GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 19 maja 2021

2697. Pomysły na prezent na Dzień Matki z Notino.pl!

 Witajcie!

Wielkimi krokami zbliża się 26 maja, czyli święto naszych ukochanych mam.

Większość z nas już wcześniej myśli o jakimś zacnym upominku, który obdaruje swoją Rodzicielkę.

Ja oczywiście wszystko zostawiam na ostatnią chwilę, bo mam w zasięgu ręki niezawodne pomysły z Notino.pl.

Oto propozycje podarunków na Dzień Matki.

a) perfumy:


b) kosmetyki:

c) karty podarunkowe:



d) opakowania na prezenty:


Ja swojej mamie na pewno sprawię jakieś nowe perfumy.

Jej ukochane Versace Crystal Noir woda perfumowana powoli sięgają dna, więc chciałam znaleźć jakiegoś godnego ich zastępcę.

Myślałam początkowo o czymś nieco lżejszym - w końcu mamy wiosnę - w typie owocowego DKNY Golden Delicious, ale chyba bardziej skłaniam się teraz ku kwiatowemu Gucci, który jaśminowymi nutami zapachowymi na pewno przypadnie mamie do gustu.

Do perfum jako dodatek chciałam dorzucić coś z pielęgnacji, także gdy zobaczyłam cudaka masującego Zoë Ayla stwierdziłam, że to będzie on!
Moja mama uwielbia bowiem nowinki urodowe tego typu, więc na pewno będzie zadowolona z takiego gagatka.

A Wy już macie pomysł na prezenty dla mam?

Kathy Leonia

35 komentarzy:

  1. Beautiful gifts! Mother's Day here was some weeks back. Valerie

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent dla mamy już jedzie : ) Moja chciała zestaw pędzli : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie myślę jeszcze nad prezentem dla mamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pomysły, ja jeszcze myślę.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam notino, można tam znaleźć prezenty dla każdego i na każdą okazję

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wybieram mydełko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Here, mother's day is the first Sunday of May.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  8. Muy buenas ideas para regalo, me gustan mucho
    bsss

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweet ideas. Lovely post. Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe propozycje prezentowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne pomysły na prezent;) ja mojej mamie kupiłam krem do twarzy;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestawy kosmetyków, czy perfumy to zawsze fajny i trafny prezent, również na dzień mamy :) Sama muszę w końcu wybrać coś ładnego dla mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello!! a really good post. Thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja mamie zafunduje jakiś super zabieg czy masaż twarzy u kosmetyczki :D bo perfum i kosmetyków mama ma pod dostatkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię kupować karty podarunkowe i biżuterię:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie najbardziej cieszy samo spędzenie czasu z dziećmi ☺️

    OdpowiedzUsuń
  17. Very amazing post
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te ich opakowania na prezent - pięknie prezentują się później jako element wystroju wnętrz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie szykuję mojej Mamie pakę z kosmetykami. Z różnych źródeł. ;-)
    Karta prezentowa nie dla niej, bo nie kupuje przez Internet i w ogóle go nie lubi (nie to, co ja ;-))

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbezpieczniejszym prezentem jest zawsze karta podarunkowa, ale czy najmilszym...? Chyba jednak bliskiej osobie lepiej samemu kupić coś konkretnego. Pokazałaś ciekawe propozycje :). Moja ulubiona marka perfumowa to Gucci, od lat używam także mascar od Lancome. Dla mamy kupuję najczęściej kosmetyki pielęgnacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne pomysły na prezent :D Zestaw kosmetyków albo perfumy zawsze się sprawdzą :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja mamie zamówiłam matę antypoxlizgową do wanny. :) Błękitną. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe propozycje na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  24. What mom wouldn't love a sweet new scent? I'm sure yours will be thrilled. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. In my country, Mother's Day has already passed but there are very nice gifts. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  26. if i can choose, i'll choose perfume ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki Bogu za Notino:D serio! A przy okazji prezentu, ile można kupić dla siebie 😇

    OdpowiedzUsuń
  28. Same ciekawe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru