GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 31 maja 2021

2703. Przygotuj się na długi weekend czerwcowy z Notino.pl!

 Witajcie!

Wielkimi krokami zbliża się tak upragniony długi weekend.

Wreszcie zasmakujemy odrobiny normalności po ponad półrocznym zamknięciu i siedzeniu w domach.
Jeziora, morze, góry zapełnią się turystami, a śmiech i rozmowy będą wartko płynęły wraz z szumem wiatru i promieniami słońca.

Ja również robię sobie małą wycieczkę, bowiem z mężem wybywamy - a jakże - w góry.

I tak jak zawsze, największym klopsem będzie odpowiednie spakowanie się...

Nie wiem jak Wy, ale mnie to najbardziej spędza sen z powiek przed samym wyjazdem. Do ostatniej chwili bowiem nie wiem co i w jakiej ilości mam zabrać i zwykle kończy się to tak, że nasza torba podróżna nie może się dopiąć, bo jeszcze coś w w niej upycham na 5 minut przed wyjściem...

W tym roku będzie jednak inaczej, bo dzięki memu kochanemu Notino.pl, znalazłam kilka cennych wskazówek, jak szybko i łatwo uporać się z procedurą pakowania.

Oto co mi pomoże w tej walce:


1. Avène Sun Anti-Age krem ochronny z efektem przeciwzmarszczkowym SPF 50+
2. Eucerin Sensitive Relief żel-krem po opalaniu
3. Narciso Rodriguez For Her Pure Musc atomizer podróżny dla kobiet
4. Holika Holika Biotin zestaw podróżny
5. theBalm Travel-Size Classics zestaw kosmetyków (dla kobiet)

Krem z filtrem to moje must have. Jako rodowity rodzinny bladzioch z dziada pradziada nie znoszę opalania się, bo zawsze kończy się to opalenizną Indianina i łuszczeniem się skóry przez dwa tygodnie...
Dlatego też zanim wyjdę na słońce, muszę porządnie nasmarować się czymś, co ma min. SPF 50+. Produkt Avene to zatem najlepszy wybór w tej kategorii pielęgnacyjnej.

Gdy jednak zdarzy mi się zapomnieć o kremowaniu i podstępne słoneczko mnie złapie i zagrzeje, wówczas od razu spieszy mi na ratunek łagodzący krem po opalaniu z Eucerin. Ta lekka, szybko wchłaniająca się formuła działa jak kojący okład na moją zbolałą słońcem skórę.

Teraz kolej na resztę pielęgnacji. Z racji na krótkość wyjazdu, nie będę targała wielkich opakowań mazideł, bo primo - tylko się stargamy, a secundo - i tak tego nie zużyję.
Na szczęście przypominam sobie o tzw. miniaturkach kosmetycznych z Holika Holika, w uroczych, podróżnych opakowaniach.
Pojemność 50 ml jest idealna do zabrania ze sobą i nie zajmuje dużo miejsca.

To samo tyczy się kosmetyków kolorowych. 
Moja kosmetyczka na co dzień jest zbyt obszerna i pękata, aby zabierać ją całą, gdy np. zrobimy jakiś wieczorny wypad do restauracji, gdzie muszę przecież jakoś wyglądać.
Secik the Balm zawierający tusz do rzęs, róż do policzków, bazę nawilżającą i cienie do powiek sprawdzi się idealnie jako mój makijażowy towarzysz podróży.

I na sam koniec perfumy.
Tu nie będę wydziwiać ani kombinować, tylko postawię na sprawdzoną klasykę w postaci zapachu Narciso Rodriguez w wersji podróżnej.
Taka mała pojemność produktu da mi pewność, że nic mi się nie potłucze, ani nie wyleje.

A Wy wyjeżdżacie gdzieś na czerwcówkę?

Kathy Leonia

28 komentarzy:

  1. The Balm's travel size set is so lovely!

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja muszę powoli sie pakować kosmetycznie i uzupełnić miniaturki jakie :D wyjazd mam ale nie w czerwcu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful products, and enjoy your trip to the mountains! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdzie nie wyjeżdżam, ale chętnie zajrzę na stronę w tym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi na długi weekend czerwcowy przydadzą się solidne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w domu, ale na stronę na pewno wpadnę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Muszę koniecznie przejrzeć tę stronę :) Mam dokładnie ten sam krem, który jest pod jedynką! Używam go na co dzień i jestem bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego wypoczynku 🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrej zabawy w górach. Dbaj o stopy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a great list. I am going to be home. But you need good sunscreen no matter what.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na Notino jakoś nie robię zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten zestaw z The Balm wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great selection for summer dear!!! Today I see a film and the main actress seems like you dear.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie planuję żadnych wyjazdów w czerwcu. Mam jednak nadzieję, że Twoja podróż w góry okaże się udana. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oh very good picks darling
    I love Eucerin

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę bawić się na weselu, więc nie myślę o wyjazdach. Zestaw na wakacje super, tylko ja zrezygnowałabym z perfum i wód toaletowych na rzecz lżejszych mgiełek. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już jestem w sanatorium. Więc mam długą czerwcówkę, trzytygodniową. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie że są takie gotowe zestawy podróżne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też jadę w góry! Aż się nie mogę doczekać! Tak za tym tęskniłam

    OdpowiedzUsuń
  20. Aproveite bastante sua viagem,
    por enquanto pra mim viagens estão descartadas.
    😘🌼

    OdpowiedzUsuń
  21. I wish you all the best for your vacation. Have fun and enjoy it.
    Great products! 😉

    OdpowiedzUsuń
  22. I too have pale skin and avoid the sun, so I'm with you with the 50+ SPF and the Eucerin for those accidental, post-sun peelings. I hope you and your husband have a lovely -- and peel free! -- trip to the mountains. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Be brave, Kathy! You are beautiful without any cosmetics!

    OdpowiedzUsuń
  24. W czwartek wyjeżdżam w góry i też muszę zabrać koniecznie krem w filtrem, bo już raz w tym roku się zjarałam i wolę tego nie powtarzać xD

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe produkty, zajrzę na stronę.
    Nie planuję nigdzie jechać. Przyjemnej podróży!
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru