GOOGLE TRANSLATOR - SELECT LANGUAGE

Oświadczenie

Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich słów ani zdjęć. Jeśli chcesz jakieś z nich wstawić u siebie na blogu - zapytaj. Uszanuj czyjąś pracę - czytaj, komentuj, zadawaj pytania, ale nie kradnij!



Mój stary blog - Karia18

INFORMACJA:

Nowe posty pojawiają się rano, między 7-9!
Aby nie ominąć żadnej notki zapraszam do śledzenia mnie na FB i Instagramie i Tik Toku.

Uprzejmie proszę o klikanie w reklamy! Was to nic nie kosztuje, a ja zbieram na lepszy aparat :)

Moja grupa na FB o wygranej walce z anoreksją: Klik! oraz grupa dla osób zmagających się z ŁZS: Klik

Ceneo.pl

Bielenda

zdrowie

poniedziałek, 26 kwietnia 2021

2683. Najciekawsze palety do makijażu we współpracy z Influenserami!

 Witajcie!

Dziś czas na mały przegląd cieni do powiek.

Postanowiłam sobie, że zrobię zestawienie najbardziej ciekawych moim zdaniem kosmetyków do makijażu oczu, które powstały we współpracy danej marki z różnymi, znanymi osobami z półświatka internetowego, czyli influencerami.

Wszystkie te poniższe specjały możemy dostać w niezastąpionym Notino.pl.

Oto i one:


1. Pierre René Pinch Me paleta cieni do powiek
2. Makeup Revolution X Petra XOXO paleta do twarzy
3. Revolution PRO X Nath paleta cieni do powiek
4. Makeup Revolution X Patricia Bright paleta cieni do powiek
5. Makeup Revolution X Kitulec Blend Kit zestaw kosmetyków dekoracyjnych

A Wam coś wpadło w oko najbardziej?

Kathy Leonia

35 komentarzy:

  1. Ładne, aczkolwiek jak na razie ma żadną z nich nie mam ochoty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czwóreczka akurat na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdybym miała stworzyć swoją paletę znalazłyby się w niej brązy, beże złoto, trochę brzoskwini i fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam cieni do powiek, więc tym razem spasuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej to Kitulec - świetna nazwa. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Makeup Revolution X Patricia Bright paleta cieni do powiek bardzo odważne kolorki, kiedyś bym się na nią skusiła. Teraz raczej wole coś stonowanego i spokojnego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh, looks like a power house of color, but I prefer just a little of my lippy on my eyelids..that is if I ever wear it.

    OdpowiedzUsuń
  8. Te palety to cudo, tylko z moimi umiejętnościami makijażowymi nie umiałabym nic ładnego zamalować - zawsze podziwiam takie osoby, które potrafią. Zostaje na dłużej ♥️

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi!
    I really like the REVOLUTION PRO X nath eyeshadow palette.
    ✨🦋

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze ciekawiła mnie ta paleta Revolution PRO X Nath. Po za tym sporo tu fajnych palet pokazałaś.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zestawienie paletek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że Makeup Revolution mocno stawia na influencerów i fajnie! W sumie każda paleta ma coś ciekawego w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Son muy bonitas. Gracias por tu visita a mi blog y por seguirme. Te sigo también ¡Saludos!

    OdpowiedzUsuń
  14. Żadna jakos nie zachwyciła mego oka dzis.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello!! They're so cuteeee.

    Blessings!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam żadnej z tych palet, odcienie palety nr 2 najbardziej mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tych palet nie miałam żadnej ale mam kilka które powstały w ramach współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kolory, każdy może wybrać coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice makeup palettes I send you a kiss

    OdpowiedzUsuń
  20. Nothing prettier than a rainbow bright eyeshadow palette! Which means I cast my vote for number 4, X Patricia Bright. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawią mnie te od kitulca, ale jeszcze się nie zdecydowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czarna paleta z fluo kolorami jest w moim stylu, uwielbiam mieszać kolory na powiece i na koniec dodaję lekko delikatny brokat 🌞

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurczę, jakie kolory, nie maluje powiek, ale takie farby bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Często słyszałam o tej z revolution

    OdpowiedzUsuń

ZAŁOŻENIA GŁÓWNE:

Jak czas pozwala - na niektóre komentarze odpowiadam.
***
Wchodzenie na banery reklamowe i klikanie w linki powoduje uciech na mej facjacie.
***
Jeśli konstruktywnie zaobserwujesz Leona to on zwykł odwdzięczać się tym samym. Nie musisz jednakowoż podawać adresu bloga.
***
Jeśli więc uporczywie linkujesz swoją stronę to wiedz, że trafiasz od razu do SPAMU. Wybitnie mnie to denerwuje.
***
Reklamujące się w komentarzach firmy zostają również uznawane za SPAM i usuwane. Od reklam jest zakładka KONTAKT/WSPÓŁPRACA
***
Komentarze, które są złośliwe, obraźliwe, wulgarne itp. zostają usuwane. Jeśli chcesz komentować - miej pewną godność.

Walmart

hx caps

www.uusoccer.ru