GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 2 czerwca 2021

2705. Paznokcie na dziś, cz. 101

 Witajcie!

Dziś paznokci czas.

Oto jak wyglądał mój malunek ostatniego czasu:









Użyte produkty:



od lewej: Neess odtłuszczacz do paznokci; Delia żel do usuwania skórek; Limegirl baza pod lakier hybrydowy, Limegirl top coat na lakier hybrydowy; Vrenmol lakier hybrydowy nr 6572; Victoria Vyyn lakier hybrydowy nr 163 ; Indigo Nails lakier hybrydowy Glitter Silver Cha Cha; Niuqi lakier hybrydowy Candy Pink

Oj długo chodziły za mną hybrydy, naprawdę długo.
Miałam bowiem od nich sporą przerwę, bo aż kilku miesięczną!
I tu nie chodziło o to, że coś mnie wcześniej podrażniło czy uczuliło, ale po prostu, nie mogłam wygospodarować na tyle czasu, aby taki malunek wykonać.

Bo niestety hybrydy do szybkich i błyskawicznych czynności życiowych nie należą...
I potrzeba na nie minimum półtorej godziny - przy najprostszych malunkach.

Ale jakoś takoś udało mi się ową dłuższą, wolną chwilę znaleźć i oto powstało takie zdobienie.

Jak je wykonałam?

Ano najpierw nałożyłam na skórki preparat, który miał je rozmiękczyć, aby łatwiej było gagatki usunąć.
Następnie zmatowiłam płytkę paznokcia odtłuszczaczem z Neess, po czym nałożyłam bazę z Limegirl i utwardziłam ją 60 sekund w lampie UV.

Kolejnym krokiem było to, że na wszystkie paznokcie nałożyłam dwie warstwy lakieru z Vrenmol (każda warstwa osobno utwardzona w lampie), a jako akcent odmienności kolorystycznej, na dwa szpony trafiła mieszanka nakładana jakimś pierwszym lepszym pędzelkiem składająca się z lakierów: Victorii Vynn, Indigo Nails i Niuqi.

Wszystko następnie pokryłam top coat i utwardziłam w lampie UV 60 sekund.

Myślę, że efekt końcowy wyszedł przyjemnie, a całość zdobienia trzyma mi się aż po dzień dzisiejszy, czyli już ok. 8 dni. 

A Wy co dziś macie na paznokciach?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. Bardzo ładne połączenie kolorów :) Super Ci wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne :) ja muszę poprosić siostrę, żeby mi zrobiła hybrydy na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się kolory, których użyłaś,
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie! ja mam odżywkę na paznokciach:0

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na razie nie mam nic na pazurkach, ale planuję dzisiaj je pomalować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, amazing! Great work! Lovely manicure!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja paznokci nie maluję, ale oglądać lubię ładnie umalowane paznokcie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Your nails look so good, I won't show mine! Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello!! your nails look beautiful, I loved the design.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądają :D Super połączenie kolorystyczne :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Very amazing nails!
    kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne kolorki :) u mnie ostatnio rządzą zwykle lakiery bo na hybrydy totalnie nie mam czasu 🙈

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne kolory. Hybrydy też ostatnio za mną chodzą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam pomalowane jednym lakierem paznokcie u stóp.

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt końcowy super, ale sporo tego musiałaś użyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć!
    Podobały mi się produkty, a manicure pięknie wygląda na Tobie! Świetne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nail time is fun time! Love your mix of shimmery and sparkly rose hues here. Right now my nails have chipped red on them. Which is precisely why I rarely paint! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale ładne paznokietki <3 Ja też muszę w końcu wziąć za malowanie moich :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru