GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

środa, 31 marca 2021

2669. Wiosenne zapachy z Notino.pl!

 Witajcie!

I tak oto nastała nam kalendarzowa wiosna.

Drzewa wypuszczają pierwsze, nieśmiałe pąki, słońce delikatnie wysuwa się na chmur, ptaki latają i radośnie świergoczą.
Jednym słowem wszystko budzi się do życia, tak samo, jak i my sami.

Dlatego oprócz wiosennych porządków, czas najwyższy zadbać o odpowiednią oprawę zapachową.

Oto moje typy na wiosenne perfumy:



2. Marc Jacobs Daisy Spring woda toaletowa dla kobiet
4. Lacoste Essential woda toaletowa dla mężczyzn
5. Calvin Klein Eternity for Men woda toaletowa dla mężczyzn

A Wy macie już wybrany swój zapach na wiosnę?

Kathy Leonia

26 komentarzy:

  1. Hi!
    Thanks for the recommendations✨🌿

    OdpowiedzUsuń
  2. I love this selection!!🤩

    OdpowiedzUsuń
  3. zamierzam zamówić sobie coś nowego tej wiosny, podobają mi się Twoje propozycje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cały czas preferuję słodkie zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  5. I always use the same perfumes, winter and summer! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  6. dumam nad jakąś Daisy od Marca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za inspirację. Szukam właśnie wiosennego zapachniało dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam perfum lecz nie zwracam uwagi na nazwę. Dla mnie najważniejsze, aby zapach mi odpowiadał. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na wiosnę bardzo lubię delikatne zapachy trochę cytrusowe trochę kwiatowe ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie kupiłam CK one i wodę z punktu pierwszego , bo była w promocji. Pozdrawiam serdecznie 🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤

    OdpowiedzUsuń
  11. Po butelce wybrałabym essential. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kojarzę tylko nr 1, ale to akurat nie moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten kwiatuszkowy flakonik wygląda bardzo zachęcająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam oba zapachy Calvina Kleina 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Dostałam na urodziny w prezencie ten z Moschino i jest piękny :) Idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I love Ck fragance!
    Kisses ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello!! sooo niceee, but I don't use any of those:( jaja thanks for sharing!!

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  18. I adore perfumes. I send you a kiss and thanks for the recommendation

    OdpowiedzUsuń
  19. Szukam czegoś nowego na wiosnę, może woda toaletowa Marc Jacobs mi się sprawdzi?

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru