzeć na ich stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kathy, I am ready for summer! I have been vaccinated Sputnik V today!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej spodobała się szczupła kobieta. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nunca he usado este tipo de productos
    bss

    OdpowiedzUsuń
  8. I have never tried this kind of clothes
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tym sklepie, ale chyba wolę sobie po prostu poćwiczyć, niż nosić bieliznę modelującą. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks good, but perhaps not for me at my age! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I have never used these kind of clothes

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tym sklepie, ale jakoś trudno mi uwierzyć, że można się tak wyszczuplić jak na zdjęciach, wygląda to bardzo nienaturalnie xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałem o tym sklepie. Podoba mi się bielizna modelująca, którą nam pokazujesz. Uwielbiam pierwszą opcję, jest bardzo fajna. Odwiedzę sklep.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie bardziej ta druga opcja podchodzi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię bielizny modelującej. Kiedyś założyłam na wesele , ledwo wytrzymałam 🤣🤣🤣. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌷

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello!! I don't use that but it's interesting, so thanks for the post.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  18. De momento no uso nada de lo que hoy compartes con nosotros, pero es interesante saber que está en el mercado a disposición del que lo necesite. Agradecida.
    Cariños.
    Kasioles

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing post
    I love the first
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znałam wcześniej tego sklepu, póki co nie potrzebuję takiej bielizny 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. ..nie słyszłam o tym sklepie..sobiście nie jestem zainteresowana, ale jeśli ktoś lubi ubrania modelujące sylwetkę, to dzięki Twojej rekomendacji ma okazje skorzystać ;)

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam o tym sklepie:) Ale zajrzę:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam o tego typu pasach, ale samego sklepu nie znam. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Já usei modeladores mas hoje em dia não uso mais...
    Aqui faz muito calor e nada que me aperta é bem-vindo...

    😘

    OdpowiedzUsuń
  25. The pink and black one is stunning, like a sexy scuba suit. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O matko, wygląda jak narzędzie tortur! Aż mi słabo na samą myśl. Jak w tym oddychać? A w ogóle nie po to prapraprababki paliły gorsety... ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru