GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 1 czerwca 2021

2704. Uzdrovisko Fitodozujący wieczorny krem redukujący zmarszczki

 Witajcie!

Dziś czas na buzi regenerację.

Będę mówić o Uzdrovisko Fitodozujący wieczorny krem redukujący zmarszczki

Słowo od producenta: "DLA KOGO?

Dla każdej kobiety dojrzałej, a szczególnie z cerą bardzo suchą i skłonna do przesuszeń, która poszukuje bogatych, naturalnych formuł o wielkiej sile wnikania i działania aktywnego. Aby prawdziwie skutecznie poprawiać wygląd skóry. Pokazywać jak bardzo jest PIĘKNA NATURALNIE!​ 

 

SKŁADNIKI DOBRE Z NATURY

Opatentowana technologia fitodozująca.

Dzięki niej składniki aktywne dostarczane są nawet do 14 warstwy komórek naskórka, dla większej ich skuteczności i dłuższego działania produktów. Czytaj więcej...

 

SKŁADNIKI AKTYWNE W WYSOKICH DAWKACH

Fitonośniki AL  – przenoszą wyjątkowe algi przeciwzmarszczkowe, bogate w astaksantynę (działa 65% silniej od witaminy C!).

Fito+Retinol (100% zalecanej dawki) – retinol połączony z lipidami ze słonecznika za pomocą zielonej technologii. Dzięki temu łączy działanie retinolu oraz wzmacniających i odbudowujących składników tłuszczowych. 

Biolipidy z owsa (100% zalecanej dawki) – innowacyjne, biozgodne ze skórą, doskonale przez nią przyswajalne. Wzmacniają, odbudowują i uszczelniają. Przywracają nawilżenie i świetną kondycję naskórka.

W kremie znajdziesz także: mianowany ekstrakt z nagietka, wosk jojoba, estry z oliwy z oliwek, masło Shea, beta-sitosterol, skwalan.

 

EFEKTY DOBRE Z NATURY

...abyś mogła cieszyć się swoim wyglądem. Tym jaka jesteś. Naturalnie!

Ten krem:

  • stworzony, aby wykazywać aktywność do 14 warstwy komórek naskórka i głębiej!
  • wpływa na redukcję zmarszczek,
  • regeneruje i wzmacnia naskórek,
  • ujędrnia,
  • poprawia funkcjonowanie, wygląd i kondycję skóry,
  • odżywia, nawilża i wygładza.

 

SPOSÓB UŻYCIA

Krem nakładaj codziennie wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy. Omijaj okolice oczu i unikaj naciągania skóry. Kurację świetnie dopełni fitodozująca ampułka-booster oraz fitodozujący poranny krem Uzdrovisco.​"

Produkt w opakowaniu:



Od producenta:







Skład:



W okazałości:




Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt dostałam z paczce z tzw. gifami z ostatniej konferencji Meet Beauty, o której możecie poczytać tu tu. Normalnie kosztuje ok. 55 zł na stronie producenta.
Zapach: delikatny, nieco kwiatowy.
Konsystencja: kremowa.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, białe, z różowymi elementami i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 50 ml. 
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy używania.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że dzięki konferencjom Meet Beauty mogę poznawać różne smaczki i nowości kosmetyczne. Właśnie taką drogą trafiłam na polską markę Uzdrovisko, która pielęgnuje ideę kosmetyków dobrych z natury, powstałych w oparciu o roślinne, bioaktywne esencje. Dlatego w tymże kremiku znajdziemy m.in. biolipidy z owsa, ekstrakt z nagietka, fitonośniki AL, masło Shea. Dzięki takiemu połączeniu mamy pewność, że nasza skóra zyska odżywienie, ujędrnienie i piękny wygląd. Jak stosuję produkt? Ano aplikuję go podczas wieczornej pielęgnacji - oczywiście na czystą skórę - dokładnie wklepując i rozsmarowując oraz wykonując przy tym opuszkami palców delikatny masaż twarzy. Mazidło tak naniesione szybko się wchłania, nie zostawia lepkiej warstwy i stanowi dobrą bazą przyczepną pod podkład lub puder. Ładny, delikatny zapach specyfiku dodatkowo uprzyjemnia nam całą procedurę używania gagatka. Warto wspomnieć, że produkt jest wydajny i nie podrażnia. I najważniejsze na koniec, gdyż produkt naprawdę działa! Ja po kilku tygodniach regularnego stosowania kremu Uzdrovisko zaobserwowałam, że buzia prezentowała się o wiele zdrowiej, młodziej i piękniej, niż wcześniej. Polecam.
Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Też mi się trafił ten wariant i działanie bardzo mi się spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale jak skończy mi się aktualnie używany, to chętnie wypróbuję ten. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzdrowisko ma wiele ciekawych kosmetyków. Miałam kilka i miło je wspominam a ten chętnie poznam.

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę. Widzę, że warto kupić ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry produkt. Miłego dnia 🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞💗

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęciłaś mnie do zakupu tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że jeszcze nie rozglądałam się za kosmetykami redukującymi zmarszczki. :) Ale opis zdecydowanie zachęcił mnie do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po stosowaniu będziemy takie ładne jak Pani na zdjęciu produktu. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mialam, ale już o nim czytalam, że super. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dear Kathy! You are a very young girl. I don't think you have wrinkles.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam . Chętnie kiedyś wypróbuje po Twojej recenzji i tez dlatego ze Polski produkt .

    OdpowiedzUsuń
  12. Great review. No, I have not tried it.

    OdpowiedzUsuń
  13. Benvenuto a giugno! Possa questo mese portare molte gioie, bei momenti, salute, pace e amore alla tua vita.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam 2 produkty tej marki ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam ☺
    Ale chętnie bym wypróbowała 😊
    Markę kojarzę z blogosfery ,i zbiera ona sporo pozytywnych opinii ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda świetnie! Mam obsesję na punkcie pielęgnacji skóry. Zawsze próbuję dodać coś nowego do mojej kolekcji.
    Dzięki za świetną recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  17. W przyszłości chętnie ten krem przetestuję :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze nic od Uzdrowiska. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi, Excellent post! This cream looks so good! Im follow you back! kiss

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak buzia wygląda młodziej, to bierę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny w działaniu, zresztą trochę dobrego już o nim czytałam :). W przyszłości mam nadzieję, że uda mi się poznać produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mnie kuszą kosmetyki z tej marki 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. To chyba na dzień dziecka taka okazja żeby się odmłodzić :). Nie miałam skorzystam może kiedyś w przyszłości. Pozdrawiam Kolorowo

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, wydaje mi się, że to mi odpowiada, bardzo interesujące jest wypróbowanie. Jak mogę go zdobyć, zwłaszcza z innego kraju jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja właśnie się zapoznaję z tą marką, ale z innymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  26. Markę kojarzę ale nic nei miałam jeszcze, widzę ze chyba warto skoro tak wsoko cenisz działanie

    OdpowiedzUsuń
  27. That product looks great, I'll keep that in mind. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie, choć efekty najlepiej widać na ludziach starszych. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze nic tej marki nie miałam ale widzę prawie same dobre opinie o niej :) muszę w końcu na coś się skusić :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru