GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

czwartek, 1 kwietnia 2021

2670. Donegal mini szczotka do włosów

 Witajcie!

Dziś czas na włosów ogarnięcie.

Będę mówić o Donegal mini szczotka do włosów.

Słowo od producenta: "Szczotka do włosów MINI przeznaczona do każdego rodzaju włosów. Plastikowe igły zakończone są kuleczkami. Dzięki swoim gabarytom szczotka zmieści się w większości torebek. 

Wymiary: długość 14 cm, średnica 4,5 cm."

Produkt w okazałości:







Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt można znaleźć na stronie producenta, gdzie kosztuje ok. 7 zł.
Zapach: bez zapachu.
Konsystencja: szczotkowa.
Opakowanie i pojemność: plastikowa szczotka.
Wydajność: bardzo dobre. Taka szczotka posłuży nam na kilka lat użytkowania.

Działanie: przyjemne. Zacznę od tego, że coś długo nie mogłam przekonać się do używania szczotek, gdyż będąc małą dziewczynką, strasznie sobie włosy nimi poplątałam. Rozczesanie bowiem moich pukli to była droga przez mękę i zawsze jak tylko widziałam mamę dzierżącą szczotkę w dłoni, kończyło się to płaczem i ucieczką. Na szczęście z biegiem lat moja dawna uraza ustała i spokojnie mogę teraz stosować różnego rodzaju specyfiki do włosów czesania. Na powyższą szczotkę z Donegala trafiłam całkowicie przypadkiem, podczas urlopowych zakupów w Supermarkecie Euro w Szczawnicy. I to była miłość od pierwszego iście wejrzenia! Szczotka dzięki małym gabarytom przyjemnie leży w dłoni, przez co mamy pełną kontrolę nad rozczesywaniem włosów. Produkt zakończony jest na górze małymi kuleczkami, które nie dość, że dobrze rozdzielają kudełki, to jeszcze mogą służyć do masażu skóry głowy.  Moja czupryna uwielbia poranne i wieczorne spotkania z powyższą szczotką i za jej udziałem w oka mgnieniu staje się sypka, lśniąca i jedwabista. I to wszystko bez nieprzyjemnego ciągnięcia, wyrywania czy łamania włosów. Specyfik Donegal jest naprawdę godny polecenia, bo oprócz zacnego działania jest taki tani, kompaktowy i wytrzymały na upadki z wysokości, czyt. na ziemię. Cudo normalnie!
Ocena: 5/5

Miałyście?

Kathy Leonia

46 komentarzy:

  1. Mam tę szczotkę i bardzo ją lubię. Zawsze noszę w torebce.

    OdpowiedzUsuń
  2. This sounds great, it's always difficult to find a brush for long hair! Valerie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że jest taka mała, bo można ją spokojnie w torebce nosić i nie zajmie dużo miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda fajnie. Moje włosy są kapryśne, jeśli chodzi o szczotki. Częściej korzystam z grzebienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Malutka szczoteczka,tak małej jeszcze nie miałem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Praktyczna. Pozdrawiam serdecznie 🐤🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful find. But I have something similar that I like a lot, too.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś miałam taką małą szczoteczkę, uważam że jest bardzo przydatna w torebce ; )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam szczotkę Donegal, sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie używam szczotek do włosów, tylko drewniany grzebień. No jedyną szczotkę plastikową mam w torbie do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna do małej torebki sie zmieści.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też by się taka mała szczoteczka przydała. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tengo uno muy parecido y me va fenomenal. Besos

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę wypróbować po tym co przeczytałam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam, ale z chęcią się w nią zaopatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. You're a great reviewer, Kathy! After all, it's only a small hair brush, useful and handy as it may be. Your writing, however, turns it into something very special, and it's nice to read what you have to say about it.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie prezentuje się ta szczotka :D
    Ze względu na swoją wielkość może być bardzo poręczna i wszędzie można ją ze sobą zabrać :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for the recommendation. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  19. Praktyczna i malutka wprost stworzona do noszenia w torebce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna, muszę sobie sprawić taką 🙂

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa szczotka. Wygląda na stabilną.

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post dear, so nice and interesting, love it!  

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka malutka :D Nie wiem czy by podołała moim włosom, jestem bardzo kapryśna w tej kwestii :p

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam jakąś zwykłą szczotkę z Rossmana;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę koniecznie przetestować tę szczotkę, bo ja na razie nie trafiłam na taką, z której byłabym w pełni zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  26. I need this brush 🤩 as its pretty compact and i can bring this anywhere ❤

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna szczotka do włosów:) Lubię takie małe, bo najwygodniej nimi czesać włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam, obecnie używam szczotki z włosiem dzika i też jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Very interested article, thanks for sharing! Have a great weekend my friend! 🤗🤗🤗

    OdpowiedzUsuń
  30. O proszę, takie maleństwo, a takie dobre

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi!
    I love it. it's size is ideal🤩.

    OdpowiedzUsuń
  32. pretty brush...

    Have a wonderful weekend

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam tej szczotki. Ja jestem od lat wierna Olivia Garden, szczególnie edycji z włosiem dzika i to dopiero szczotka, która robi wielkie wow :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hello!! I don't have one but it looks so nice.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam kiedyś taka mini szczotke i sprawdzała się naprawdę przez długie lata 😀

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam, ale niestety z moim włosiem nie dawała rady, bo zawsze jeden wielki kołtun.. Chociaż teraz jak je ścięłam na krótsze może by sobie poradziła :D

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru