GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 11 kwietnia 2022

2890. Wielkie Zakupiska!

 Witajcie!

Dziś czas na zakupiska.

Oto co do mnie przybyło w ostatnim czasie:





I w szczególe.

Zapas ulubionych dezodorantów:



Olejek zapachowy do kominka:



Czarne mydełko do mycia buzi:



Perfumy:



Krem na zmarszczki:



Maszynka do paszek:


Wszystkie powyższe cuda zakupiłam w większości przez aplikację Shopee.pl

Były tam akurat dobre promocje oraz jakieś tam kupony zniżkowe, więc pod względem cenowym udało mi się sporo zaoszczędzić.

Dezodoranty, wiadomo, rzecz codziennego użytku. Zawsze kupuję je w zapasie, coby mieć potem spokój z brzydkim zapachem na kilkanaście miesięcy. To samo tyczy się maszynki do golenia, której używam do depilacji paszek.

Krem na zmarszczki, mydełko do mycia buzi to moje nowości pielęgnacyjne. Jestem ciekawa jak mi się sprawdzą, bo jeszcze nigdy ich nie użytkowałam.

I na koniec typowe zachcianki czyli olejek zapachowy oraz perfumy. Tu się wstrzymam od komentarza, bo tylko winny się tłumaczy.

A Wy co ostatnio kupiliście?

Kathy Leonia

27 komentarzy:

  1. Kathy, I have some shopping today too. I bought a brush for cleaning cat hair from carpets. Read my Cat Vasya Blog!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy. Trzeba sobie sprawiać przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  3. I wondered this black soap , thanks for your sharing....

    OdpowiedzUsuń
  4. All that stuff is really interesting, Kathy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój mąż też kupuje na shoppee 😏

    OdpowiedzUsuń
  6. "Мундштук-машина" - это бритвенный станок?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy :) Ja jeszcze nigdy nic stamtąd nie kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Glad you could stock up. Looks amazing! Just getting Easter baskets ready for here.

    OdpowiedzUsuń
  9. Do mnie jakoś nie przemówiła ta aplikacjia, zainstalowałam zalukałam i skasowałam

    OdpowiedzUsuń
  10. I love Rexona deodorant. I Haven't bought much at all since I've been in the clinic, but will go shopping when I am back home! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio nic nie kupiłam, wszystko mam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne zakupy, nie zamawiałam jeszcze nigdy nic z tej aplikacji, muszę koniecznie ją poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też niedawno kupiłam takie ciemne mydełko, ale jeszcze nie zaczęłam go używać, bo wpierw co innego stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokaźnie. Choć jak pomyślę o paczce, która właśnie do mnie zmierza, to serio te zakupiska moje chyba większe nawet 😃

    OdpowiedzUsuń
  15. Parecen buenas compras. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  16. wah! theres a lot of stuff you buy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej ciekawią mnie perfumy i krem Anew ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No faktycznie zakupy konkretne, ale wszystko się przyda :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru