GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

wtorek, 27 kwietnia 2021

2684. Revers Cosmetics Regenerujące Serum do włosów z naturalnym olejem konopnym z CBD

 Witajcie!

Dziś czas na włosów odżywienie.

Będę mówić o Revers Cosmetics Regenerujące Serum do włosów z naturalnym olejem konopnym z CBD.

Słowo od producenta: "REGENERUJĄCE SERUM DO WŁOSÓW z naturalnym olejem konopnym CBD

Zamknięte w ciemnej, szklanej buteleczce REGENERUJĄCE SERUM DO WŁOSÓW z naturalnym olejem konopnym CBD stworzone do intensywnej terapii zniszczonych, wymagających natychmiastowego wzmocnienia włosów. Bogactwo naturalnych olejów roślinnych i składników aktywnych sprawia że włosy stają się błyszczące i elastyczne, odzyskują blask i zdrowy wygląd na długi czas bez ich obciążania. Bezpieczny dla każdego rodzaju włosów w szczególności osłabionych i suchych. Skład przyjazny weganom.

Sposób użycia:
1) Nałożony na końcówki włosów wygładza je i dodaje blasku.
2) Dodany do odżywki lub maseczki wzbogaca jej właściwości nawilżające i regenerujące. 
3) Wykorzystany do olejowania włosów, czyli nałożenia olejku na całą długość włosów i skórę głowy w celu ich dogłębnej odbudowy.
4) Do wykończenia stylizacji włosów po ich wysuszeniu, aby dodać im lśnienia i wygładzenia.

Działanie:
Odżywia i wzmacnia
Chroni przed utratą wilgoci 
Nadaje miękkości i połysku
Pobudza włosy do wzrostu
Nawilża i wygładza
Chroni przed uszkodzeniami
Chroni przed promieniowaniem UV
Scala rozdwojone końcówki
Hamuje puszenie i elektryzowanie się włosów
Zabezpiecza przed działaniem gorącej temperatury urządzeń stylizacyjnych

Ciemna buteleczka chroni nasze serum przed promieniami słonecznymi, dzięki czemu produkt zachowuje swoje najcenniejsze właściwości na długi czas. 
Atomizer ułatwia wygodne i precyzyjne użycie kosmetyku.

Olej z konopi z CBD chroni końcówki włosów przed rozdwajaniem. Posiada silne właściwości regeneracyjne, a także wpływa stabilizująco i łagodząco na skórę głowy. Reguluje nadprodukcję sebum, a także łagodzi podrażnienia i zmniejsza swędzenie skóry głowy.
Olej arganowy wzmacnia cebulki, zapobiega wypadaniu włosów, regeneruje ich rozdwojone końcówki, nawilża skórę głowy, przywraca włosom połysk i blask.
Olej makadamia ułatwia rozczesywanie i stylizację włosów. Nawilża, wygładza i zabezpiecza włosy przed uszkodzeniami i przesuszeniem. Reguluje pracę gruczołów łojowych i zapobiega nadmiernemu wydzielaniu się sebum. Dodatkowo regeneruje cebulki włosów, dzięki czemu włosy rosną mocniejsze i mniej wypadają.
Olej rycynowy pobudza mikrokrążenie krwi w skórze głowy. Powoduje to, że cebulki włosowe są lepiej odżywiane i włosy szybciej rosną. Przywraca skórze głowy właściwe pH. Przeciwdziała infekcjom skóry głowy oraz mieszków włosowych, zapobiega powstawaniu łupieżu. Zdrowa, zadbana skóra głowy pozwala włosom intensywniej rosnąć. Olej rycynowy obfituje również w przeciwutleniacze, które wspomagają produkcję keratyny – głównego budulca włosów."

Produkt w opakowaniu:





Od producenta:






Skład:



W opakowaniu:







Atomizer:


Na dłoni:


Szczegóły:

Cena i dostępnośćprodukt można znaleźć w sklepie Revers Cosmetics za ok. 13 zł.

Zapach: przyjemny, nieco orzechowy.
Konsystencja: oleista.
Opakowanie i pojemność: opakowanie plastikowe, w tonacji zieleni i beżu i białymi napisami od producenta. Pojemność: 50 ml. 
Wydajność: bardzo dobra. Takie opakowanie starczy nam na rok używania.

Działanie: zacne. Zacznę od tego, że kocham wszelakie olejki i oleje do włosów. Nic tak bowiem nie działa na moje kudełki jak solidna porcja tłustości. Mam kosmyki suche z tendencją do puszenia się, zatem aby je okiełzać, potrzebuję naprawdę dobrej jakości produktu, który moje włosy nawilży, a nie oblepi. I tu z pomocną spieszy mi bohater dzisiejszego postu. Specyfik od Revers Cosmetics to skarbnica naturalnej dobroci składników, w skład której wchodzą m.in: olej arganowy, olej rycynowy, olej z konopi z CBC. Takie połączenie sprawia, że już odrobina wystarczy, aby włosy nabrały gładkości, blasku i miękkości. Jak stosuję powyższe cudo? Ano na dwa sposoby; albo przed myciem głowy jako produkt do olejowania (wtedy nakładam większą ilość mazidła na ok. 2 godziny), albo po myciu, ale przed suszeniem, jako termoochrona 
i serum na końcówki (tu wystarczą max dwie kropelki olejku). Warto dodać, że gagatek nie przeciąża ani nie tłuści mi włosów, szybko się wchłania oraz pięknie pachnie. Jestem naprawdę pod wielkim wrażeniem tego niepozornie wyglądającego cudaka, bo to produkt dobrze działający, wydajny i tani. Sądzę, że każda włosomaniaczka koniecznie musi mieć tej olejek w swojej kosmetycznej kolekcji. Polecam!
Ocena: 5/5

Miałyście?


Kathy Leonia

30 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie,nie miałam jeszcze okazji uzywac nic z olejkiem CBD ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie,będę musiała wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nie stosowałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale lubię olejki, a opis zachęca. Może wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam nic takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Awesome! I like to make my own hair oils.

    OdpowiedzUsuń
  8. great product thanks for sharing dear

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego specyfiku jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią takie cudka stosuję. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę sobie kupić do olejowania przed myciem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje włosy też uwielbiają takie olejki, więc chętnie bym go poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mogłabym wypróbować skoro to taki dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dosyć ciekawy skład, warto wypróbować 🌞

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie produkty, z chęcią kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie też kiedyś taki przetestuję, skoro wart kupienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatnio mam fioła na punkcie kosmetyków z konopią ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię kosmetyki z olejem konopnym, ale do włosów jeszcze nic nie miałam 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobre działanie i wydajność - to mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejny ciekawy produkt, ogólnie mam wrażenie, że to całkiem udana seria :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam okazji go miec jeszcze :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Your description makes it look and sound like a magic solution for hair. Never used anything besides shampoo, but henna powder paste for strength and volume.
    I should try your above serum.

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi!
    It looks a very good product.
    Thanks for the recommendation!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaciekawiłas mnie tym olejkiem- chętnie wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks for the recommendation it seems very good. I send a kiss

    OdpowiedzUsuń
  26. thanks 4 review ;-)

    have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się twoje opinie o serum. Myślę, że to dla mnie, sprawdzę to. Dzięki za udostępnienie!

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru