GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 23 czerwca 2021

2717. Moda męska z allaboutsuit!

  Witajcie!

Hello!

Dziś czas na modę sportową.

Today is time for a fashion sport.

Oto allaboutsuit, czyli sklep ze strojami i akcesoriami dla eleganckich mężczyzn z całego świata.

Here is 
allaboutsuit, an online shop with different kind of elegant outfits for every man from over the world!


Znajdziemy tu stylowe marynarki, wygodne spodnie, czy różne dodatki.
Do wyboru, do koloru, w różnych fasonach i odcieniach kolorystycznych.
Możemy sobie do woli wybierać w rozmiarach, stylach, materiale czy długości wybranej przez siebie kreacji.

In 
allaboutsuit we can  find fashion blazers, comfy pants, and different accesories.

All those items are in different sizes and colors; you can choose what you want.
You surely find it here!


I to wszystko z prostymi zasadami płatności - można płacić przez kartę kredytową, przelew lub PayPal - oraz możliwością dostawy na cały świat.


In everything is simple; you can easily make and order and make payment in many way (for example via bank transfer, credit card or PayPal).
What if more you can also make an order from the world.

Oto co mi się spodobało najbardziej:

Here are items which I like the most:

a) prom suits:
















I na koniec najlepsze.
Dla nowych kupujących przewidziany jest rabat 20$.
Wystarczy podczas składania zamówienia wpisać: NEW.

New visitor will get 20USD discount with code: new.

Co Wam się podobało najbardziej?

What item do you like the most?

Kathy Leonia

26 komentarzy:

  1. Ta ostatnia marynarka ma bardzo ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to chyba nie mój styl męskiej mody:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę mode męska elegancko ale na luzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się takie : ) Zwłaszcza ten ostatni jest super:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Very beautiful costumes! I love all of them!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś mi się nie widzą te stroje, dla mojego mężczyzny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój luby to najchętniej bluza z kapturem i heja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello!! the pictures look so good. Thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ..gustownie i stylowo, każdy garnitur jest elegancki ;)

    - pozdrawiam serdecznie ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się spodobała ta jasna, wygląda jak z filmu kostiumowego, jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do mnie ta moda jakoś nie przemawia, ale gdybym miała wybierać to wybrałam przedostatni :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj wątpię, abym swojego w któryś ubrała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Boa noite. Com certeza eu usaria algum deles.

    OdpowiedzUsuń
  14. I liked the first suit. I send you a kiss and thanks for the recommendation

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie eleganckie i cudowne projekty!
    Kocham pierwszą i ostatnią. W tych stronach jesteśmy w okresie maturalnym, pokażę je mamie za brata.
    Dzięki za recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako mężczyzna odpowiem, że za nic bym takiego nie założył. Nie ma to jak klasyka ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru