GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 8 czerwca 2021

2708. Delia Cosmetics żel do usuwania skórek z witaminami

 Witajcie!

Dziś czas na pielęgnację okolic paznokciowych.

Będę mówić o Delia żel do usuwania skórek z witaminami.

Słowo od producenta: "Preparat do usuwania suchych i nieestetycznych skórek wokół paznokci. Żel dostatecznie zmiękcza skórki, aby mogły być łatwo usunięte bez efektu „wyrwania". Ponadto składniki nawilżające dbają o stan skóry po zabiegu usunięcia, dzięki czemu można cieszyć się gładkim i zdrowym wyglądem przez dłuższy czas. Preparat został wzbogacony o witaminy, które dogłębnie pielęgnują macierz paznokcia.


Efekty:

Zmiękcza skórki
Ułatwia ich usunięcie
Nawilża
Pielęgnuje."

Produkt w okazałości:





Skład:



Aplikator:
 


Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćspecyfik ten można dostać na stronie sklepu Delia Cosmetics za ok. 9 zł.
Zapach: trochę apteczny.
Konsystencja białawy płyn.
Opakowanie i pojemność: biało-fioletowe opakowanie na kształt lakieru do paznokci z pędzelkowym aplikatorem i bielą napisów od producentów. Pojemność: 11 ml.
Wydajność: dobra. Specyfik spokojnie starczy na pół roku użytkowania.
Działanie: kiepskie. Zacznę do tego, że zadbane i estetycznie wyglądające skórki to pierwszy krok do wykonania ładnego manicure dłoni. Nie wiem jak Wy, ale ja wprost nie znoszę tych rosnących przy nasadzie paznokcia paseczków skórki, które jak na złość co miesiąc trzeba niwelować, coby nie wyglądały jak wały ochronne. Próbowałam wielu sposobów na to, aby owe skórki okiełzać, poprzez nawilżanie olejkami, kremami, czy preparatami zmiękczającymi. Jedne produkty pomagały bardziej, inne mniej. Jak natomiast spisał się powyższy gagatek od Delia Cosmetics? Ano niestety bez szału. Mazidło okazało się być wielce przeciętne, jeśli chodzi o usuwanie skórkowego problemu.
Próbowałam stosować żel zgodnie z zaleceniami producenta, czyli nakładałam go na ok. 5 minut, a po tym czasie brałam w dłoń drewniany patyczek, starając się odsunąć te niechciane wałki skórne. Efekt tego był taki, że praktycznie żaden. 
Coś tam mi się tylko nawilżyło, coś zmiękczyło i to w sumie wszystko. Jeśli mamy skórki niepozorne, delikatne, to one faktycznie ładnie dadzą się zniwelować. Z kolei posiadaczki skórek bardziej upartych - czyli takich jak moje - mogą poczuć się rozczarowane. Specyfik bowiem nie zrobi z tym nic... Mazidło mnie co prawda nie podrażniło, ale nie uczuliło, ale nie jest warte bliższej uwagi. Nie polecam.
 Ocena: 2/5 

Miałyście?

Kathy Leonia

29 komentarzy:

  1. Nie miałam tego żelu. Za to całkiem lubię ten z Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musxe sobie kupić preparat na skórki, ale po tej recenzji na pewno nie rej firmy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. I never touch my cuticles.
    Lovely day!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam bardzo uparte skórki, więc nie będę ryzykować.

    OdpowiedzUsuń
  5. My sweet Kathy, how are you feeling now? I hope you are feeling better today.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam i raczej na pewno się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. This sounds good, have a great day, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  8. kilkanaście razy dziennie używam kremu do rąk jednak na skórki nie bardzo działa, teraz ratuję się balsamem tisane

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja rzadko sięgam po takie produkty. Skórki ogarniam frezarką, i nawilżam regularnie olejkami czy balsamami. Wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie używałam takiego żelu. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌺🌺🌺🌷

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam takiego żelu i nie będę ryzykować z jego kupowaniem, skoro jakość pozostawia wiele do życzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej nie znam i nie stosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sounded so promising. Thanks for the review!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam tego żelu, ale raczej po niego nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, ale na pewno nie kupię... Aczkolwiek przydało by się coś do skórek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam, ale to chyba dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam tego produktu i nie skuszę się na jego zakup.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodziewałam się, że lepiej wypadnie. Ja z tego typu produktów najlepiej wspominam produkty Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie używałem tego produktu, a jeśli go nie polecasz, pomijam go. Dzięki za recenzję.

    OdpowiedzUsuń

  20. Too bad you didn't like me, thanks for the warning. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesting. I've never removed my cuticles, but I did use to push them back with Burt's Bees lemon cuticle cream. I remember it being kind of fun. :)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru