GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 26 kwietnia 2022

2899. Bell Ms. Perfect 5 in One Concealer Multitask Concealer wielozadaniowy korektor do twarzy

 Witajcie!

Dziś czas na ukrycie niedoskonałości.

Będę mówić o Bell Ms. Perfect 5 in One Concealer Multitask Concealer wielozadaniowy korektor do twarzy.

Słowo od producenta: "Nowoczesny korektor dostosowany do każdego typu cery, niezależnie od jej potrzeb. Każdy z pięciu kolorów ma inną funkcję:

Zielony – maskuje zaczerwienienia i popękane naczynka. Nałóż go punktowo w miejscach ze skłonnością do podrażnień i zaczerwienień. Stosuj pod podkład.

Różowy – rozświetla, optycznie wygładza i zapewnia efekt wypoczętego oka. Nałóż w miejscach, gdzie skóra wydaje się szara i zmęczona. Jeśli masz jasną cerę, zamaskuj nim cienie pod oczami. Stosuj pod podkład.

Odcienie beżowe – maskują niedoskonałości cery. Możesz je stosować zarówno pod podkład, jak i po jego nałożeniu – jeśli chcesz osiągnąć silniejszy efekt krycia. Odcienie możesz mieszać ze sobą, by dostosować kolor do karnacji.

Żółty – intensywnie rozświetla i ukrywa cienie pod oczami. Możesz też zastosować go punktowo w miejscach, gdzie skóra ma siny lub fioletowawy odcień."

Produkt w okazałości:






Od producenta:



Po otwarciu wieczka:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukty kupiłam na Allegro za ok. 6 zł
. Normalna cena to ok. 14 zł.
Zapach: dziwny, nieco chemiczny.
Konsystencja: korektora na mokro.
Opakowanie i pojemność: opakowanie przezroczyste, plastikowe na kształt kasetki z pięcioma różnymi odcieniami korektorów i czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 7,5 g.

Wydajnośćdobra. Takie opakowanie starczy na kilka miesięcy używania.
Działanie: kiepskie. Zacznę od tego, że dawno już nie stosowałam produktów Bell, jeśli chodzi o makijaż twarzy. Jakoś tak nie było mi po drodze do tychże mazideł. Dlatego też kompletny traf - czyt. wygrana licytacja paczki z kosmetykami na Allegro - sprawiła, że ów korektor trafił do mnie. Co o nim sądzę? Ano nic pozytywnego...  Owe pięć różnych odcieni kamuflujących to po prostu jakieś tłuste gagatki, które bardziej nadają się do smarowania kanapki, niźli do skóry. Formuła korektorów jest bowiem okropnie masłowa, normalnie jak rozciapana margaryna, co od samego początku zniechęca do użytkowania. Mimo, że sama aplikacja specyfików na buzi przebiega całkiem sprawnie i faktycznie coś tam dany kolor zakrywa, to ów pozytywny czar bardzo szybko pryska... Po mniej więcej godzinie, max dwóch, całość zaczyna się ważyć i rolować, przez co mamy na skórze tzw. ciastko. Próbowałam stosować korektory jako baza pod cienie, ale efekt był taki sam, czyli brak trwałości. Jestem tym zestawem mazideł ewidentnie rozczarowana i na pewno nie kupię go ponownie. Co z tego, że ta paleta kamuflująca jest tania, wydajna, łatwo dostępna i ma potencjał uniwersalności, skoro nie działa praktycznie w ogóle?  

Ocena: 1/5

Miałyście?

Kathy Leonia

32 komentarze:

  1. Здравствуй, Кэти! Спасибо, что рассказала об этом средстве. Теперь я точно его не куплю.

    OdpowiedzUsuń
  2. This kind of concealers have never worked on me!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie zawsze takie kolorowe paletki korektorów kusiły. Nigdy się nie zdecydowałam na zakup, ale jak czytam, nic nie straciłam 🙃

    OdpowiedzUsuń
  4. Es una pena que no sea lo que promete. Gracias por la información. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful colours in this palette! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam że namiętnie używałam w liceum. Nie wiedziałam że jeszcze istnieją

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you for this review post dear! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. It seems that it is not a product that works well, thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda nawet tych paru grosików na takie bubel.

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś miałam, ale szybko się pozbyłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno bardzo dawno temu miałam i również nie byłam zadowolona 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Qundo ero giovane anch'io mi truccavo,ora no,non mi guardo neanche allo specchio!

    OdpowiedzUsuń
  13. It does look complicated. Thanks for the review. Thanks for your comments too.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam, ale widziałam je kiedyś w Biedronce. Na szczęście mam ładną cerę i nie potrzebuję korektora:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że okazał się tak wielkim rozczarowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie przepadam za takimi produktami

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba gdzieś mi się ten produkt przewinął przed oczami, ale z całą pewnością po niego nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś nie ufam takim kolorowym kosmetykom (oczywiście poza cieniami). Jak widzę, nic nie straciłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Tylko raz w życiu używałam korektora, po zabiegu chirurgicznym miałam siniaki. Ale to nie była ta firma :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na taki korektor szkoda nawet 6 zł.

    OdpowiedzUsuń
  21. I´ve never used this kind of concealer, are not so useful, at least for my skin

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie będę zatem sięgać po ten kosmetyk, skoro jakością nie powala.

    OdpowiedzUsuń
  23. concealers are new things for me....
    have a great day

    OdpowiedzUsuń
  24. O kurczę najpierw na kanapki a ostatecznie i tak mamy ciastko :D
    Grunt, że jest wielozadaniowy. A jak wiadomo jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego ;)
    A recenzje cieni Maca i tuszu Armaniego zapewne będą na moim blogu. Czekają na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Que pena que no te gusto. Te mando un beso y gracias por la advertencia,

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi!
    Too bad it is a bad product.
    the texture it has if it sounds cheap and ordinary.
    Take care!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak widzę takie korektory to od razu mi się odechciewa nawet próbować.

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru