GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 28 kwietnia 2022

2901. Lumene Invisible Illumination Instant Glow Watercolor Blush róż z serum

 Witajcie!

Dziś czas na policzków zaróżowienie.

Będę mówić o Lumene Invisible Illumination Instant Glow Watercolor Blush róż z serum.

Słowo od producenta: "Rewolucyjny, hybrydowy róż, łączący świat pielęgnacji z makijażem. Dzięki wysokiej zawartości najczystszej na świecie arktycznej wody źródlanej, ekstraktu z nasion arktycznej maliny moroszki oraz przeciwzmarszczkowych peptydów nawadnia, odżywia i odmładza skórę. Płynna formuła i uniwersalny kolor sprawiają, że skóra wygląda świeżo i zdrowo, a odbijające światło pigmenty nadają jej promiennego blasku."

Produkt w okazałości:





Od producenta:



Mój odcień:



Aplikator:



Na dłoni:



Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt znalazłam na Allegro w paczce z kosmetykami. Normalna jego cena to ok. 120 zł.
Zapach: delikatny, kwiatowy.
Konsystencja: płynna.
Opakowanie i pojemność: opakowanie szklane z pipetką i z białymi napisami producenta. Pojemność: 15 ml.
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy na dwa lata używania.
Działanie: bardzo dobre. Zacznę od tego, że to moja pierwsza styczność z różem w płynie. Wcześniej bowiem sięgałam po takie tradycyjne gagatki w kamieniu lub sztyfcie. Niemniej jednak kobieta zmienną jest i lubi próbować nowości, zwłaszcza takich upolowanych za przysłowiowe grosze. Dlatego też ucieszyłam się z powyższego mazidła i od razu przystąpiłam do zabaw z nim. I muszę Wam rzec, że mimo wcześniejszych obaw, samo użytkowanie tego różu to czysta przyjemność. Produkt ma lekką, aksamitną iście konsystencję, dzięki czemu wiemy, że nie zrobimy sobie nim krzywdy i możemy rozsądnie stopniować poziom zaróżowienia. Moja metoda nakładania specyfiku? Ano najpierw nanoszę odrobinę produktu na dłoń, a potem opuszkami palców ostrożnie wklepuję go na moje kości policzkowe i na środek policzka. To daje efekt nieśmiałego, dziewczęcego rumieńca, który prezentuje się zdrowo i naturalnie. I to na wiele godzin! Dodam, że róż z Lumene fajnie współgra
 się z podkładem i nie waży się w ciągu dnia. Myślę, że jest to produkt wart kupienia, bo jest bardzo wydajny i uniwersalny kolorystycznie. Wiadomo, że tani nie jest, ale jego działanie, trwałość, naturalny skład i cudowna formuła są warte tych 120 zł.  Polecam.
Ocena: 4/5

Miałyście?

Kathy Leonia

38 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam różu w takiej formie więc jestem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  2. It's a lovely color for fair skins.

    OdpowiedzUsuń
  3. Здравствуйте, Кэти! Спасибо за рекомендацию этого продукта!

    OdpowiedzUsuń
  4. Una buena recomendación para obtener un rubor saludable en nuestras mejillas.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak ten kolor na skórze? Bo na zdjęciu ma taki dyniowy kolorek...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, nie używam, ale jest dość drogim produktem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno spodobałby mi się zapach skoro jest kwiatowy.

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie przykładam wagi do różu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje policzki są wiecznie czerwone, więc róż mi nie potrzebny, ale fajnie się okazał się dobrym produktem 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w ogóle nie używam różu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Looks great, Kathy, thanks for sharing. Hugs, Valerie

    OdpowiedzUsuń
  12. I am not aware of this brand, but I like pink. This looks like a good tone.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie pamiętam kiedy używałam róży w takiej formie, z chęcią bym spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Za taką wydajność, warto się skusić na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  15. O jej!!! Nie miałam pojęcia, że są róże w płynie. Kiedyś z pewnością się skuszę 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie będę kupować tego produktu, ale dobrze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiłaś mnie tym różem :D Muszę rozejrzeć się za nim!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam nigdy różu w takiej formie, ale chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę bałabym się go używać. czy nie zrobię sobie placków na policzkach

    OdpowiedzUsuń
  20. Troszkę za drogi, zwłaszcza że różu używam w minimalnych ilościach :)
    Zdecydowanie wolę ten kosmetyk, w kamieniu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Gracias por la recomendación . Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cena jak dla mnie trochę zbyt duża.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy produkt, nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie, choć ta cena trochę przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
  24. An interesting and beautiful product.

    OdpowiedzUsuń
  25. great product with excellent result

    OdpowiedzUsuń
  26. Que curioso, nunca lo había usado así. Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  27. attractive color....
    well written review

    OdpowiedzUsuń
  28. Linda cor!
    A marca não conheço, valeu!

    Beijos! 😘

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru