GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 4 kwietnia 2022

2886. Depilacja nóg depilatorem - efekty po 9 latach

Witajcie!

Dziś czas na małą aktualizację pogawędkową.

Jak bowiem wiecie, od lat do depilacji nóg używam depilatora.
To dla mnie najlepszy sposób pozbywania się niechcianego owłosienia, który stosowany regularnie, prawdziwie zmniejsza ilość odrastających włosków.
Pisałam już podobnego posta 5 lat temu: Klik!

Teraz z kolei zaprezentuję Wam jak wyglądają moje nogi teraz, po 9 latach regularnego stosowania depilatora i po 3 tygodniach od wykonania ostatniego zabiegu: 









Jak widać wyraźnie, włoski które odrosły są praktycznie niewidoczne.
Spokojnie mogłabym więc przeczekać jeszcze kolejny tydzień, albo nawet dwa zanim je usunę, bo taka długość zupełnie mi nie przeszkadza.

W przypadku używania golarki czy kremów depilujących, usuwanie włosków należy powtarzać praktycznie co kilka dni...
A to jest - nie ukrywajmy - dosyć męczące i żmudne zajęcie.

Wiem jednak, że sporo osób boi się stosowania depilatora ze względu na ból, jaki jest odczuwalny podczas takiego zabiegu.
Osobiście muszę Wam rzec, że ja żadnych nieprzyjemnych dolegliwości już nie czuję.
Po tylu latach mojej przygody z depilatorem, usuwanie włosków wraz z cebulkami jest dla mnie bezbolesne.

Jedyne o czym muszę koniecznie pamiętać pomiędzy jednym zabiegiem a drugim, to regularne peelingi skóry, które zapobiegają wrastaniu włosków.

A Wy jaką formę depilacji lubicie najbardziej?

Kathy Leonia

PS. Uprzedzając pytania, mój model depilatora to: Klik!

32 komentarze:

  1. With the ageing, I everytime got less hair!

    OdpowiedzUsuń
  2. Al principio en algunas zonas molesta al arrancar el vello, pero después de un tiempo ya no sientes dolor y el pelo crece más lento y fino, incluso algunos desaparecen. Estas maquinillas van muy bien.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, niezły efekt! W końcu i ja powinnam zakupić depilator

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też depiluję. To najlepsza forma.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam swój depilator:)

    OdpowiedzUsuń
  6. А я с юности пользуюсь обычным пинцетом - вырываю видимые волоски.
    А тонкие сами по себе выкатываются брюками))

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę depilator sobie zafundować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. OOOO... ja czasami używam depilatora, a czasami maszynki, nie wiedziałam, że używanie depilatora działa w ten sposób, od dziś tylko depilator! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. It will thin out over time. I seldom think about this kind of thing anymore. Perhaps I am around too many vegans who don't even shave under their arms nor legs.

    OdpowiedzUsuń
  10. Maszynki u mnie królują. Boję się bólu ale myślę o zakupie Braun Silk Epil 9. Bardzo myślę już tak od roku. Tylko ten ból... Nie wiem czy się przyzwyczaje a 500 stów piechotą mie chodzi. Z drugiej strony kiedyś miałam obawy przed kubeczkiem menstruacyjnym. Teraz nie wyobrażam sobie bez nich okresu. Podpaski poszły w kąt chyba że te cienkie wkładki krótkie ot, tak dla pewności. Nawet z nimi oszczędzam. Ale a propos kubeczków opowiem o nich kiedyś u siebie bo bym mogła gadać i gadać... 😁😂

    OdpowiedzUsuń
  11. Heja! Ja też od kilku lat używam depilatora i efekt jest wow. Goląc maszynkami miałam okropne podrażnienia, no nie dało się.. kremami- tak, jak zreszą piszesz- też trzeba było co chwilę usuwać. A depilator to złoto. Tylko na początku popełniałam ogroomny błąd. Mianowicie nie robiłam peelingów.. no i nabawiłam się wrastających włosków. Teraz z tym walczę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. i try to use razor before. then i stop becoz it hurts

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie maszynka. Nigdy nie próbowałam depilatora, właściwie nawet nie wiem dlaczego. Lenistwo?

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam używałam i wywaliłam, bo mi zaczęły włoski wrastać. Od kilku lat jestem wierna woskowaniu. Dla mnie najlepsza forma depilacji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie próbowałam depilatora, w sumie to chyba najprostszą metodę wypróbowałam. Szczerze chyba trzeba będzie bardziej zgłębić temat bo jakoś nie specjalnie do tej pory interesowałam się innymi metodami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię depilator, ale niestety nie zawsze mam na to czas i w kryzysowych sytuacjach ratuje się maszynką. Zamiast peelingu stawiam na szczotkowanie na sucho i jak robię to regularnie to nie mam problemu z wyrastającymi włoskami 🥰

    OdpowiedzUsuń
  17. Używam Braun'a Silk-epil 7 od 2012 roku, jestem bardzo zadowolona. Tyle lat, a działa super.

    OdpowiedzUsuń
  18. ja próbowałam ale niestety nie sprawdził się bo włoski mi wrastały, ale ostatnio zakupiłam depilator IPL i mam nadzieję ze ta forma depilacji się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również używam tylko i wyłącznie depilatora.
    Ostatnio coraz rzadziej, czasem raz na półtora miesiąca nawet. Wpływ chemioterapii podejrzewam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jednak stawiam na maszynki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  22. Здравствуйте, Кэти! Я пользуюсь бритвой. Спасибо за рекомендацию!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja używam maszynki do golenia, kiedyś próbowałam depilatora, ale mam niski próg bólu i nie wytrwałam w jego stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja najczęściej mam nogi jak sarenka 😋

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jestem tą szczęściarą, że mam małe owłosienie i dodatkowo jasne. Szczerze to potrafię 2-3 razy golić nogi w sezonie letnim:D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru