GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 28 czerwca 2021

2719. Jak przetrwać upały z Notino.pl

 Witajcie!

I tak oto nastało nam kalendarzowe lato, a wraz z nim iście letnia pogoda.
Nie wiem jak Wy, ale ja osobiście bardzo ciężko znoszę takie gorączki sięgające ponad 30 stopni Celsjusza, więc ratuję się czym tylko mogę.

Oprócz litrów zielonej herbaty z kostkami lodu i cytryną, na pomoc spieszą mi także zacne mazidła kosmetyczna, jakie można upolować na Notino.pl

Oto moja wesoła gromadka sprzymierzeńców:



2. La Roche-Posay Anthelios XL balsam do ust SPF 50+
4. Dermacol After Sun żel pod prysznic po opalaniu
5. Uriage ETU Thermal Water woda termalna

W słoneczne dni, zanim w ogóle wyjdę na dwór, muszę porządnie nasmarować ręce, ramiona, nogi i buzię kremem z SPF 50+. Nie mogę też zapomnieć o wrażliwych na wysoką temperaturę ustach, na które daję balsam z takim samym wysokim SPF 50+. Takie zapobiegawcze postępowanie da mi pewność, że w ciągu dnia nie spalę się na Indianina i nie będę potem cierpieć katuszy związanych z oparzeniem słonecznym.

Gdy jednak zdarzy mi się nieprzyjemne przedawkowanie złotych promieni bijących z nieba, bo np. w wyniku pośpiechu lub natłoku spraw zapomnę o porannej pielęgnacji, wówczas do boju wkracza sprawdzony już arsenał ratunkowy. Najpierw delikatny prysznic pod letnią - ale nie zimną! - wodą z produktem After Sun od Dermacol, który da lekkie ukojenie zbolałemu słońcem ciału i miłym zapachem wprawi w dobry nastrój. Po umyciu i ostrożnym osuszeniu skóry, smaruję się porządnie żelem kojąco-nawilżającym z aloesem ze Skin79. Ten produkt aplikuję dwa, trzy razy dziennie, aby mieć pewność, że uniknę łuszczenia się skóry.

I na koniec taka mała porada: jeśli w ciągu dnia oblewacie się potem i potrzebujecie natychmiastowej rześkości, koniecznie sięgnijcie po wodę termalną. Nie macie pojęcia, jakie to przyjemne uczucie, gdy buzia zostanie spryskana taką lekką, kojąco-odżywczo mgiełką. Od razu człowiekowi robi się lepiej na duszy i na ciele!

A Wy jak radzicie sobie w upałami?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. U mnie żel aloesowy zawsze obecny na posterunku
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z upałami radzę sobie doskonale, bo uciekam do chłodnych pomieszczeń =D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kathy, our weather is cool. It has been raining for 2 weeks already.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię ciepło ale bez filtra się nigdzie nie ruszam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię ciepło. U mnie podstawa to oczywiście dezodorant w kulce, mgiełka i krem z filtrem.

    OdpowiedzUsuń
  6. All great products! Have a great week, it's not and stormy here! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  7. W zeszłym roku uwielbiałam wodę termalną, to super sprawa : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Seems great products:) thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  9. I stay indoors. Lovely post. Such great products. Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham gdy jest ciepło, ale gdy jest aż za ciepło, to mam ochotę nie wychodzić w ogóle z wody :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej zaciekawiła mnie ta woda termalna :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. thanks for the suggestions dear!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przy takim upale to az cieżko sie czymś posmarować... Więc wybieram żel pod prysznic. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uffff.... pierwszy komentarz poszedł w kosmos ;))) W takim razie jeszcze raz...
    Nie cierpię upałów, lubię ciepło, ale takie 34*C to już lekkie przegięcie. Świetna propozycja z tą wodą termalną, na pewno wykorzystam :)
    Pozdrawiam ciepło, agness:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ..nie znoszę upałów.. kiedyś mi tak bardzo nie dokuczały, ale po operacji serca niestety bardzo..
    ..świetny post bardzo przydatny .. dziękuję bardzo za polecenie swojej 'wesołej gromadki sprzymierzeńców', na pewno spróbuję ❤

    - pozdrawiam serdecznie ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. I like the heat, but not as high as it is now.
    Great products.

    OdpowiedzUsuń
  17. Litry wody różanej to u mnie numer jeden. Zawsze mam ją pod ręką, nawet w torebce.

    OdpowiedzUsuń
  18. Boa tarde. Aqui no Brasil estamos no inverno e tenho certeza que esses produtos maravilhosos serão sucesso no verão.

    OdpowiedzUsuń
  19. Żel aloesowy, woda termalna i kremy z filtrem to teraz wybawienie :) I maski w płachcie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Filtr 50 jest najlepszy. Nie zapominajmy o tym.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj ja bardzo nie lubię upałów.. słoneczko jest przyjemne, ale żeby posiedzieć i opalać się w ponad trzydziestu stopniach.. nie dla mnie :) Wygrywa żel aloesowy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne produktu, a co do upałów, ciężko je znoszę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Woda termalna jest zawsze u mnie latem :) Za to żel aloesowy mam w szafce cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello!! oh my...this is really useful, thanks for sharing.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  25. It is always good to take care of the skin in the summer. I send you a kiss and thanks for the recommendation.

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks for the info on these salves. They sound like a "cheerful group of allies" indeed! I enjoy using fruit- and floral-scented creams in the summer. And body sprays are especially refreshing when you stick them in the fridge!

    OdpowiedzUsuń
  27. Akurat żadnego produktu nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie upały potrafią być dokuczliwe zwłaszcza, gdy trwają nieustannie kilka dni. Kosmetyki z aloesem to u mnie podstawa w ten letni czas.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ¡Hola!
    En mi ciudad está el sol a todo su esplendor, pero por suerte, ya lleva casi 2 semanas enteras lloviendo, por lo que estoy feliz.
    ¡Un beso!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru