GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 20 maja 2021

2698. Ecolore Mineral & Natural Peach Smoothie mineralny cień do oczu

 Witajcie!

Dziś czas na oka udekorowanie.

Będę mówić o Ecolore Mineral & Natural Peach Smoothie mineralny cień do oczu.

Słowo od producenta: "Cienie mineralne Ecoloré podbiją Twoje serce. Znakomicie przylegają do skóry. Są bardzo wydajne w użyciu. Ich bogata gama i nasycone kolory dają szerokie możliwości w kreowaniu makijaży od tych na co dzień do tych bardzo wyszukanych. Cienie Ecoloré są wielozadaniowe i mogą być używane na sucho jak i na mokro, w zależności od pożądanej intensywności makijażu. Prosty skład oznacza, że są doskonałe nawet dla wrażliwych oczu. Ze względu na kolory i napigmentowanie podzieliliśmy je na cienie do oczu, cienie do kresek oraz cienie do brwi. Jednak wszystkie mogą być używane jako cienie do oczu i eyelinery.

Korzyści:

  • Mają bogatą kolorystykę i nasycone, trwałe kolory.
  • Są bardzo dobrze napigmentowane..
  • Świetnie łączą się z innymi cieniami i ładnie się rozcierają (blendują).
  • Mają prosty skład, który minimalizuje ryzyko alergii.
  • Są wielofunkcyjne, mogą być używane na mokro lub sucho, a także jako cienie lub eyelinery.
  • Wszystkie są testowaey dermatologicznie, bezzapachowe, beztłuszczowe.
  • Każdy cień mineralny Ecoloré to kosmetyk wegański."

Produkt w okazałości:




Od producenta:





Skład:

Mica, Titanium Dioxide, CI 77492, CI 77491

Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępność: specyfik ten można dostać w Internecie za ok. 30 zł.
 Zapachbez zapachu jakiegoś specyficznego.
 Konsystencja: cieniowa, sypka.
 Opakowanie i pojemność: szklany pojemnik z elementami fioletu otwierany jak puzderko z bielą i czernią napisów od producentów. Pojemność: 1,7 g.
 Wydajność: bardzo dobra. Specyfik spokojnie starczy na kilka lat użytkowania.
Działanie: średnie. Zacznę do tego, że od dłuższego już czasu produkty mineralne robią naprawdę sporą furorę w świecie Internetów. Że świetnej jakości, że cudownej trwałości, że eko, że vege, że och i ach. Ja osobiście tak sobie lubię tego typu mineralne cudaki, bo mimo kilkukrotnych prób i podejść do tychże gagatków, nie urzekły mnie one na tyle, by czuć do nich przysłowiową miętę. I niestety podobnie było i w tym przypadku. Cień Peach Smoothie, mimo przeuroczej kolorystyki i miłej, iście mięciutkiej konstytucji, nie powala swoim działaniem. Pigment, jaki uzyskujemy z naniesienia mazidła, jest naprawdę bardzo nikły i mało widoczny. Produkt próbowałam stosować zarówno na bazę jak i na korektor, ale to nie wydobyło zbytnio większej mocy kolorystycznej z niego. Dlatego też ciężko mi jest ocenić ten specyfik, bo umieszczony na powiece jest dosłownie niewidoczny. Może będzie to dobre mazidło dla osób, co dopiero zaczynają swoją przygodę z makijażem i preferują takie bezpieczne, delikatne malunki. Ja zdecydowanie podziękuję za takie coś, zwłaszcza, że do tanich nie należy. Produkt co prawda nie podrażnił ani nie uczulił mnie, ale kompletnie nie jest wart swojej ceny., ani pokładanych w nich nadziei. Nie polecam.
 Ocena: 2/5 

Miałyście?

Kathy i Leon

46 komentarzy:

  1. Praktycznie niewidoczny. Szkoda, że Ci się nie sprawdził. Nie miałam nigdy produktów mineralnych, ale jakoś mnie nie kusza.

    OdpowiedzUsuń
  2. I can't barely see the swatch, a pitty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno się nie skuszę. Nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo szkoda, że tak kiepsko wypadł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uczymy się na błędach, kolejny będzie dużo lepszy, źle dobrany podkład może sprawić, że kobieta będzie wyglądała jakby miała podbite oko. I jak tu się w pracy wytłumaczyć? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm, ja koloru nie widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go i jest śliczny. Lubię takie kolory do makijażu oczu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dla mnie, wolę bardziej widoczne kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks so much for the review. Glad to have the info!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiepski Mimo to świetna i rzetelna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  11. Hola guapa, ha sido una lástima seguro que con el próximo aciertas. Feliz día. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  12. Długo doszukiwałam się kolory na twojej dłoni, faktycznie jest niemal niewidoczny :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Nie przepadam za takimi delikatnymi kolorami. Najczęściej decyduje się na mocne, żywe, intensywne kolory ale na pewno są fani i delikatności na powiece. Świetna recenzja, bardzo profesjonalna. Ja na pewno nie kupię tego produktu :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Ano własnie, juz myslałam, że oslepłam częsciowo, bo nic na ręku nie widzę. ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki trochę magiczny ten cień, bo prawie niewidzialny. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś kilka produktów mineralnych tej marki, ale przyznam szczerze, że zupełnie nie zapadły mi w pamięć i nawet ciężko stwierdzić, czy byłam z nich zadowolona :) Jestem wielką fanką minerałów, ale miłością darzę Lily Lolo i Anabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oops, it looks really bad. I send you a kiss and thanks for the warning

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie wydaje się fajny, ale jeśli chodzi o makijaż, to ja preferuję taki właśnie w stylu "make - up no make - up" Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. 1st time i read an honest review...

    OdpowiedzUsuń
  20. Too bad it hardly pigmented! thanks for your review!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo jasny ten cień. Myślę, że mógłby być na co dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. So this is not a good review for this product.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello!! I didn't know the product but I don't like the fact that it doesn't seem to have much color. Thanks for sharing!!

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  24. I greatly appreciate your honesty. At the end of your detailed review , you do not recommend the product, claiming that it's not worth the price. I totally believe you.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pigmentacja taka choćby żadna. A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  26. Czyli jest słaby. Miłego weekendu 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻💗

    OdpowiedzUsuń
  27. Odcień faktycznie jest dosyć niewidoczny :/
    Zbytnio ten produkt mnie nie zaciekawił.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten kolor jest praktycznie niewidoczny.

    OdpowiedzUsuń
  29. Na tej dłoni to ja za dużo nie widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Praticamente não uso sombra...
    Obrigada pela partilha!

    😘💅

    OdpowiedzUsuń
  31. Peach smoothie sounds so promising, from the fruity color to the whimsical name. It's a shame it didn't work out. Thankfully, there are plenty of other eyeshadows in the beauty products sea! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. To raczej nie skorzystam 😊!!! Świetna recenzja!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Well this is for those day you want very minimalistic looks. Very detailed and great review. The pictures are all so beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  34. No na pewno się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru