GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 6 maja 2021

2690. Ewa Schmitt gąbeczka do twarzy

 Witajcie!

Dziś czas na pomocnika w pielęgnacji twarzy.

Będę mówić o Ewa Schmitt gąbeczka do twarzy.

Słowo od producenta: "Gąbeczka do twarzy wykonana z gąbki PVA. Doskonała do delikatnego demakijażu twarzy, jak również peelingu i zmycia maseczki.

Dostępna w kilku kolorach."

Produkt w okazałości:





Od producenta:







Po rozpakowaniu:






Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt kupiłam w Kauflandzie za ok. 3 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: zbita.
Opakowanie i pojemność: plastikowa saszetka z 1 sztuką gąbeczki wykonanej z PVA. Waga lekka, może kilka gramów.
Wydajność: bardzo dobre. Taka gąbeczka starczy nam na kilka miesięcy użytkowania.
Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że uwielbiam szperanie w hipermarketach na różnych promocyjnych działach, gdyż zawsze znajduję tu jakieś smaczki czy to jedzeniowe czy urodowe. Tak było i tym razem, gdy w moje oczy rzuciła się powyższa urocza różowa gąbeczka. Akurat szukałam czegoś podobnego, zwłaszcza, jeśli chodzi o pomoc w demakijażu czy peelingu buzi. I tu muszę przyznać, że ten produkt za niecałe 3 zł spisał się naprawdę dobre i ewidentnie ułatwił mój kosmetyczny żywot. Nawet nie wiecie, jak łatwo i szybko mogę teraz precyzyjnie usunąć resztki makijażu, wykonać peeling czy zniwelować z twarzy maseczki  glinkowe. Normalnie raz-dwa i już. Jak używam tego cudaka? Ano banalnie! Mianowicie, wkładam ją na chwilę do letniej wody, aby namokła. Następnie delikatnie odsączam z nadmiaru wilgoci i już. Możemy zmywać makijaż czy maseczkę w szybki i łatwy sposób. Warto wspomnieć, że mimo niepozornego wyglądu, gąbeczka jest naprawdę trwała i dobrze wykonana. Używam ją regularnie - minimum kilka razy w tygodniu - już od ponad miesiąca i nic się z nią nie dzieje. Naprawdę polubiłam ten uroczy, różowy produkt. Myślę, że na pewno kupię powyższą gąbeczkę ponownie, bo jej cena, działanie, dobra jakość są godne polecenia.
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

51 komentarzy:

  1. This looks good, pretty colour, too. Enjoy! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno nie używam gąbeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że jesteś z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam gąbek, ale może dla powyższej zrobię wyjątek o ile uda mi się ją kupić w Kauflandzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz się spotykam, wygląda ciekawie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale hmmm.... co tu dużo pisać, też chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja takich używam czesto do pudrowania ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. This face sponge seems really good, and i love the pink color

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam ☺
    Będę jej szukać☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Hola guapa, no conocía la esponja pero me parece un buen producto. Feliz día. Besos

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, ale może też sobie taką sprawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I haven't had it yet, she looks great.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne są tego typu gąbeczki. Teraz używam celulozowych Calypso. Idealne do zmywania glinek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam tej gąbeczki do twarzy, ale muszę przyznać, że fajnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. ...no popatrz ! A ja właśnie dziś kupiłam sobie podobną gąbeczkę do zmywania makijażu ! Swoją kupiłam w Rossmanie. To gąbeczka firmy Calypso. Też jest świetna ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. W weekend będę w Kauflandzie- rozejrzę się za tą gąbeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie gąbeczki do zmywania maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice review
    have a good day ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam, ale za taką cenę warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam chyba coś podobnego :). Całkiem fajne, ale dosyć szybko się zużyło :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ta gąbeczka, jak tylko zobaczę ją w sklepie to kupię, może się przydać:)

    OdpowiedzUsuń
  22. No dobrze, ale jak to się czyści. Wystarczy przepłukać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Myję ją w mydłe i ciepłej wodzie i wszystko schodzi:)

      Usuń
  23. Nie miałam jej. Fajnie, że u ciebie się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz widzę tą gąbeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post, love it! 🎼> ԑ̮̑ ঙ ԑ̮̑ ঙ <🎼

    OdpowiedzUsuń
  26. hmmmm... chyba się przejadę do kauflanda:D

    OdpowiedzUsuń
  27. I have them, they are very good. I send you a kiss and grace for the recommendation

    OdpowiedzUsuń
  28. Ewa Schmitt gabeczka do twarzy is wonderful! I like the pink color. Hi, Kathy!

    OdpowiedzUsuń
  29. super, że jesteś zadowolona z gąbeczki a jej cena jest bardzo niska

    OdpowiedzUsuń
  30. Zauważyłam że coraz więcej jest takich promocyjnych działów. Dobrze że gąbeczka spełnia dobrze swoje zadanie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie gadżety, zwłaszcza do zmywania maseczek, tego typu gąbeczki są niezastąpione.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam z zapasach rękawice do demakijażu, która zmywa makijaż w podobny sposób 😊

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna gąbeczka, mam na nią ochotę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Gąbeczek używam do zmywania maseczek ❤

    OdpowiedzUsuń
  35. Urocza ta gąbeczka :) chętnie wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  36. Super, że gąbeczka się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie , że produkt się sprawdza. Ja chyba jednak wolę płatki jednorazowe. Wydają mi się bardziej higieniczne. Miłego weekendu 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  38. Hello!! it looks nice!!

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Olá! obrigada pela visita...Temos sim que cuidar da pele principalmente do rosto, um cartão de visita.
    Interessante essa máscara! bj

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam tego typu gąbki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gąbeczki są niezbędne. Wygląda na dużo solidniejszą niż moja poprzednia. :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Interesująca gąbeczka

    OdpowiedzUsuń
  43. Eu uso esponjas de banho para o corpo,
    nunca usei esponjas no rosto.
    Que bom saber que esta é boa!
    🤗🥰🌺

    OdpowiedzUsuń
  44. So glad that this product worked out for you! I love that it's available in lots of colors. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Uuu, nigdy nie używałam takiego akcesorium. Mam nawet jakąś rękawicę do demakijażu itp, ale póki co najbardziej przekonują mnie moje dłonie :D

    OdpowiedzUsuń
  46. mialam taka z aliexpres:) byla super

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam tę gąbkę, jeśli ją polecisz, zdejmę, kupię.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru