GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 20 kwietnia 2022

2896. Delikatny makijaż dzienny kosmetykami z górnej półki cenowej

 Witajcie!

Dziś poczujemy się jak zagraniczne gwiazdy.

Oto bowiem zaprezentuję Wam makijaż wykonany kosmetykami tzw. luksusowymi.

Tak się prezentuje:








Użyte produkty:




















Lista produktów:

a) twarz:
- Lancome Teint Idole Ultra Wear podkład o przedłużonej trwałości SPF 15 (nr 02 Lys Rose),
- Lancome Effacernes Longue Tenue korektor pod oczy SPF 30 (nr 015 Beige Natural),
- Chanel Ultra Le Teint prasowany puder w kompakcie (nr BR32),
b) oczy:
- Urban Decay Naked 2 Eyeshadows Palette paleta cieni do powiek,
- Karaja Touch Of Magic 3 Creamy Eyeliner - Pure Colour kredka do oczu (nr 3 Green),
- Loreal Paris Le Liner Signature Eyeliner eyeliner (nr 05 Brown Denim).

c) usta
- Tom Ford Gloss Levres Lip Gloss błyszczyk do ust (nr 612).

d) brwi
-Loreal Paris Brow Artist Plump and Set żel do brwi (nr 105 Brunette).

e) baza pod cienie
- korektor Lancome (patrz w podpunkt a).

f) tusz do rzęs
- Lancome Hypnose tusz do rzęs nadający ekstra objętość.

g) eyeliner

A Wy używacie czasami kosmetyków droższych?

Kathy Leonia

31 komentarzy:

  1. Bardzo ładny ten makijaż ci wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  2. I loved your makeup and you are absolutely pretty ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Te ha quedado muy bien el maquillaje, resaltando los ojos.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buongiorno,sei proprio una bella ragazza.Buon mercoledì,ciao.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam droższych kosmetyków, jak maluję się u profesjonalistki :) Sama raczej nie kupuję, gdyż na co dzień praktycznie się nie maluję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie. Ja nie używam takich drogich kosmetyków bo mało się maluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Awesome results! Wonderful line up of so many great products too!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi dear, nice color you should improve your eyeliner makeup
    And probably the foundation is not the best

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny naturalny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyszło. :)
    Ja osobiscie nie używam. Po prostu mnie nie stać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Great make up look. You look wonderful.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś myślałam o paletce z naked, widze, że ładne stonowane kolory. Podoba mi się także zielona kolor kreski

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny makijaż, taki naturalny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie , klasycznie. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  15. Se te ven muy bien. Geniales delineadores. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi!
    I love the look! And I like the way the green eyeliner looks on you.
    Take care!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupujemy, używamy, a potem mąż płacze nad wyciągiem z konta 😋

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie :) Ja mam tyle kosmetyków, ale nie mam gdzie sie malować jakoś haha. Do pracy mi się nie chce, czasem w niedzielę i święta... Ale zazwyczaj też się śpieszę, i w nerwach średnio mi wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow super kolory, ale delikatnym bym go nie nazwała 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zwykle zostawiam eyeliner na wyjątkową okazję. Ładnie podkreśla oko. Piękne, delikatne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny makijaż. Ja sobie raczej na kosmetyki z górnej półki nie pozwolę, chyba że jakiś pojedynczy czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obecnie używam tuszu do rzęs Georgio Armani i cienie MAC - za jakiś czas będą u mnie zrecenzowane. Cienie są MEGA :-)

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru