GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 5 kwietnia 2022

2887. Shiseido The Makeup Bronzer Oil-Free puder brązujący

 Witajcie!

Dziś czas na buzi opalenie.

Będę mówić o Shiseido The Makeup Bronzer Oil-Free puder brązujący.

Słowo od producenta: "Nie zawierający oleju puder brązujący Shiseido, The Makeup Bronzer Oil - Free nadaje twarzy promiennego opalonego wyglądu. Skóra otrzymuje wygląd naturalnej gładkości o delikatnym blasku. Nadzwyczajnie przejrzysty kolor nałożony nawet w kilku warstwach nie tworzy efektu maski lecz daje efekt naturalnej opalenizny, który utrzymuje się nawet po upływie kilku godzin, nie blaknąc ani nie tworząc tłustego filmu. Świeży blask po nałożeniu pudru utrzymuje się przez cały dzień.

Puder brązujący Shiseido The Makeup Bronzer Oil - Free jest dostępny w 3 odcieniach."

Produkt w okazałości:





Od producenta:





Po otwarciu wieczka:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępność: produkt kupiłam na Allegro w zestawie kosmetyków. Normalna jego cena to 155 zł.
Zapach: delikatny, lekko kwiatowy.
Konsystencja: pudrowa, kamienna.
Opakowanie i pojemność: opakowanie w kształcie plastikowego, brązowego puzderka z uroczą kwiatową grafiką i białymi napisami od producenta. Pojemność: 12 g.
Wydajność: bardzo dobre. Takie opakowanie starczy nam na ponad pół roku używania.

Działanie: dobre. Zacznę od tego, że bronzer to u mnie must have jeśli chodzi o sezon wiosenno-letni. Z racji na to, że jestem z natury blada i mam delikatną karnację, nie lubię opalania. Nie rozumiem doprawdy, jak można leżeć w 30-stopniowym upale do góry brzuchem i smażyć się na słońcu. Już wolę być biała jak ściana niż spiec się na skwarkę. Na całe szczęście dla osób takich jak ja, rynek kosmetyczny wymyślił produkty brązujące. Taki gagatek nie dość, że bezboleśnie "opali" mi skórę, to jeszcze nada buzi zdrowego wyglądu. A jeśli jest to smaczek z górnej półki cenowej, to tym bardziej można poczuć się luksusowo. Bronzer z Shiseido trafił w moje łapki w wylicytowanej paczce z mazidłami jak do przysłowiowego psa kiełbasa; s
ama nigdy bym nie wydała tyle kasy na kosmetyk... Co więc o tym cudzie sądzę? Ano jest to naprawdę fajny specyfik do codziennego użytku, który sprawdzi się w przypadku każdego typu cery. Produkt jest bardzo trwały i spokojnie wytrzyma na skórze ok. 10 godzin, bez rolowania czy ciastkowania naniesionych wcześniej podkładu i pudru. Oprócz trwałości,  na podziw zasługuje także niesamowicie mocny pigment, dlatego radzę uważać, aby nie przesadzić z ilością, bo wystarczy dosłownie ociupinka, aby osiągnąć pożądany efekt. Ja osobiście owego bronzera używam także jako cienia na załamanie powieki i w tej roli spisuje się również bardzo dobrze. Mogę jeszcze dodać, że specyfik Shiseido jest wydajny, nie zapycha ani nie podrażnia. Nie wiem jednak, czy kupię go kiedyś ponownie, raczej nie, bo cena wyjściowa jest dość zaporowa. Ale dla tych, co lubią produkty luksusowo - polecam śmiało wypróbować.
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

34 komentarze:

  1. Ya veo que el producto cumple bien con lo que promete, lo malo es su precio, no apto para todos los bolsillos. Gracias por las recomendaciones.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. It has a beauty finish on the skin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Grazie dei consigli.Buona giornata.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem nie dla mnie, gdyż mam bardzo jasną cerę i niezbyt dobrze by taki puder na mnie wyglądał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po brazery nie sięgam. Raczej się rozswietlam niż opalam

    OdpowiedzUsuń
  6. Możę się skuszę. Fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ dawno nie używałam bronzera!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice to have bronze make up. Convinient and easy. Have a great day.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie stosowałam bronzerów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie cierpię się smażyć na słońcu. Co rok proponuję mężowi, żebyśmy na urlop pojechali do Norwegii, ale jakoś przekonać go nie mogę 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Shiseido has wonderful products! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  12. NIe używam takich produktów, co więcej nie przeszkadza mi, że nawet latem moja cera wypada blado - i też na pewno nie będę leżeć plackiem i się smażyć...o nie.
    Ale fajnie poczytać taką recenzją, podoba mi się opakowanie oraz kolor na dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hola! no suelo usar bronceadores, pero este tiene muy buena pinta. Besos

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś miałam taki czas w życiu, że lubiłam sie opalać. Wylegiwałam sie na słoneczku z przyjemnością. Miałam nawet taki rok czy dwa, że do solarium chodziłam, na samym początku jak sie pojawiły. A teraz mi wróciło to, co miałam jak byłam dzieckiem - słonce to wróg ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety, za drogie jak na możliwości mojego portfela, zwłaszcza że są inne wydatki :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Dawno nie miałam. Bardzo ma ładne opakowanie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy wcześniej go nie widziałam, a jestem bronzero-maniaczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja akurat brazerów wcale nie używam. Taki plus mojej skóry, że nawet jak się nie opalam to sie opalam xD. Ale będę wiedziała co polecać, tylko cena trochę powala :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Raczej nie używam bronzerów, więc musiałabym poćwiczyć. Kolor bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To nie dla mnie, ale post ciekawyy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pierwszych zdjęciach myślałam , że to portfel XD Ma fajny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  22. nice packaging. at first i thought it is a purse ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  24. Shiseido The Makeup Bronzer is very nice, Kathy!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru