GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 7 kwietnia 2022

2889. Fluff Superfood Mattifying Face Milk Green Tea mleczko do twarzy "Zielona Herbata"

 Witajcie!

Dziś czas na buzi odżywienie.

Będę mówić o Fluff Superfood Mattifying Face Milk Green Tea mleczko do twarzy "Zielona Herbata".

Słowo od producenta: "Mleko do twarzy zielona herbata - matująco-nawilżające mleko do twarzy z łagodzącym ekstraktem z zielonej herbaty. Niesamowity Asebiol™ i Evermat™ zwężają pory oraz kontrolują wydzielanie sebum. Sposób użycia: nałóż 2-3 krople na dłonie, bezpośrednio na twarz lub zmieszaj z podkładem. Delikatnie wklep w skórę."

Produkt w okazałości:





Od producenta:





Skład:



Otworek:



Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt można znaleźć w Internetach za ok. 30 zł.
Zapach: przyjemny, słodki, niczym zielona herbata z cytryną i cukrem.
Konsystencja: serumowa płynna.
Opakowanie i pojemność: opakowanie szklane, uroczo zielone, z poręczną pipetką i z czarnymi napisami od producenta. Pojemność: 40 ml. 
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na kilka miesięcy używania.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z marką Fluff. Słyszałam o firmie co prawda dużo wcześniej, ale jakoś tak się złożyło, że miałam spore zapasy pielęgnacyjne, które najpierw musiałam zużyć. Gdy zatem część produktów zdenkowałam, poczułam zew na coś nowego właśnie z Fluff. I tak do mych łapek wpadło powyższe cudo z zieloną herbatą. Od razu muszę rzec, że był to bardzo dobry wybór, bowiem pokochałam to serum od pierwszego użycia. Czemu? Ano temu, że specyfik naprawdę robi to, co obiecuje producent, a więc: zwęża pory, zmniejsza wydzielanie sebum. Twarz nabiera ogłady matu i nie wygląda na ociekającą olejem kujawskim. Ale to jeszcze nie wszystko! Po upływie jakiś trzech tygodni regularnego stosowania, zauważyłam dodatkowo nawilżenie i rozjaśnienie. Moja cera była odżywiona i nabrała zdrowego (a nie tłustego) blasku. Warto dodać, że produkt aplikowałam najczęściej podczas wieczornej pielęgnacji - na czystą skórę - dokładnie wklepując i rozsmarowując. Dzięki pipetce sam proces nakładania przebiegał szybko i higienicznie, gdyż dozowałam odpowiednią ilość bezpośrednio na wybraną partię ciała (czyli twarz, szyja lub dekolt). Wspomnę jeszcze, że mleczko szybko się wchłaniało, nie zostawiało lepkiej warstwy i miało przepiękny, herbaciany zapach. Świetnie sprawdziło się w makijażu jako tzw. baza pod podkład i puder. Do tego było wydajne i mnie nie podrażniło. Także bardzo mocno polecam!
Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy Leonia

47 komentarzy:

  1. I don't need matifying products, but it looks really fine!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam ale myślę że wkrótce trafi w moje ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Me gusta la textura que se ve y por lo que dices, funciona bien en la piel.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze go nei mialam, z tej marki mam aktualnie w użyciu smarowidło do ciala:)

    OdpowiedzUsuń
  5. This sounds very good, thanks! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny produkt. Z chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesting product.
    Have a great day.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie miałam styczności z tą marką, ale planuję ją przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosh, now you are making me want milk green tea! I am glad it works.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nic nie miałam z Fluff

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo fajnie :)
    I super, że się sprawdził. Nie miałam nigdy nic z tej marki.
    "Nie wygląda na ociekającą olejem kujawskim" - haha, świetnie porównanie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. It looks very good and both I read and a great result.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ociekająca olejem kujawskim. :D :D :D Padłam :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę też wypróbować, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesting product.
    Have a great day.
    Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że się u Ciebie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam tego mleczka do twarzy, ale produkt mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. its colour looks like matcha latte ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gracias por la recomendación. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  21. To co piszesz brzmi zachęcająco ...pora sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Que interesante, no conozco la marca, pero si que parece buena. Gracias por visitarme. Te sigo también 😽

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mnie cieszy taj pozytywna opinia tego serum, ponieważ byłam bardzo ciekawa ja faktycznie sobie radzi. Ja stosowałam mus do demakijażu i również byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę koniecznie poznać to mleczko!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. awesome cosmetic....

    Have a wonderful day

    OdpowiedzUsuń
  26. Super recenzja, zachęciłaś mnie do tego specyfiku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Parece muito bom mesmo e pra pele oleosa!

    Beijos nas bochechas!
    😘

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam.
    Z Fluff mam sporo balsamów do ciała- mają fajne warianty zapachowe ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Super recenzją, mleczka do twarzy bardzo lubię chociaż tego jeszcze nie miałam. Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam seredcznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super mleczko. Miłego weekendu 🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam jeszcze nic tej marki, ale produkt ciekawy i ten kolor... A poza tym uwielbiam zieloną herbatę w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  32. Interesante producto, gracias por mostrarlo.
    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  33. Brzmi super, chętnie wypróbuję ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze nic z tej marki nie mam i niczego nie miałam okazji wypróbować, ale chyba się skuszę na to serum.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  35. Very interesting product
    Thanks for sharing ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Dodaje do mojej listy do kupienia.
    Z fluff miałam tonik z mleczkiem tygrysim i był rewelacyjny, a zapach kojarzył mi się ze śmietankowym lodem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hola Kathy, gracias por la recomendación :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Brzmi zachęcająco, wiele słyszałam o kosmetykach Fluff, ale nigdy nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru